Permalänk

Jajjemen. Finns några andra med men dom läser bara =/

Visa signatur

Set My Path

Permalänk

har alltid trott att det skulle bli värsta explosionen om det gick håll på sådana tuber

Visa signatur

Prescott 2.8GHz l 1024Mb ram l Asus 9600XT l Audigy2 l
Seagate 120Gb l Nec ND1300 l
Logitech Z-2200 l Samsung 172X l

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golvplankan
Ska bara såga ut något mönster i chassiet. Men ni kan få en bild på sprutan.
Bilder

The daily bandwidth limit for this customer has been exceeded. Try again after midnight, EST.
Click here for more information.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av roadspig
Nej bara billackerare och idioter.

jaha... vad var det där för påhopp?
är det något fel med att vara lackerare?
eller kanke det är fel med att vilja ha grejjor med kvallitet?

Visa signatur

Film dator: AMD 900 MHz..512 sdram 45gig hdd 15" compaq skärm,Gforce2 gts 64 mb, cdrom och cdbrännare, +lite andra saker
DatorII:Amd xp 2500+@2366 mhz, moderkort: Abit nf7-s rev 2.0 nforce2 2x 256mb pc 3200. Radeon 9200 256 mb. Brännare, cdrom,

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smile
har alldrig gjort det i våran färgspruta....har haft den i 15 år... men men det kanske inte alla som köper sina sprutor för 3000!

desto större anledning o va lite extra nogrann.. minsta lilla torkad färg kan göra att d blir ojämnare resultat.. säger inte att din spruta e full me torkad färg men jag vill iaf ha minna prylar i toppskick..

Visa signatur

Epox-EP8K3A KT333||AMD Athlon XP 2400+ @ 2310||512DDR PC3500 OCZ Platinum ||Radeon 9700 Flashad Pro||
>>Mods And Stuff<< Min Sida, Uppföljning Utav Lotus Bygge!

Permalänk
Medlem

jag har haft isär min några gånger och det har aldrig varit några problem, men jag vet ju att det förekommer! dock inte i min spruta!

Visa signatur

Film dator: AMD 900 MHz..512 sdram 45gig hdd 15" compaq skärm,Gforce2 gts 64 mb, cdrom och cdbrännare, +lite andra saker
DatorII:Amd xp 2500+@2366 mhz, moderkort: Abit nf7-s rev 2.0 nforce2 2x 256mb pc 3200. Radeon 9200 256 mb. Brännare, cdrom,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hyllve
Golvplankan:
Lödde...
Känner du Ola?
En lång smal kille med kolsvart hår som ALLTID går i svarta kläder

Jag vet vem ola är... eb...son (kanske inte ska säga hela...)

JAG BOR OCKSÅ I LÖDDE!

men, vem fan är Daniel Boutis?? hur gammal är du?

Visa signatur

blabla....

Permalänk

Snaske, korrekt. Daniel Boutis. Men han menar inte ola ebbesson.

Visa signatur

Set My Path

Permalänk
Medlem

Gå till närmaste billackerare och fråga om ni inte får köpa lite Sikkens vattenbaserade bil lackfärg, hittar ni en återförsäljare så ligger priset på runt 500 kr L ..finns i massor av kulörer, candy, transparent, flake, pearl mm ...bra resultat och lätt att rengöra sprutan efteråt .. sen är det bara att lägga klarlack på det, många billackerare använder sig inte av thinner baserade färger längre just för att det är så besvärligt att jobba med så kolla med dom, att använda sig av spreyburkar är väll ok men de innehåller massor av lösningsmedel så blanda inte märken ..har du otur så reser sig färgen

Visa signatur
Permalänk

nUb23, Tack så mycket för det lilla tipset. Ska springa ner till killen här och se om jag kan få köpa lite.

Visa signatur

Set My Path