Thermaltake Xaser III VM2000A - Fel pris?

Permalänk
Medlem

Thermaltake Xaser III VM2000A - Fel pris?

JAg har längge varit sugen att köpa mig ett Thermaltake Xaser III VM2000A från datorburiken.com.
Jag har kollat lite då och då på priset som legat på 1295kr rätt länge. Så kollade jag igår natt och såg att de ändrat pris till 795 kr dvs 500 kr billigare. Jag har nu beställt ett sådant och undrar om det kan vara en felskrivning från deras sida för det låter ganska orimligt att sänka priset med 500 kr. Alla andra Thermaltake chassi ligger ju runt 12-1700 kr. Om de nu har skrivit fel och jag beställt då de "felskrivna" priset var angivit så kan de väl inte komma i efterhand och meddela att de skrivit fel. (Jag ha ännu inte skickat in pengarna, bara gjort beställning)

Priset hos komplett.se är för tillfället 1368 kr.

http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=THX3VM2000A

Visa signatur

Laptop: FSC Amilo sa3650 med ZM87 + GraphicBooster (Externt Radeon HD3870)
Laptop: MacBook Pro 13" 2011

Permalänk

Den verkar finnas under fliken "Veckans klipp" så det kan säkert stämma

Permalänk
Medlem

Och Ja, skulle de ha skrivit fel så kan de ändra priset eftersom det inte är bindande.

Permalänk
Medlem

peppelorum: Jo då kan det nog stämma Såg inte att den fanns med där.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag skulle inte ta emot ett sådant om jag så fick det gratis

Permalänk
Medlem

Står i mitt nyhetsbrev iallfall

Visa signatur

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Permalänk
Medlem

så billigt att man nästan kan köpa för att förstöra det...

Visa signatur

: AMD Ryzen9 9900X : 64GB RAM : Nvidia RTX 4070 Ti Super :

Permalänk
Medlem

Re: Thermaltake Xaser III VM2000A - Fel pris?

alltså utförsäljning pga av att leverantören av Thermaltake lägger ner

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adrian
JAg har längge varit sugen att köpa mig ett Thermaltake Xaser III VM2000A från datorburiken.com.
Jag har kollat lite då och då på priset som legat på 1295kr rätt länge. Så kollade jag igår natt och såg att de ändrat pris till 795 kr dvs 500 kr billigare. Jag har nu beställt ett sådant och undrar om det kan vara en felskrivning från deras sida för det låter ganska orimligt att sänka priset med 500 kr. Alla andra Thermaltake chassi ligger ju runt 12-1700 kr. Om de nu har skrivit fel och jag beställt då de "felskrivna" priset var angivit så kan de väl inte komma i efterhand och meddela att de skrivit fel. (Jag ha ännu inte skickat in pengarna, bara gjort beställning)

Priset hos komplett.se är för tillfället 1368 kr.

http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=THX3VM2000A

Permalänk
Geeks
SweClockers

Säg inte att du tänker köpa dedär. Fulaste chassit någonsin?

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Instämmer med ovanstående talare. Finns få chassin som är fulare.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Avstängd

Japp, för mycket "lull lull" på skiten, tycker jag.:)

Permalänk
Medlem

Jo jag håller med attdet är för mycket "lull lull" det gör jag men vad jag har sett så har den fått rätt bra betyg, inte designmässigt men prestanda. Köper det pga av aluminiumen och de färdigfixade fläktstyrningen. Sen var ju priset inte heller nått att klaga på, det ingår trots allt fläktstyrning och 4 fläktar.

Att koppla bort detta skräpet är det första som händer iaf. LOL

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lådan är läcker, o för det priset kan man även köpa den
(trots att thermaltake - lägger ner i Sverige)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adrian
Jo jag håller med attdet är för mycket "lull lull" det gör jag men vad jag har sett så har den fått rätt bra betyg, inte designmässigt men prestanda. Köper det pga av aluminiumen och de färdigfixade fläktstyrningen. Sen var ju priset inte heller nått att klaga på, det ingår trots allt fläktstyrning och 4 fläktar.

Att koppla bort detta skräpet är det första som händer iaf. LOL
http://www.thermaltake.com/images/cases/products/lanfire/1st/...

Permalänk
Medlem

var har det stått att thermaltake lägger ner i sverige?
jag som vill ha en tsunami men annars så var det ett fint pris på lanfire lådan, en kompis har en sån, iofs lite moddad, med 120s fläkt i fronten och sen en massa lysrör:cool:

Visa signatur

- MSI 550 Tomahawk - Ryzen 7 3700 X - 32 GB - (GTX280) - Corsair 850W - LG W2600HP BF

Permalänk
Medlem

thermaltakes leverantör - rotakorn - säljer ut altt för vad tyglarna håller.
Om jag minns rätt så var de dem som höll bland annat i adata och thermaltake´s agenturer i Sverige

btw... hörde det i en butik som jag besökte

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henrik21
var har det stått att thermaltake lägger ner i sverige?
jag som vill ha en tsunami men annars så var det ett fint pris på lanfire lådan, en kompis har en sån, iofs lite moddad, med 120s fläkt i fronten och sen en massa lysrör:cool:

Permalänk
Medlem

snyggt chassi tycker jag

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |