Permalänk
Medlem

Server1
Kain/Human/Dark Avenger.

För övrigt med i Valhalla clan. Mysiga vikingar med en smak för det blodiga.

Permalänk
Medlem

Server1
agility vettefan vad jag ska lira som än dock

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chaos
Server1
Kain/Human/Dark Avenger.

För övrigt med i Valhalla clan. Mysiga vikingar med en smak för det blodiga.

Du också ?

Jag är också med i den klanen ...

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Jag måste säga att dagarna/dagen innan OB är fan roligast Jag ledde en trupp på 13 pers för att bli slaktade av alla elves. Men FAN vad roligt det var Och äntligen en användning för "advance" rörelsen

Jag hoppas verkligen att få vara med i en castle siege

Permalänk
Medlem

Overlord/Human/Gladiator

Vilka advance rörelser pratar ni om ? =P

EDIT: För er som inte hunnit se så har Lineages 2 offical webbsite updaterats.

Visa signatur

If it bleeds, we can kill it!

Permalänk
Avstängd

När drar OPEN BETA igång?

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem

Tror ni man måste anmäla sig till open beta även om man har Closed account redan?

Snaze: Den 28 Mars, d.v.s imorgon.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

ah okej

Vicious: Japp, det måste du. Eller du måste iaf anmäla dig på deras sida. Typ joina dom så får du ett serialnumber som du använder i registreringen. Då kan du aktivera ett account till Open Beta.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Jag måste säga att dagarna/dagen innan OB är fan roligast Jag ledde en trupp på 13 pers för att bli slaktade av alla elves. Men FAN vad roligt det var Och äntligen en användning för "advance" rörelsen

Jag hoppas verkligen att få vara med i en castle siege

Hahaha menar du denna gruppen?

Permalänk
Medlem

Nej, vi var en annan grupp Kan inte lägga upp någon bild dock

Permalänk
Medlem

Ne hon spelade so Elf

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

hm? var man verkligen tvungen att anmäla sig igen?, av vad jag har hört så ska man ha kvar sitt acc men karaktärerna whipas?

Permalänk
Medlem

Som en liten avslutning hade tydligen en grupp Elves bestämmt sig för att göra en 'raid' mot Dark Elve-staden. Jag hade precis startat min DE-karaktär (lvl 7) men bestämde mig ändå för att försvara vår ära.
Jag tog lite screenshots under tiden (tänk på att det ni ser är kanske en tredjedel av spelarna ):

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/l2a.jpg
Här står vi och väntar på anfallet. Men det tar för lång tid och vi blir otåliga. Därför ger sig 100+ Dark Elves iväg för att eliminera de blekskinnade.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/l2b.jpg
Den förhållandevis lilla truppen Elves avklaras snabbt och vi bestämmer oss att köra vidare mot deras stad.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/l2c.jpg
Här har vi kommit in till gräslandet och det är inte så långt kvar. Sen dör jag tyvärr innan jag kunde ta fler screenshots.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/l2d.jpg
Här är jag iaf inloggad med min Elve någon minut efter slaget.

Det var en mäktig kännsla att springa längst fram i en trupp så här stor. Synd bara att det laggade kraftigt vid vissa tilfällen. Men spelet har potential, det är en sak som är säker!
Jag ställer klockan imorgon. 09.00 börjar powerleveling!

sl0w: Jag har hört det samma som dig.

Permalänk
Medlem

är det inte 10 imorrn? min pewlare snackade om nåt med att ställa fram klockan osv.
jag ska lira som en DE fighter -> assassin -> phantom ranger tror jag.
agility @ server 1.

fanns det nån sweccar-klan?

Permalänk
Medlem

Ska också spela som DE fighter på server 1. Ses där imorgon.

Oxidea

Permalänk

några frågor?

är play nc gratis?
vart står cdkeyn som man måste fylla i?

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem

Jo klockan 10.00 var det, står klart och tydligt på officiella forumet.

Permalänk
Avstängd

jag ska också köra imorgon, ses då

Men skriv gärna vilken server jag ska köra på? hehe cya tomorrow.

Visa signatur

Permalänk

Samma här, kommer att lur passa i startgroparna vid 10-tiden (söndag morgon) för att äntligen få spela det här underbara spelet. Här sysselsatt mig med Sacred under tiden, men L2 lär klassa det spelet med hästlängder.

Så ...det verkar som om det finns en hel de svenska spelare, kommer det möjligtvis att bildas någon svensk/nordisk klan???

Permalänk
Medlem

Försöker ni påstå att Open börjar om en dryg timme? Och jag som just kom hem från LAN
Hur ska detta gå?

Vilken server kommer jag se er på? Och i vilket utförande? Någon som fortfarande tvekar?
Det gör jag ...
Human - Kanske. Dom måste inte sitta ner lika mycket som DE
Dark Elf - Kanske. Dom är ju såååå jävla coola
Elf - Njaa. Nä.
Dwarf - Mycket möjligt
Orc - Knappast.

Men jag vet iaf att jag ska spela som fighter

Permalänk
Medlem
Citat:

Försöker ni påstå att Open börjar om en dryg timme? Och jag som just kom hem från LAN
Hur ska detta gå?

Vilken server kommer jag se er på? Och i vilket utförande? Någon som fortfarande tvekar?
Det gör jag ...
Human - Kanske. Dom måste inte sitta ner lika mycket som DE
Dark Elf - Kanske. Dom är ju såååå jävla coola
Elf - Njaa. Nä.
Dwarf - Mycket möjligt
Orc - Knappast.

Men jag vet iaf att jag ska spela som fighter

Jag hade planerat att spela som Human vilket jag också gjorde under closed. Men sen bestämde jag mig för att prova andra raser - nu ska jag spela som Dark Elf. Att spela som human är tråkigt för att de är 1. För neutrala vad det gäller skills; 2. Absolut inte coola.
Man ska ju inte vara fåfäng men känslan har ganska mycket inverkan i sådana här spel. Synd bara att en massa kids spelar som Dark Elves bara för att de är coola.

Och btw, ska du satsa på melee så är det ingen som klår orcerna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExE
Jag hade planerat att spela som Human vilket jag också gjorde under closed. Men sen bestämde jag mig för att prova andra raser - nu ska jag spela som Dark Elf. Att spela som human är tråkigt för att de är 1. För neutrala vad det gäller skills; 2. Absolut inte coola.
Man ska ju inte vara fåfäng men känslan har ganska mycket inverkan i sådana här spel. Synd bara att en massa kids spelar som Dark Elves bara för att de är coola.

Och btw, ska du satsa på melee så är det ingen som klår orcerna.

Spelade som Dark Elf nu, men jag tyckte att jag tog för mycket stryk. Testade en human, och det gillade jag mycket bättre. Och humans ser riktigt balla ut i senare rustningar, men vägen dit är inte lika vacker tyvärr. Ska titta närmare på deras skills nu..
Och ang. Orcher.. Vi har ju somsagt den där biten om utseendet Jag har ingen lust att springa runt med ETT axelskydd med storlek "modell jämtland".. Plus att dom är om något ännu tråkigare skills/klasser.

Permalänk
Medlem
Citat:

Spelade som Dark Elf nu, men jag tyckte att jag tog för mycket stryk. Testade en human, och det gillade jag mycket bättre. Och humans ser riktigt balla ut i senare rustningar, men vägen dit är inte lika vacker tyvärr. Ska titta närmare på deras skills nu..
Och ang. Orcher.. Vi har ju somsagt den där biten om utseendet Jag har ingen lust att springa runt med ETT axelskydd med storlek "modell jämtland".. Plus att dom är om något ännu tråkigare skills/klasser.

Nja, det får väl vara de riktig senare rustningarna då.
Sen är det sant som du säger, människorna (palladin speciellt) är en av de grymaste tanker-klasserna.
Och ja, orcher är skabbiga som fan.

Permalänk
Medlem

Hmm.. Nej, det blir nog Human trots allt
Är servrarna nere för uppdatering nu?

Permalänk
Medlem

Bartz Offline

Sieghardt Offline

Kain Offline

Tyvärr

EDIT: Men där fattas en? Skulle ju vara fyra vid starten.

Permalänk
Medlem

Det var ju det jag menade Gah, uppdatera klart. Vill ta mina ANDRA första steg i Lineage 2

Permalänk
Avstängd

ingen som kan hosta en mirror till clienten ? deras server är så seg :/

Visa signatur

MSI MS-6391 | Intel P4 1700MHz | 256 mb ram | GeForce 3 Ti200 |

Permalänk
Medlem

Jag spelade först som Dark Elf.. Men sen så gjorde alla de och samtidigt ville jag testa något nytt så jag körde humans. Blev inte besviken. De är riktigt grymma redan i början enligt mig. Bra balans och så blir de så jävla coola när man får rustningar. Ska satsa på att bli en Gladiator och ha riktigt nice offensive skills. Det ända jag tycker är tråkigt är att man inte har heal vilket sölar ner levlandet.

Sedan efter min Gladiator ska jag ha en Dwarf som bygger Siege gholems. MUAHAHAHAHAH!! Och Siege Cannons. (Kanske om jag orkar med en Melee gubbe till. Annars gör jag en mage? Haha de e så svårt att välja, man vill spela som alla på samma gång.

EDIT: Uppdaterar nu och lyssnar på "track 2" från hemsidan de har. Riktig stämmningsuppbyggning såhär några minuter innan GO.

EDIT: Andhor from lineage2.de informed us that Server 4 is the unofficial European Server. (Stog som nyheter på Warcry) "http://lineage.gamigo.de/"

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Vilken server kör ni på?

Håller på och installera spelet nu

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ja jäklar vad deras ftp är seg. Jag tänkte tanka en låt men det går ju i 7kB/s.

Sen verkar Dwarf vara riktigt roligt också. En annan dimension i spelet än att bara döda monster. Jag skulle skapat en sådan om jag vågat. Det får bli andrakaraktär för mig också.

EDIT:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicious
EDIT: Andhor from lineage2.de informed us that Server 4 is the unofficial European Server. (Stog som nyheter på Warcry) "http://lineage.gamigo.de/"

Jag läste det på forumet också, men det verkar som om alla swecare ska spela på server 1? Annars hade jag nog tagit server 4 ( som inte finns än... ).