Diablo IV – den stora tråden

Permalänk
Medlem

PoeE2 från lvl 92/93 är otroligt segt pga XP loss , fram tills dess är det riktig kul men sen kommer man typ ingenvart. LE är min favorit just nu, det är en stadig, långsam progress , segt upplever jag sista lvl 97-100 . En blandning av dess tre , där snackar vi !

Visa signatur

5800x -- 32Gb DDR4@3600 -- 3080Ti -- 500Gb M2+1Tb M2 +2x1Tb sata SSD

Permalänk
Medlem

Har fått all gear (om än inte perfekt) jag behöver och dingat lvl 240. Tror jag nöjer mig med det, orkar inte sitta och nöta Pit bara för att. Brukar krokna runt lvl 240-250 för det mesta ändå.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro
TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 Pro (+4TB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita, Xbox One X (1TB SSD)
A/V Reciever: Marantz Cinema 60 ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030
Högtalare: Triangle Esprit Antal EZ, Triangle Esprit Voce EZ, Triangle Borea BRA1, XTZ 10.16
Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem

Har en bit kvar till 200 så kör lite till. Måste öka försvar överlag på min druid, klarar T4 men lever farligt och och blir oneshottad av bossarna.

Permalänk
Medlem

Nån som vet varför chaos rifts inte går upp på räknaren ? Är det inte dessa som gäller ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Nån som vet varför chaos rifts inte går upp på räknaren ? Är det inte dessa som gäller ?

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Du måste hitta dem i helltides, inte i NMD.

Permalänk
Medlem

Det sjukaste hände mig just. Det är så otroligt att det är svårt att tro. Craftade mig en mythic, fick äntligen en Heir of perdition. Hoppar in i Pit, och nåt som aldrig hänt mig sker. jag får en Mythic i slutet av mitt pit run, en till Heir of perdition. Startar upp en ny runda. och jag får EN TILL mythic! Shako denna gång.

Har ALDRIG fått Mythic i pit. Nu fick jag 2st i rad! Det är ju helt sjukt. haha

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[AOC CU34G2X 144hz][AOC 24G2U 144hz]

Permalänk
Skrivet av walkiii:

Det sjukaste hände mig just. Det är så otroligt att det är svårt att tro. Craftade mig en mythic, fick äntligen en Heir of perdition. Hoppar in i Pit, och nåt som aldrig hänt mig sker. jag får en Mythic i slutet av mitt pit run, en till Heir of perdition. Startar upp en ny runda. och jag får EN TILL mythic! Shako denna gång.

Har ALDRIG fått Mythic i pit. Nu fick jag 2st i rad! Det är ju helt sjukt. haha

Det är något konstigt med drop känner jag. Gjorde 9 runs hos Varshan t3 igår, fick 2 doombringer.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600x
32gb ram
Asus Rog Strix B550-e gaming
Asus Tuf 3080 oc
Anycubic kobra 3 kombo

Permalänk
Medlem

Kom det nån patch för jag fick också idag i t4 o bossar under ca 40 runs o olika bossar heir of, shroud of och doombringer .

Innan har jag fått 3 st , en bl.a. en vanlig kista i en Dungeon o en i T1 boss .

Visa signatur

5800x -- 32Gb DDR4@3600 -- 3080Ti -- 500Gb M2+1Tb M2 +2x1Tb sata SSD

Permalänk
Medlem

Patch 2.4.1 - tisdag 7 oktober
https://news.blizzard.com/en-us/article/24222917/diablo-iv-pa...

Citat:

Infernal Hordes
* The range of Soulspires was increased, and Monsters will frequently ambush players inside
* The Ambushing Hellborne Infernal Offer now results in far more Hellborne ambushes.

Plus mycket mer, allt i patch notes på länken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dozix:

Du måste hitta dem i helltides, inte i NMD.

Tack vet inte hur jag kan ha missat det xD