vad heter diablo-klonen?

Permalänk
Medlem

vad heter diablo-klonen?

Vad heter spelet som kom för ett par år sedan. Det var i diablo-känsla över det hela. Spelet grundades av några 15-åringar i USA någonstans men köptes upp av ett större spel-företag har jag för mig.

Kom nu på att jag aldrig gav detta spel en chans och tänkte göra det nu. Om du kommer på spelet, var det kul tycker du?

Någon måste ju komma på namnet, har för mig att det var ett kort namn.

Permalänk
Medlem

... Nox? Det enda jag kan komma på.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
... Nox? Det enda jag kan komma på.

HAHA!..lysande...mitt i prick...det var så det hette...min beskrivning var tydligen tillräcklig...
tacos och bockos!

nå...är det roligt att spela igenom?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EpoxyloN
HAHA!..lysande...mitt i prick...det var så det hette...min beskrivning var tydligen tillräcklig...
tacos och bockos!

nå...är det roligt att spela igenom?

Det kan vara roligt att spela igenom MAX 1 gång, jag tyckte inte det var särskillt kul, men det finns många som gillar spelet.

Permalänk
Medlem

Tyckte det var skitkul, fina rustningar, vapen,roliga monster och magie och miljöerna är riktigt sköna, och karaktärerna,, ja dom bryr man sig inte mycket om., r

inte särskilt mycket till story men ett mycket skönt lir, helt värdelöst i multiplayer dock. rekomenderas varmt

Permalänk
Medlem

Nox var riktigt kul då jag spelade det för några år sedan.

Darkmoor: Vad säger du? Nox var ju grymt som FAN i multiplayer! Iaf med Nox Quest installerat, då man sammarbetade för att klara banor osv.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Nox var skitkul, lätt bland de uddare rollspelen jag lirat.
Så bäst att det första man har på sig är jeans + tshirt och gympadojor.

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk

Japp, det var ett bra spel. Det var dock ingen direkt livsläng i det.

Jag gillade hur handlingarna för de tre olika karaktärerna överlappade varandra, och att det fungerade olika på olika ställen. T.ex. när man kom till magikerns hemstad som krigare. Hela staden attackerar dig, och när du slår tillbaka hamnar du i fängelse.

Permalänk
Medlem

Jo de äger rätt bra de spelet. men asså, klara de en gång sen e de över lixom.

Visa signatur

:: "Ut med det gamla, och in med det nya." ::

Permalänk

Ett annat diablo liknande spel är ju för övrigt Dungeon Siege.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bluetiger
Ett annat diablo liknande spel är ju för övrigt Dungeon Siege.

Det kändes som det var samma sak med det, en gång så är det över.

Jag har ett minne av att vissa recensenter sa att man kunde glömma Diablo II när Nox släpptes innan det. Ujuj, se hur det gick.