Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Medlem

Dumma msn

Jag har råkat ta bort det där aktiveringsmailet hur kan man få dem skicka ett nytt?

Permalänk
Medlem

Dumma Msn? Det är snarare du som är dum.
Vilket mail menar du? Man fattar inte så mycket av ditt inlägg, kanske kan du skriva lite mer utförligt?

Permalänk
Avstängd

hahahaha... ;D

Permalänk
Medlem

näe. det är msn´som är dum.

Permalänk
Medlem

MSN är dumt, punkt :).

Whatever, registrera dig igen kanske? Ofta brukar det vara så att om man inte klickar länken (lr vad det nu är) inom en viss tid (vanligtvis 48 timmar) så tas allt bort och du kan göra om registreringen.

Permalänk
Medlem

Är det nån som vet hur man får bort så att msn inte startar !?
Jag har avinstallerat det och ställt in att msn inte ska starta när windows startas men det startar ändå...
Tack
/Jim

Permalänk
Medlem

msconfig

Permalänk
Medlem

om du kör xp/nt kan du ju alltid leka med mmc...men lite försiktighet kan vara på sin plats

C:\WINDOWS\system32\gpedit.msc

Användarkonfiguration/Administrativa mallar/Windows messenger

Visa signatur

JP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av =JoNaZ=
msconfig

Har redan stängt av det där...

Permalänk
Medlem

Jag vet inte hur jag lyckats men har reggat mig för ett bra tag sen på min mail. Sen tog jag bort aktiveringsmailet brydda mig inte om msn då men nu gör jag.

Permalänk
Medlem

Msn ligger väl inbäddat i XP. SÅ det går inte att stänga av det på normalt sett. Det går ju inte ens att avinstallera det för det installeras om automatiskt. Om du startar ett konto med samma emailadress som innan så tror jag den frågar om du blivit av med lösen så då kan du få dom att skicka ett nytt.

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

It must be user error

Visa signatur

`Of course it runs NetBSD.''