Xbox. Inte bara spel!!!

Permalänk
Medlem

det går att lägga in grejer på hårddisken utan chip.. men du måste flasha om orginal bios då

biohazard:
om du körde från cd-r skivor kan de vara så att han har en box med dålig dvdläsare i.. dom läser bara cd-rw skivor.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Avstängd

Installerade en ny disk i min igår. Och sedan tryckte jag LOCK DRIVE.. jaha,, givetvis var inte den disken lockable.. Hur får man rätt på detta nu? Är disken kass för evigt?

Permalänk
Medlem

hoppas verkligen att dom ordnar piratkopierandet till xbox2, som en laglydig xbox-ägare ser jag givetvis gärna att alla köper spelen

främsta anledningen till att jag inte chippar är att jag skulle tröttna mycket snabbare på alla spel, nu när man köper ett spel är det noga övervägt och man spelar det till slutet

Permalänk
Avstängd

Kan man inte kopiera spelk till den. så kommer den inte att sälja så bra..

Playstation och Xbox blev ju succeer eftersom det går att kopiera.

Gamecube är det inte så många som har.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TCO1992
Kan man inte kopiera spelk till den. så kommer den inte att sälja så bra..

Playstation och Xbox blev ju succeer eftersom det går att kopiera.

Gamecube är det inte så många som har.

Gamecube och Xbox har sålt likvärdigt världen över iofs

Visa signatur

Pappas: 5900X, 32GB, 9070XT, M.2 1TB Gen4, LG Ultragear 27".
Barn: 4790K, 24GB, RTX 3070, SSD 1TB, 27" IPS.
HTPC: 5800x3D, 32GB, 9070XT, M.2 2+1TB Gen4, Sony 75x90K.
Konsoller: Fler än vad min fru tycker får plats i förråden.

Permalänk
Avstängd

Skulle inte få för mig att köpa en massa spel. Har köpt spel men alltid blivit lika besviken varje gång.. Man ska behöva patcha och hålla på.

Hade spelen fungerat direkt så kanske man kan fundera på det.

Permalänk
Medlem

Patcha xbox spel?
aldrig hört talas om

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Patcha xbox spel?
aldrig hört talas om

Splinter Cell PT släpptes där en patch till över xbox live.
Tror även där var patchar till KotOR, speciellt den tyskdubbade versionen.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Avstängd

Jodå, Det finns numera patchar till xbox oxo..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TCO1992
Skulle inte få för mig att köpa en massa spel. Har köpt spel men alltid blivit lika besviken varje gång.. Man ska behöva patcha och hålla på. Hade spelen fungerat direkt så kanske man kan fundera på det.

Rätt naiv kommentar. De flesta spel fungerar alldeles utmärkt utan patchar. Det är enormt få spel som har allvarliga "spelstoppande" buggar. Att välja att inte köpa spel p.g.a. en sådan inställning låter som en dålig ursäkt för att vara pirat och stjäla spel.

Dessutom finns det många spel som idag tillför innehåll med "patchar". T.ex. UT2004 med sina community packs, L2 med sin Chronicle 1, och även spel till XBox börjar använda detta.

Permalänk
Medlem

Live patchar ja.. men om man inte har bredband och inte spelar på internet.. hur många singleplayer buggar brukar patcharna fixa?

o skit samma egentligen
Xbox är en komplett multimedia maskin, kort sagt

Visa signatur