Muskampen 2025: Segraren korad!

Sunkigt Akt III, vad behövs mer?

Permalänk
Medlem

Sunkigt Akt III, vad behövs mer?

Nu är jag lite nötig eftersom jag nyss hade förra versionen av sunkigt uppe för kritik.
Men nu har jag slitit arset av mig bokstavligt talat och jobbat ihop en - tror jag - mer funktionell desing och mycket mer kompitabel med andra webbläsare vad jag sett iallafall.

Så kritisera, beröm och säg vad du tycker om Sunkigt Akt III

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Så här ser den ut i FireFox. Om du undrade.
Jag tycker det ser konstigt ut at menyn är så liten när det finns så mycket "padding" på andra ställen. Färgvalet är mysigt, kanten till höger ser konstig ut också när den är så mycket mindre än de två stora fälten.

Permalänk

tror... att klockan är irriterande eftersom det gör att sidan refreshas hela tiden... fint annars!

btw en sak jag gillar är meny texten!

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem

Jag tyckte det var jobbigt att läsa texten vid menyn, den bredvid bilderna, men det kanske bara är jag som ser dåligt. Den hade gott kunnat vara lite större.

Ett litet förslag: Lägg "Notis", "Jobba på sunkigt" i titlebargrejen, istället för att lägga det under. Alltså:
[+][Jobba på sunkigt]
[en massa text]

Och varför är texten i "hjälp" lite indenterad, men inte i de andra rutorna?

jag får samma fel som locke i firefox, blir en vit ruta längst upp till höger, istället för att bakgrunden fortsätter hela vägen bort(när fönstret är maximerat i 1280x960, inte när jag gör det mindre).

Sen ser det lite osymetriskt ut när texten i menyn ligger olika långt ifrån ikonerna.

Jag gillar dock färgerna, upplägget och placeringen av allt. "Klockan är..." anser jag vara helt onödigt dock. SÄrskilt eftersom den går efter min klocka, inte serverns. Eller så går din exakt som min.

Och det heter musikvärlden, inte musik världen. Det som uttalas sammansatt skrivs sammansatt... även musik events är fel, och säkert nåt annat.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

Ta bort klockan helt. I övrigt tycker jag sidan känns lite gles och onödigt utbredd.

Permalänk

Jag kan inte läsa vad det står i menyn på vissa knappar.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

Det där med vita rutan är jag medveten om, hade glömt ändra en sak bara.
Det är trots allt bara en förhandstitt så texten har jag märkt att många märker på, alltså större tills lanseringen.

Det där att sidan är gles beror ju helt klart på att sidan ska vara kompitabel i 1024x768 och jag vill inte använda mig av % av fönstret då jag använder mig av grafiska menyer, så det får du nog leva med iallafall tills akt IV

Men tack för all annan kritik, ska fixa det och lägga till ny länk senare då

Kritisera mera om ni vill det

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag tycker ikonerna ser konstiga ut i menyn, dom passar liksom inte ihop, pixelart och nerförminskade kantutjämnade ikoner.
annars är det en väldigt fin sida

Visa signatur

flippy @ Quakenet

Permalänk

Jag tycker att det är lite krånglig navigering...

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

http://validator.w3.org

Fixa så hela sidan går igenom. Massa fel överallt.

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.