"kroma" psu:n med autosol!Fungerar inte!?

Permalänk

djraven..

köp en tång då?
finns sådanna att köpa för 5$ vart jag nu såg dem..

man tröck in den i det stiften man skulle få bort kontakten på,, och nöp till som en spruta så lossna det.

Visa signatur

bygger, reparerar och modifierar kompressoraggregat.
http://phasechange.se/

Permalänk

Som vissa delar som dom upprepar har blivit skriver 3-4 gånger redan.
Bra att några skriver sverige rent....

Nä, men jag vet flera personer här på svec som inte fattat trotts att folk skrivit saker minst 100ggr...
De kan nog läsa och se att folk redan tippsat om det. Men då folk som svarar inte direkt är varken experter eller uppslagsböcker som man mer eller mindre kan lita på rakt av så ser jag inget fel med att flera skriver samma sak. Det får bara svarets trovärdighet att öka. Jag hoppas du fattar vad jag menar. För ibland kommer det något pundhuve å skriver svar om saker de inte har nån aning om, men endå påstår sig vara dösäkra på sin sak.

Sen att du verkar bli mer eller mindre arg bara för att folk kommer med konstruktiva tipps på hur man KAN gå till väga för att uppnå mer "kromat" resultat än vad du verkar ha uppnått fattar jag inte vad det var för fel med?
Du skrev ju själv: "Någon som vet vad jag kan göra för fel?" Varför då inte länka till en sida där det står HUR man ska polera/slipa?

Och JA plåten KOMMER oxidera oavsett om det är varmt eller inte så länge det är normala temperaturer och i normal luftfuktighet. Så att använda rostfritt i detta fall skulle nog inte vara så dumt. Dock verkade du ju måttligt intresserad av förslaget....

Visa signatur

| i9 9900K | Z390 AORUS | 48GB Corsair VENGEANCE LPX | RTX 2600 SUPER |
| Dell UltraSharp U2724 x2 | Logitech Z5500 | Dygma Defy | Logitech lift |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CatscaN^Tim
djraven..

köp en tång då?
finns sådanna att köpa för 5$ vart jag nu såg dem..

man tröck in den i det stiften man skulle få bort kontakten på,, och nöp till som en spruta så lossna det.

Jo jag vet..men varför importerar inte gtek sådana?Dom borde väl veta att det finns en efterfrågan på skitet... 5$+30$ i frakt?Hmm skulle sluta på nästan 350kr..Å så mycket pengar vill jag inte spendera

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Vilka är det som gnäller???

Passar inte alla svaren herrn kan han väl ändå vara hövlig mot dem
som vill väl och hjälpa.

Använd knappen "citera" till höger istället

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1