Permalänk
Medlem

3 st Datorpaket

Har uppdaterat familjens datorer och tänkte sälja av det gamla.
Säljer helst som paket men om man ger ett bra bud kan jag tänka mig sälja delar.
Önskar att det i första hand hämtas (bor i Halmstad).
Jag kan säkert lösa frakt men köparen betalar frakten samt jag tar inte ansvar för Post Nords hantering.
Önskas fler foton eller närbild på någon del kan jag fixa det.

i7 7700k - Asus ROG Maximus IX CODE (Z270) - be quiet! Shadow Rock Slim 2 - 16 GB Corsair Vengeance LED DDR4 3200MHz CL16 (CMU16GX4M2C3200C16R) - Asus Turbo GTX 1080 8 Gig : 2500:-

i7 7700k - Asus ROG Strix Z270H Gaming - be quiet! Pure Rock - 16 GB Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz CL15 (CMK16GX4M2B3000C15) - Asus Strix GTX 1070 Gaming 8 Gig - TP-Link - Archer TXE75E AXE5400 Wi-Fi 6E Bluetooth 5.2 PCIe Adapter : 2250:-

i7 6700k - MSI Z170A Gaming Pro Carbon - be quiet! Pure Rock - 16 GB Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz CL15 (CMK16GX4M2B3000C15) - Asus Strix GTX 1070 Gaming 8 Gig - TP-Link - Archer AX3000 Wi-Fi 6 Bluetooth 5.2 PCIe Adapter : 2000:-

Läs hela annonsen här

Visa signatur

AMD RYZEN 9700x | ASUS ROG STRIX B850-A GAMING WIFI | 32G@6000MHz | PowerColor Radeon RX 9060 XT 16GB Reaper |

Permalänk
Medlem

Hej ! Vad släpper du rubbet för ?
8000kr ?
Kan nog komma o hämta i helgen om du kan
Mvh alexander

Visa signatur

Alexander
Äger Ps4, Ps5, och en dator som måste felsökas 🤔🤣🧭☯️

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexozor:

Hej ! Vad släpper du rubbet för ?
8000kr ?
Kan nog komma o hämta i helgen om du kan
Mvh alexander

Det går bra men, nu lider jag av att jag har moral i kroppen och om du vill ha rubbet så är startbudet 6750:- om du läser annonsen en gång till
Du får gärna lägga 8000:- för att skrämma bort ev andra köpare.
Har haft en intressent men inte fått bud än.

Så om ingen annan ger ett bud innan imorgon kväll kl 22 så är allt ditt.
MVH
Andreas

Visa signatur

AMD RYZEN 9700x | ASUS ROG STRIX B850-A GAMING WIFI | 32G@6000MHz | PowerColor Radeon RX 9060 XT 16GB Reaper |

Permalänk
Medlem

Haha. Sant sant. Jag vart lite ivrig. Har du nå tips på hur jag jag kan frakta hem detta ? Bättre fixa 3 chasin o stoppa in det i för safty typ ? Bor ca 50 min söder om sthlm 🤣 måste hyra bil osv. Men kanske jag kan komma en dag nästa vecka måste boka hotell också. Orkar inte åka fram o tillbax bara. 😅.
Mvh alex

Visa signatur

Alexander

Permalänk
Medlem

Fråga.

Skrivet av HeroAtSC:

Det går bra men, nu lider jag av att jag har moral i kroppen och om du vill ha rubbet så är startbudet 6750:- om du läser annonsen en gång till
Du får gärna lägga 8000:- för att skrämma bort ev andra köpare.
Har haft en intressent men inte fått bud än.

Så om ingen annan ger ett bud innan imorgon kväll kl 22 så är allt ditt.
MVH
Andreas

Allt är Atx väl ?

Visa signatur

Alexander

Permalänk
Medlem

Låter man moderkortet som de är idag ligga i moderkortslådorna med locket öppet så går det nog bra, jag har tre lådor dock bara en orginallåda.
Grafikkorten kan jag säkert hitta någon kartong till.
Men om du vill kan vi montera in dem i chassin när du är här.

Alla har suttit i ATX chassin.
"Asus ROG Strix Z270H Gaming" står att det är ett ATX men det är lite smalare. Det övre högre och nedre högre hålen finns inte och det mittersta (till höger) är en cm längre in mot centrum än de andra ATX moderkorten.
Jag vet inte om det är någon version av ATX men det har fungerat utan problem för mig att installera i ett ATX chassi.
Jag hade bara fingret under 24 pins kontakten när jag koppla in den för säkerhets skull.

Visa signatur