Permalänk

bottar i ut2004

Jag kommer inte att ha ngt bredband i ca 2 månader nu och undrar om det är värt att tjacka ut2004 innan dess. Jag menar finns det schyssta bottar etc. så att det är ok att spela offline, eller borde jag lägga pengarna på ngt annat spel så länge tills jag fixat bredband?

Permalänk

du kan nog ha ett antal timmar kul med det, själva singleplayer mode är mkt roligare än i ut 2003, och att spela med en massa bottar går också fint

vet dock inte om spelet håller i 2 mån, beror nog på vad man föredar.

Visa signatur

E de du eller jag som låter?

Permalänk
Medlem

theif 3 å far acry är ju bättre singelplayer spel om det e det du mennar, men ut2004 funkar ganska bra med bottar men online e att rekomdera

Visa signatur

[iMac 27" i5 2,8GHz 8GB Ram 1TB HDD 128GB SSD] [Macbook Air 11" 1,6GHz i5 2GB Ram 64GB SSD

Permalänk

ok, tack för svaren. Jag kommer ju lira ut2004 sen när jag får bb i vilket fall, men eftersom det verkar vara ok att lira offline så köper jag det redan nu istället för något annat lir ...

Permalänk
Medlem

lira ut så du lär dig banorna (och aima om du redan inte kan det ), sen kan du vara en av dom bättre på alla pub servrar

Tycker också du ska ladda ner nån mod...
Tex Red Orchestra och köra det med bottar och Alien Swarm vilket har en campaign läge om du inte orkar lira mot bottar i 2 månader.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem

Ett MP-spel blir ju aldrig lika bra i SP som i MP (duh) men av alla MP-spel så tycker jag att UT2004 har överlägset bäst botar. Alltid bra att lära sig banorna innan man börjar lira online och har man inte lirat UT2003 innan så är det en hel del nytt att lära sig och har man inet heller lira UT så mycket så är det nog en rätt bra ide ändå att börja lira i singleplayer så man tar sig igenom allt...

Godlike-botarna kan bjuda på rätt bra motstånd, bättre än vad man får i vanlig public iaf

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans