Permalänk
Medlem

Kanske korkad fråga om mobiler.

Jag har en enkel och rak fråga om mobiltelefoner. Jag skulle välja köpa en mobiltelefon som har stöd för att anvädna MP3 som ringsignal. Och har blivit så osäker. Finns det?

Alla kompisar om har riktigt låtar på mobilerna säger att det är nån slags annan slags ljudformat. Typ Aiff eller nåt liknande.

Så isåfall skriv alla mobiler man kan ha MP3 eller något annat ljudformat som Ringsignal.

Tack på förhand..

Permalänk
Medlem

På Nokia 6230 kan du det

Visa signatur

Ursäkta mig, min ä-tangent fungerade inte :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Varnim
På Nokia 6230 kan du det

Okey tack! Fortsätt komma med förslag. Är Nokia 6230 något att rekomendera förresten ??

Permalänk
Medlem

6230 är absolut något att rekomendera
den är gudomlig. Har en själv.

Visa signatur

mvh

Permalänk
Medlem

LG luren som Tre har kan det också.

Alla lurar med symbian kan det med rätt tillägg?

Visa signatur

Får jag äta på ditt skägg?

g3wd.mine.nu

Permalänk
Medlem

Z1010 klarar de flesta filformat.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Göwd
Alla lurar med symbian kan det med rätt tillägg?

Tror inte att de klarar att spela upp .mp3 som ringsignal, men att konvertera mp3 till .wav eller .amr är inte någon jobbig procedur direkt.

Permalänk

Köp en K700 istället för en 6230, den är bättre.

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk

Sony Ericsson: Z1010,K700 o P900 kan spela mp3 som ringsignal. De är också bra telefoner.

Visa signatur

Bloggare på Reseblogg / Travelblog

Permalänk
Medlem

Jovisst, 6230 är att rekommendera.

Tyvärr har man fortfarande kvar buggarna eftersom jag fick en från första lagret och inte orkat lämna in den än... Orkar inte återgå till min 3210 ett par dagar

Visa signatur

Ursäkta mig, min ä-tangent fungerade inte :/

Permalänk

köp en 7610 på en gång. I den kan man ha mp3 och wav som ringsignal. Dessutom har den mycket annat roligt med

Permalänk
Medlem

peetteerr: Sony Ericsson: Z1010,K700 o P900 kan spela mp3 som ringsignal. De är också bra telefoner.

är du HELT säker på att man kan använda mp3or som ringsignal på K700? Jag skulle vilja veta då jag måste välja mellan 6230 eller K700.

Permalänk
Medlem

Motorola v525

Visa signatur

Dator: Intel Core 2 Duo E6750@3.2Ghz 2 GB DDR2 6400, 320GB HD, ATI HD3850 256MB, 22" Mirai TFT.
Laptop: Lenovo S10E.

Permalänk
Medlem

Sony Ericsson: Z1010,K700 o P900

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Medlem

Kan nån svara på om man kan göra det med Nec E616 ??

MP3, Wma eller wave något kännt ljudformat iaallfall ?? Spelar ingen roll vilket ?