Permalänk
Medlem

Hmm. En textfil? Eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Hmm. En textfil? Eller?

Ja det ska det vara. om du hittar så länka gärna

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Fick min bonus cd idag! Sitter och lirar lite som Elf Figter.

Visa signatur

"Say what you mean, Mean what you say"

Permalänk

Är väldigt sugen på att testa det här spelet! Är det någon som kan hjälpa mig komma igång med allt som behövs för att få testa lite? dvs, konto, klient m.m det vore väldigt bussigt!

Permalänk
Medlem

jadå, du beöver om du inte har serial till NACB. en TW eller JOB beta klient. sen lite kunskapperom språket. och sen är det bara att spela.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annars finns det ju en engelsk patch till TW och JOB.

Visa signatur

"Say what you mean, Mean what you say"

Permalänk

Har lyckats skapat ett konto på TW Betan nu, men jag tycks inte hitta klient filen någon stans. någon som har en fungerande spegel/länk/torrent?

edit: behövs inte, länken jag försökte med fick för sig att funka helt plötligt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av epiic
Annars finns det ju en engelsk patch till TW och JOB.

jag menade mer registreringen där kan det var lite lurigt att få rätt på det

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bara lite Uibi? =P Hahah kommer ihåg att jag satt där i ca 4 timmar, men de va innan du posta bilden. I alla fall så undrar jag om accounten kommer att wipas när de wipar hela Amerikanska Servern?

Visa signatur

If it bleeds, we can kill it!

Permalänk
Medlem

Hmm, vad är adressen till TW beta regg sidan?

Visa signatur

”Don’t take life too serious, you’ll never get out alive”

/C

Permalänk
Medlem

Vic: Det sägs at den rensas i slutet på denna månaden, inget datum e fastställt vad jag känner till. och den kommer med 99% wipas. så räkna med det iaf. Sen vad som händer efter den öppna kan man bara spekulera om.

EDIT: Härligt, en ny patch ute idag

Visa signatur

Permalänk

TW betan var ju tydligen stängd, blir väll till att vänta på NAOB då.

Permalänk
Permalänk
Medlem

den bilden finns på föregående sida tror jag det är.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
den bilden finns på föregående sida tror jag det är.

Darn... ber om ursäkt

Permalänk
Medlem

ohhh....läste nyss på Gamespot att man kommer kunna ha en personlig liten drake (wyvern) som man kommer kunna rida på och flyga med...blir och köpa Lineage 2 nu då

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chaos
ohhh....läste nyss på Gamespot att man kommer kunna ha en personlig liten drake (wyvern) som man kommer kunna rida på och flyga med...blir och köpa Lineage 2 nu då

mer komplicerat än så, jag lovar. för att få det så ska man ha minst lvl5 slott, som kommer kosta dig mega mycket pengar. pluss, du ska vara ledare, och det kommer kosta dig runf 200k skillpoints, i början vid lvl 20 får du rund 20-30sp. så det lär ta ett jävla tag!

men när man väl har den så

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fast man kan väl fortfarande ha något form av patetiskt kreatur som springer efter en? Även fast den inte kan flyga om man inte är guildleader? Typ en sån man kan rida på, men som inte kan flyga. Annars känns det lite drygt om bara en av alla spelarna i hela spelet har en drake. Visst att bara en kan rida på sin, men

Permalänk

Om någon med NACB konto helt enkelt tröttnar på skiten så får denne gärna ge mig ett litet Pm med konto uppgifterna! Har fixat JOB konto och installerat, men det tar bokstavligttalat år att få hem uppdateringarna!

Permalänk
Medlem

Har ni sett trailer filmerna, när de slås mot den jävlastora draken som bara stampar ner dem så ---> BOM!!

I alla fall, så i den trailern så användehan ledaren så kick ass skill som bara paladin har. Nu blir jag helt sugen på att ta paladin istället för gladiator p.g.a. den skillen =P

Har kommit fram till att ju längre an spelar ju mer vill man testa alla gubbar. Dock tar det nog ett bra tag att göra de. Har inte så mycket fritid =(

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har ett beta-konto, fast jag tycker det är som vilket annat level-grind mmorpg som helst. Negativt överraskad (okej för att det är beta), fortsätter att vänta på WoW, som dessutom verkar mer stabilt (Lineage krabbade som två), och det är inte ens i öppen beta än.

Visa signatur

Sitter här och pillar mig i naveln.

Permalänk
Medlem

Kan bara en clan ledare ha en flygande drake? Som jag fattat det så kan alla ha möjligheten att ha en drake men det ska vara svårt och tidsödande men alla ska kunna skaffa en inte bara ledaren. Stod på intervjun på GameSpot om jag inte minns helt fel.

Sen så har jag funderat lite på om man nu ska spela på US servrarna så vore det ju bra om det kommer en "unofficial eu server" eller nått sånt så man inte spelar på helt udda tider...kan vara segt och ha ett castle siege mellan 03.00-05.00 och ha skola/jobb dan efter. Nån som vet nått närmare om detta?

Permalänk
Medlem

Ja alla kan få en drake, men man behöver inte ödelägga så mycket för att få den lilla söta draken som springer efter en att vara med. däremor så behöver man jobba länge på att fixa en stor wyvern (stavning) men den är ju också jävligt stark. och man måste ha en väl etablerad klan som kan betala det som behövs för att få ett slott/borg (lvl5)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fråga... Är det Gludio Castle som man håller? Tänkte att det inte finns så många slott sen, eller?

Permalänk
Medlem

Det kommer att finnas ett antal slott sedan som man kan hålla för att få inkomst , etc från närliggande städer.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Så bra Kommer dom lägga till saker i Open Beta? Och ännu mera i retail? Jag hör sådana rykten..

Permalänk
Medlem

Det är mer än rykten det är sannt, står lite på deras boards

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Perfekt! Det blir bara bättre och bättre

Permalänk
Medlem

So far, what is publicly stated:
1. Between Closed Beta and Open Beta, there will be a character wipe. This will coincide with the introduction of the Prelude build to the NA market.
2. We are tentatively shooting for Chronicle 1 to be the version that we are launching the NA retail game with.
3. Open Beta will start in late March or early April.
4. The game is scheduled to launch in late April.

Definition of a Character Wipe:
All characters on your account are deleted. The character and its name does not remain. Your account info does remain.

Information från i förrgår.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Hur lång tid tar det för båten att komma när man ska åka från Ön? Käns som jg väntat i en evighet nu =P

EDIT: Den kom nu efter 100 år

Visa signatur