Permalänk
Medlem

level 25 (solo?) på en dag låter som nå lurt... Då måste man verkligen springa och döda monster precis hela tiden, 1 level per timme (nästan). Jag är level en level 16 Elven Fighter btw. Spelar på japan-beta, server 11.

Visa signatur

"Say what you mean, Mean what you say"

Permalänk
Hedersmedlem

Ta chatten på icq/msn eller annat valfritt sätt.

/ilstallione

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Är det någon som har någon aning om hur mycket spelet kommer att kosta när det släpps? Kommer det vara under 100:-? Skulle gärna vilja veta

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Är det någon som har någon aning om hur mycket spelet kommer att kosta när det släpps? Kommer det vara under 100:-? Skulle gärna vilja veta

du menar månadskostnaden?

ilstallione: sorry för chattandet.

EDIT: Kan avslöja att tricket inte funkar längre, det går inte att bridga till så höga lvls.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Syftade på månadskostnaden, ja Någon som kan ge ett hett tips på vart man tjänar snabba pengar t.ex? Jag hör rykten om en mushroom quest.. Vart finns den?

Det är lugnt. Kom på att jag inte vill "fuska" mig till level 20 heller Plus att Open Beta börjar snart... Då är det databasrensning

Permalänk
Medlem

jo du kan göra svampquesten. prata med killen i magi schoppen. så får du reda på vad du ska göra.

Mmm sunkingt med rensning.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

När kommer open på usbetan? Kör på japanska open, men min kompis blev blockad.

Edit-
Fressten, varför får man så extremt mkt SP? Jag har 1200 SP nu men inget att spendera det på.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

lol, du säker på det? kolla vid lvl 10 så har du nya svin dyra skills.

open börjar KANSKE en månad innan releasen

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Inget vad dom kostar vid level 15. 1100sp för exempelvis 'Power Strike'. Weapon Mastery level 4(?) kostar 3300sp

Edit: Open Beta skulle börja vid slutet av månaden (mars) vad jag har läst. Källa: http://lineage2.universalrealms.com/info/NewsArticles/gamezon...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
lol, du säker på det? kolla vid lvl 10 så har du nya svin dyra skills.

open börjar KANSKE en månad innan releasen

Inte kollat vad den kostar, men jag får bara en ny skill vid lvl 10.. Som DarkElf Warr får jag knappt några skills.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk

går det spela på en PIII 700mhz med r7000 ? :D:D:D:D

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Inte kollat vad den kostar, men jag får bara en ny skill vid lvl 10.. Som DarkElf Warr får jag knappt några skills.

Nya och nya, du får uppgraderingarna, upp till lvl6 på dem sen vid lvl 15 får du nya skills

Och Det får jag som DE Warior

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Nya och nya, du får uppgraderingarna, upp till lvl6 på dem sen vid lvl 15 får du nya skills

Och Det får jag som DE Warior

Aha okej..
Det verkar som all med BBB e blockade..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Aha okej..
Det verkar som all med BBB e blockade..

BBB? Spelar du den TW, JOB eller NACB?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har också fått mitt account idag. VI kan spela alla tillsammans. Tänker på at göra en Dark Elf Assassin (tjej) eller Blad Dancer (kille). Några tips ?

Visa signatur

If it bleeds, we can kill it!

Permalänk
Medlem
Citat:

BBB? Spelar du den TW, JOB eller NACB?

BredBandsBolaget..
TW? JOB? NACB?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

BredBandsBolaget..
TW? JOB? NACB?

TW = Taiwan,
JOB = Japanise Open Beta
NACB = North American Closed Beta

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Servern nere just nu... Någon som vet när den kommer upp igen? typ kvar över eller så?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

De skulle ta 2 timmar se de vid 7 tiden ca.
Så förhoppningsvis så borde den komam upp när som helst.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devlaska
TW = Taiwan,
JOB = Japanise Open Beta
NACB = North American Closed Beta

JOB isf

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Den är uppe nu iaf

Permalänk
Medlem

Kan man spela på JOB? För vad det verkas som så har TWOP gått "Live" och man kan inte spela med betakontot längre.

Har förbokat Lineage2 på webbhallen också. Men det kommer nog inte föräns på måndag eller tisdag. Då kommer man ju med i NACB.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jobbigt att man måste betala för att köra betan
Får väll vänta till slutet av mars då.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem

Ska spela i natt, ni når mig på Uibi om ni vill något

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Uibi: spelar du NACB?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lineage 2, blä

Lineage 2, jag har verkligen försökt tycka om det spelet, det verkade ganska coolt första gången jag såg det. Jag skaffade därför den koreanska betan, det var ganska häftigt första gången jag spelade det, de första 10 minuterna, sedan gick det nedåt. Jag tröttnade efter mindre än en vecka. Det fanns liksom ingenting att göra plus att jag inte kunde prata med någon (jag kan inte koreanska). Så jag gav upp spelandet på den koreanska betan efter att ha "levlat" min Dark Elf Warrior till level 18.
När betan kom till Amerika så anmälde jag mig igen, jag kom in efter en vecka, alltså förra torsdagen. Jag valde Orc Warrior den här gången, tycker att de modellerna ser bäst ut och jag gillar att vara lite större än alla andra.
Jag började spela: levlade, gjorde quests, pratade med allt och alla och försökte verkligen tycka om Lineage 2. Men det fanns liksom ingenting att göra, överhuvudtaget. Endast modellerna var något att se på, förutom dem så var grafiken bara stel och tråkig. Jag spelade dock fortfarande, jag ville verkligen tycka om det. Det hade ju så mycket potential, tyckte jag. Men jag kunde bara inte fortsätta, hela spelet var bara för tråkigt, förutom att slakta mobs fanns det ju ingenting att göra. Att utforska världen var uteslutet eftersom det ser lika tråkigt ut överallt. Det finns inte heller några "trade"-yrken, det enda som finns är några skills som dvärg, och de är inte mycket att hänga i granen. Och hela köpsystemet är nog det sämsta jag sett i ett spel, man kan nästan inte hitta vapen och andra roliga saker på mobs utan de måste man köpa sig till, eftersom det tar sin tid blir man ännu mer utråkad av detta.
Jag har nu kommit till level 15 med min Orc, och jag tror inte att jag kommer så mycket längre...
Och påståendet att det kommer att finnas mer saker att göra i Lineage 2 än i WoW är bara helt fel, det spelar inte stor roll hur man tänker.
Det finns helt enkelt inte tillräckligt att göra för min smak, och borde inte vara tillräckligt för någon.
Det känns som man får mer gjort när man sitter och stirrar in i en vägg i en minut än att spela Lineage 2 i några timmar.

Jag ska dock försöka komma till level 20 (tror inte jag kommer lyckas) och se ifall det händer något då, annars så kommer jag ge bort kontot...

Visa signatur

"Magic is impressive, but now Minsc leads, swords for everyone." - Minsc, Baldur's Gate

Permalänk
Medlem

Menath Lineage 2 är den tråkigaste betan jag har testat. Att betan är tråkigt betyder dock inte att det färdiga spelet blir likadan. Nu saknas ju väldigt mycket då man håller på och testar. Man kan ju inte ens sälja mer än en sak åt gången i "private shop". Det finns väldigt få grejer och alla dungeons är inte klara.

Ska du såga spelet så gör det efter att den får nästan eller lika innehåll som det färdiga spelet. Som det ser ut just nu är det långt dit.

Annars håller jag med att det är en tråkig beta. Andra betor man har testat hade dock det mesta implanterat så som sagt vi får vänta tills de kör igång den öppna betan :).

Permalänk
Medlem

Klart jag vet att det är en beta, jag vet ju inte exakt vad som finns med i det fulla spelet, men jag tror inte det blir mycket mer.
Mycket som sägs ska finnas med i det fulla spelet finns redan i betan.

Visa signatur

"Magic is impressive, but now Minsc leads, swords for everyone." - Minsc, Baldur's Gate

Permalänk

är de här ett sånt fanskap som kostar i månaden???

Edit: hitta nu...skit oxo ja hatar verkligen idén med att betala i månaden, har sett lite från WoW, men nu då ja glott lite på lineage 2 börjar ja nästan överväga att betala i månaden...men de lät omständigt alltså...

hur gör man? fyller 18 i juni kanske ska vänta tills dess så man har eget konto lr nåt? fill me in plz.

Permalänk
Medlem

har du färs o frosta så kan du ha baknen via internet. skapa ett E-kort och betala.

Visa signatur