Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Medlem

Ni som testar IR med E700

Är läst att man kan synca telefonboken och kalendern å ändra grejjs genom IR, men kan man skicka ringsignaler och bilder me den oxå? Till datorn tänkte jag...
Sen har ja hört att man INTE kan skicka/taemot bilder via IR mellan telefoner.. fan de suger juh

Visa signatur

Been leveling up since 1983

Permalänk
Medlem

Det går alldeles utmärkt att skicka samt ta emot bilder/ringsignaler mellan telefon och datorn, ladda ner ett program som heter Easy studio PIMS & File manager från Samsungs hemsida www.samsung.com

Permalänk

Javisst jag kör det själv till min Samsung E-700

Visa signatur

The South Gonna Do It 'gain

GEORGIA REBEL

Permalänk
Medlem

Tacktack för svaren.. då behöver ja int grubbla mer på det innan ja köper den..
Vet vilka program man ska använda men ja tycks stött på lite väl mycket folk som inte kunnat överföra vissa saker... men troligen e ba dom inte så brighta kanske *skratt
Kommer inhandla Samsungen om 3veckor.. wiho
OM.... om inte LG P5 kommit då men de tror ja int *skratt* De stod att den skulle komma i Januari men.. den lär säkert bli försenad..
Eller om inte nån annan läckrare/bättre telefon kommit.. för E700 är trots allt snål på funktioner.. :/

Visa signatur

Been leveling up since 1983

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liten
Det går alldeles utmärkt att skicka samt ta emot bilder/ringsignaler mellan telefon och datorn, ladda ner ett program som heter Easy studio PIMS & File manager från Samsungs hemsida www.samsung.com

jag hittar inte filemanager...

Permalänk
Medlem
Permalänk

Kolla Samsung fun club där hittade jag det ihop med andra program.

Visa signatur

The South Gonna Do It 'gain

GEORGIA REBEL

Permalänk

någon mer än jag som har problem med detta "file manager"?

Visa signatur

P4 3.0 ghz > 2 * 512 DDR 400mhz > Maxtor 250 gb > Radeon 9800 pro > Soundblaster Audigy 2 Platinum!

Sedan ett par renoveringsobjekt som ligger och skräpar ;)

Permalänk
Medlem

mje =/.. jag kpte mig nån IR som det fanns med program.. som jag updaterade bara. Men det där filemanager måste ju finnas...