Permalänk
Proffsmoddare

--==UPDATE==--

Klockan är nu 05:01 och jag är just klar med det första testet av kopplingsboxen, det var vansinnigt nervöst att trycka igång burken :/
Jag vet ju att det räcker med att jag missat och vänt 12 o 5 volten i en kabel för att bränna en disk men........ DET FUNKAAAAR!!!!! Jag har även pillat lite med fläktkontrollern och monterat lite slangar till den, men som dom säger..
-En bild säger mer än tusen uppstimmade moddare.
Så här kommer ett gäng So please enjoy

Meeeera kommer så småningom

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Härligt, kul o se fler som är vakna i ottan! Smutt jobb du lägger ned, väntar med spänning på mörkerbilder!

Visa signatur

8x papst 120mm

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qken
Härligt, kul o se fler som är vakna i ottan! Smutt jobb du lägger ned, väntar med spänning på mörkerbilder!

Nightshots kommer så fort jag får ccd rören på plats, det kan du lita på

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Mycket trevligt, men utan den där enligt mig asfula CPU-kylaren (CS anyone ) hade förbättrat det enhetliga utseendet med 100%.

Permalänk
Inaktiv

Wolverine : Äckligt snygg blev mobo-trayen .. Ruskigt snyggt när man ser den utskuren på ena sidan.. men sen undrar jag en grejj.. cpukylarn vågar du verkligen ha den så där? den väger väl ganska mkt, och med tanke på att du får vikten längre ut med ductingmodden borde det väl ta ganska hårt på moderkortet eller? väntar bara på ytterliger en uppdatering nu

Permalänk
Medlem

Det som är riktigt tungt har han ju inte flyttat på.
Kylflänsen sitter ju där den ska, och det är ju den som är tung.
Å andra sidan så vet jag ju inte vad den där Boeingmotorn väger, hehe

Visa signatur

Alla som tror på psykokenesi. Lyft min högerarm!

Permalänk

på 4:e bilden uppifrån på senaste updateringen: Varför satte du inte fästet /slangklämman lite högre upp för att få en skarpare vinkel som följer chassiets linjer och vinklar bättre?

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Avstängd

väldigt nice måste jag säga...fast en grejj bara, har du tagit lite inspiration från Gnome när det gäller slangarna?

Visa signatur

[NF7-S 2.0]-[XP2400+ @ 200x10]-[2x Twinmos Winbond 256Mb @ 400Mhz]-[PoV Gf4 4200 8x 128Mb @ 290/610]-[Seagate Barracuda 7200.7 120Gb 8Mb Sata]-[Atx Fulltower]-[ICQ:62744082]-[Http://sYph.ath.cx]

Permalänk
Proffsmoddare

RollE2k
Det blir inte speciellt mycket press på mb, jet fläkten väger nästan ingenting.

KalleKulspruta-
Att jag inte satte fästena högre upp beror på att slangarna var lite styvare än jag trodde, det blev helt enkelt omöjligt att få dit slangarna om jag satt fästena tätare.

Power_Slave_
Naturligtvis har jag inspirerats av G-gnomes bygge, faktum är att jag redan har skrivit det på flera ställen i denna tråden

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Wolve: Din PM inkorg var full så jag svarar här om det är ok:

Hej!

Kom ihåg att du ska koppla in den när datorn är avstängd. Sedan måste du även installera port95nt om du kör winXP/2k. Efter detta och en omstart kan du installera Smartie. Där ska du ställa in portadress 378. Om du gjort/kommer göra såhär ska det fungera.

Bra förresten att LCDn kom idag!

Mvh Andreas

Permalänk
Medlem

ohh my god..!!!! vilket härligt bygge *GE MIG* :D:D

Visa signatur

AMD Athlon 64 Newcastle 2800+ @ 2007 mhz * Adata pc 3200 2*256 ddr (512 mb) * 3 Stycken hårddiskar à 170 gb 7200 rpm * Radeon 9600 PRO @ 300/500 mhz * Samsung 52x CD/RW

Permalänk
Medlem

Asså, det här blir ju så otroligt grymt snyggt!! Det ser ju äckligt proffsigt ut med kabelhållarna och slangarna! Vet inte vad jag ska säga mer, men det blir verkligen underbart bra!

Visa signatur

/ Tobbe

Permalänk
Avstängd

Så snyggt. Gj!

Visa signatur

Don Vito for president!

Permalänk
Medlem

Är du arbetslös eller pappaledig.. !?
kul å se nån som har så mkt tid å göra sånna här saker..
synd bara att ja inte har så stor smak för plexi chassin men kabel i slang e helt okay.
kanske inte nått att rekommendera för såna som har små chassin då slangarna inte är lika följsamma!?!!?!?

Permalänk
Medlem

Tråkigt vackert
Inga dåliga gravyrer.
Bra jobbat!

Visa signatur

En signatur

Permalänk
Proffsmoddare

weee nu är min nya fina display inkopplad

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
weee nu är min nya fina display inkopplad

http://wpa.portalofevil.org/case/lcd.jpg

Vackert!

Permalänk
Avstängd

Läckert Wolve!

Permalänk

fiiint! väntar redan på nästa update

Visa signatur

| i9 9900K | Z390 AORUS | 48GB Corsair VENGEANCE LPX | RTX 2600 SUPER |
| Dell UltraSharp U2724 x2 | Logitech Z5500 | Dygma Defy | Logitech lift |

Permalänk

åhhh törstar efter mera!

Visa signatur

Skoter är livet!
Polaris RMK 600 =)

Permalänk
Medlem

Inte en enda bild framifrån lådan i uppdateringen :/

Visa signatur

Det kan du fethaja...

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av prox
Inte en enda bild framifrån lådan i uppdateringen :/

Att det inte finns bilder på fronten än är för att den fortfarande är långt ifrån klar, så fort den ser någelunda vettig ut kommer bilder. Jag höll på att modda till 07:30 i morse och ska ta hela denna dagen och natten till moddning. Det lär komma bilder frammåt småtimmarna, så den som är vaken får se

Visa signatur

Permalänk

Wiiiie! Fler bilder!!
Ur my god Wolverine

Visa signatur

| i9 9900K | Z390 AORUS | 48GB Corsair VENGEANCE LPX | RTX 2600 SUPER |
| Dell UltraSharp U2724 x2 | Logitech Z5500 | Dygma Defy | Logitech lift |

Permalänk
Medlem

aah, ok
keep up teh good work

Visa signatur

Det kan du fethaja...

Permalänk
Medlem

Väntar i stor späääääääänning på bilder sorry att jag tjatar om det... Hur går det för dig ?

Visa signatur

/ Tobbe

Permalänk
Medlem

Jag e vaken och väntar

Visa signatur

Opteron 144 265x9 :E

Jag har en anmärkning för jag är en badboy! :)

Permalänk
Medlem

Väntar intensivt!, vägrar lägga mig hehe

Permalänk
Proffsmoddare

Hehe jag ska just ge min dotter välling sen går jag offline och börjar modda så Håll ut

Visa signatur

Permalänk

Inatt ska jag hålla mig vaken bara för att se lite uppdateringar

Visa signatur

Skoter är livet!
Polaris RMK 600 =)

Permalänk

"jag har skaffat en sån där räkna-ner-kalender"

sitter här o får tiden o gå....tills denna übermodd e fullländad! ett stort ögonblick!:D

Visa signatur

MacBook