Köp av Battlefield1942

Permalänk
Medlem

Köp av Battlefield1942

Nu när den svenska modden silentheroes ska släppas på fredag börjar jag fundera på vart man kan få tag på Battlefield1942 och vart det är billigast.
Så har någon några förslag på webbutiker som säljer Bf1942 till ett billigt pris och utan 1 månads leverans eller allra helst i Göteborg om det finns något billigt ställe här?

Tack på förhand och jag ursäktar migsjälv om tråden skulle vara i Konsument- Butiksguiden.

Man vill ju ha något i julklapp

Permalänk
Medlem

Går du med i spelklubben hos www.homeenter.com så kan du köpa det för 150 + 30 i frakt

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem

Låter lockande, hur blir man medlem, kostar det något och vart finner man spelet?
Jag kom till någon gamesmix.com sida som var länkad därifrån och det står där att bf1942 inte säljs mer.
Som sagt låter väldigt lockande!

Edit: Jag fann det på specialerbjudanden, trevligt beställer nog för de jag sett innan har legat på ~300 spänn TACK!

Dual edit: Um alltså har läst lite mer nu på http://www3.homeenter.com/serier/action/ och jag kommer då öm få ochså medal of honor och igi saken med i detta + frakt, jag förstår inte riktigt dessutom kommer det väl ta 3 veckor innan bf1942 damper ner i brevlådan =/
Vad är nackdelen med det hela?!

Triple edit :D: Dessutom måste jag väl köpa splinter cell innan bf för 149 spänn? En jävla massa spel...

Permalänk
Avstängd

står ju att det är utgått

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

OT:
Angånde Silentheroes: kan man byta tillbaka till det "vanliga" Battlefield-modet?
Vad behöver man göra?

Visa signatur

Punkt, slut citat.
Touch 'n' Die!

Permalänk
Medlem

Ja det kan man, ett litet knapptryck

Permalänk

Jag har också kollat in BF lite på senaste tiden. Konstigt nog så såg jag hela BF1942 +Road to Rome eller vad det heter och lite annat smått i samma paket för 399:- på Power?! Dom som brukar vara så dyra på allt. Det är väl inte det billigaste men det är väl prisvärt? Då slipper jag frakt och sånt. 10 minuters promenad bara:)

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

aaa. detta spel ska jag ha. grymt med sverige och nutd!

Permalänk

Jag skulle då inte ha för höga förväntningar när det gäller första betan.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Kan bara rekomendera Battlefield 1942 i alla fall!

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Road to rome låter onödigt, är inte så många servrar som kör det

Men vanliga bf och dc är det gott om

Permalänk
Hedersmedlem

Road to rome är inte värt så mycket pengar, väldigt tuntsått med servrar för det.
Vanliga BF ska det vara eller någon av moddarna som finns.
Secret Weapons gillar jag också en del, av den tiden jag kunnat testa det.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Läste lite med det där homeenter och de första spelen betalar man 1:- . Kan man inte sluta sammla på spelen efter man fått de?, så får man spelen för 1:- =D ,, eller måste man sammla på ett visst antal spel innan man får avsluta ?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lolle
Låter lockande, hur blir man medlem, kostar det något och vart finner man spelet?
Jag kom till någon gamesmix.com sida som var länkad därifrån och det står där att bf1942 inte säljs mer.
Som sagt låter väldigt lockande!

Edit: Jag fann det på specialerbjudanden, trevligt beställer nog för de jag sett innan har legat på ~300 spänn TACK!

Dual edit: Um alltså har läst lite mer nu på http://www3.homeenter.com/serier/action/ och jag kommer då öm få ochså medal of honor och igi saken med i detta + frakt, jag förstår inte riktigt dessutom kommer det väl ta 3 veckor innan bf1942 damper ner i brevlådan =/
Vad är nackdelen med det hela?!

Triple edit :D: Dessutom måste jag väl köpa splinter cell innan bf för 149 spänn? En jävla massa spel...

jo men jag har redan igi 2, splinter cell, och medal of honor tyckte dom var värda pengarna 1kr 1kr och 149 + frakt så bf1942 dyker väl upp snart sen säger man upp det,

fast det verkar vara goa spel till goa priser inte dom senaste men dom bra

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)