SweClockers klämmer på det senaste från Logitech

Permalänk
Melding Plague

SweClockers klämmer på det senaste från Logitech

Stor hårdvarufest med McLaren F1-hörlurar, revolutionerande Superstrike X2 och mycket mer.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Logitech har gått ner sig rejält, iaf vad det gäller möss och tangentbord. De flesta prylar jag haft med de gick åt pipan strax efter garantin. Och prylarna är inte de enklaste att laga heller. Det får bli en fet nej till de framöver.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bastich:

Logitech har gått ner sig rejält, iaf vad det gäller möss och tangentbord. De flesta prylar jag haft med de gick åt pipan strax efter garantin. Och prylarna är inte de enklaste att laga heller. Det får bli en fet nej till de framöver.

Fokus på kvalitet och ej fastlödda batterier borde vara fokus, inte att jaga gram.

Permalänk
Medlem

Det ryktades om både Superlight compact och G305 superlight (trek). Synd att det inte verkar släppas en ny version av G305.

Permalänk
Medlem

Logitech G Pro X2 Superstrike känns intressant men tyvärr är det Logitech och blir nog många år innan de får pengar av mig igen.

SteelSeries, Razer och Logitech köper jag inte ifrån numera.

Skrivet av Charles Finley:

Fokus på kvalitet och ej fastlödda batterier borde vara fokus, inte att jaga gram.

Tycker fokus borde vara på att de ska hålla i ett par år iaf innan någon knapp börjar att dubbelklicka, spelar ingen roll om högre/vänster musknapp är OPTICAL GAMER GRADE SWITCHES om sidoknapparna för bak/fram börjar dubbelklicka efter 3 månader.

Kört min Pulsar Xlite V3 eS i 8 månader nu utan problem och på samma tid hade jag bytt min Superlight 2 gånger.

Permalänk
Medlem

Hos mig är det annorlunda, jag älskar Logitech och har gjort det länge. Kör just nu deras nya 915x TKL tillsammans med en Pro lightspeed 2 och älskar det. 915x med USB c och dem nya knapparna är helt underbara. Kan önska att G hub skulle bli bättre men men .. Aldrig haft något från Logitech som gått sönder eller slutat funka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Hos mig är det annorlunda, jag älskar Logitech och har gjort det länge. Kör just nu deras nya 915x TKL tillsammans med en Pro lightspeed 2 och älskar det. 915x med USB c och dem nya knapparna är helt underbara. Kan önska att G hub skulle bli bättre men men .. Aldrig haft något från Logitech som gått sönder eller slutat funka.

Håller med dig, väldigt nöjd med Logitech.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
ROG Astral GeForce 5080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
ASUS ROG Strix 27" WOLED

Permalänk
Medlem

Är mest intresserad av MX Master 4

Visa signatur

Acer Predator Helios 300