Permalänk
Medlem

Screenshot program!

Jag raggar jämt fjortisar på msn och när dom tar av lite kläder så brukar jag ha photoshop öppet med massa tomma bilder så jag kan köra Princtscreen och kopiera inn när dom typ visar nått men det blir så jävla stressigt, sen hinner man inte med att dra i gurkan samtidigt. Så jag undrar om det finns något program som automatiskt tar screenshoot varje sekund eller så man kan trycka på en knapp så tar den ett screen o sparar i jpg typ, skulle vara så mkt smidigare.

Edit: Stavning

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

OMG! Om du delar med dig bilderna hjälper vi dig *skratt*

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Medlem

Näe först tänkte jag belöna den som tipsade mig. Men jag kom på att matrialet måste vara osett för jag ska sälja denna på Ebay när jag får ihopp lika mycket matrial så det fyller ut en hel DVD, sen ska jag kalla den Ingar's Fjortis Pr0n Swedish Amateur Deluxe (Rare) och begära typ 1500 USD och se om någon kåt rik jävel köper den ^^ så tyvärr.. fast jag har lite bilder som inte ska vara med rensat ut sånna som inte har så bra kvalité osv..

Permalänk
Permalänk
Medlem

Leon: Tack, precis vad jag letade efter, du är en ängel ! nu ska mappen utökas när dom små liven kommer inn efter skolen .. höhöhö

Permalänk
Medlem

"Ingar's Fjortis Pr0n Swedish Amateur Deluxe (Rare)" *SKRATT*

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Medlem

Hehe, det var lite oseriöst kanske. Men va fan det lär väl gå att sälja ?

Permalänk
Medlem

Detta var veckans bästa, det var länge sen jag skrattade åt en tråd som denna

Men, dina fjortisar som du ska sälja vidare lär knappast bli glada åt att du utnyttjar dom för din egen vinning. Det finns en lag som skyddar enskilda människan, vad den nu heter kommer jag inte ihåg. Det är lite pimp-varning på dig iaf.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Även om nu detta är seriöst (vilket jag har svårt att tro att det är) så tycker jag att du skall tänka på PUL.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com