Permalänk
Medlem

EKO, EKo Eko, eko....

Någon som orkar skicka ett PM?

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Hedersmedlem

Sluta posta meningslösa inlägg. Trådskaparen skriver nog något om han gör framsteg. I annat fall får ni skicka PM.

Permalänk
Medlem

kennel.. jag bara ville påpeka det att han sa "jag looooooooooovar" att han skulle ha bilder för mer än en månad sen och sen dess har han inte ens sagt nåt... jag tycker iag att det inte är så konstigt att folk frågar efter om det kommer nåt

Visa signatur

Cooler Master Centurion 5 | MSI K8N NEO4-F | AMD Athlon 64 x2 4400+ 2mb | 2048 mb Corsair Value s | Radeon X1800XT 512MB | Hiper Type-R 580W Blue | Creative X-Fi XtremeMusic | Samsung Spin Point 250gig SATA 2 | Samsung 19" Syncmaster 913V |

Permalänk
Avstängd

bilder vill se bilder nu:D

Permalänk
Medlem

Det var ett jävla tjatande, sluta klaga för fasen det enda ni gör är att bumpa.

Skicka pm istället!

Visa signatur

Fråga/ämne: "Ska träffa en tjej o vi ska säkert nuppa jag är nervös"

Svar: Drick en bärs och sluta ljuga, din date består utan en toarulle och en tysk lädersmisk film"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Versus
Det var ett jävla tjatande, sluta klaga för fasen det enda ni gör är att bumpa.

Skicka pm istället!

ja du va ju mycket bättre då
man ska hålla rent framför sin egen dörr innan man klagar på grannens

Permalänk
Medlem

En liten update, kameran e sönder... (dumt att lägga den isängen och sen lägga sig på sängen 15 min senare, dock ingen dyr kamera...), första prototypen blev skrotat, var ej nöjd med den, så jag håller på med prototyp i skummplast nr2...

Ska se om jag akn få låna en kamera så jag kan tillgodose era nyfikna små huvuden med bilder

Visa signatur

"If you are looking for perfect Saftey, you will do well sitting on a fence watching the birds"
Wright Brothers 1901

Permalänk
Avstängd

härligt

Permalänk
Medlem

trevligt!
hoppas det går bättre med nya modellen då

Permalänk
Medlem

hoppas jag med... just nu står den i en liten verkstad o karvas i lite då och då...
orkade inte med städningen mer efter att jag först testade hur mycket damm det blev i mitt kök :Þ

Visa signatur

"If you are looking for perfect Saftey, you will do well sitting on a fence watching the birds"
Wright Brothers 1901

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _ZaZZ_
hoppas jag med... just nu står den i en liten verkstad o karvas i lite då och då...
orkade inte med städningen mer efter att jag först testade hur mycket damm det blev i mitt kök :Þ

haha mm det lär bli rättså dammigt

måste få fråga, vad har du för saker till att gjuta glasfiber karossen, vart får man tag på det?

Permalänk
Medlem

Inte helt säker än.. håller fortfarande på och forskar lite på det... har dock lite kontakter inom båt branchen och segelflyg, så har tillgång till verkstad osv med härdningsrum och massa sånt

Visa signatur

Wright Brothers 1901

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _ZaZZ_
Inte helt säker än.. håller fortfarande på och forskar lite på det... har dock lite kontakter inom båt branchen och segelflyg, så har tillgång till verkstad osv med härdningsrum och massa sånt

lyx ^^

Visa signatur

Cooler Master Centurion 5 | MSI K8N NEO4-F | AMD Athlon 64 x2 4400+ 2mb | 2048 mb Corsair Value s | Radeon X1800XT 512MB | Hiper Type-R 580W Blue | Creative X-Fi XtremeMusic | Samsung Spin Point 250gig SATA 2 | Samsung 19" Syncmaster 913V |

Permalänk
Medlem

Jappz lär underlätta arbetet en hel massa... dock en bit tills jag behöver börja oroa mig för det ;p

Visa signatur

Wright Brothers 1901

Permalänk
Medlem

Du behöver varken härdningsrum eller nå speciella verktyg. Bara du har en bra form, glasfibret och plastlimmet så kan man vara i vilket garage som hest.

Permalänk
Medlem

mjo förvisso.. men jag funderar allvarligt på att ha vissa bitar vita (standard gelcoat vit) och då e det väldigt skönt emd härdnings-rum...

Visa signatur

Wright Brothers 1901

Permalänk
Medlem

Undra om han har gjort några framsteg på sistone?

Visa signatur

Karlsson

Permalänk
Medlem

bilder, bilder ,bilder sen! fan va ballt

Permalänk
Medlem

bilder bilder fort fort fort

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem