Tack för alla komplimanger, men kom ihåg att det var s.c.s.i. som tog upp idén på bordet så ge han lite creds iaf ;).
En funktion som jag kom på när jag läste att det blev mycket scrollande i sid- och höjdled är att ge som möjligthet att filtrera bort alla trådar som man själv inte varit aktiv i, det kommer isåfall ge betydligt snabbare laddningstid och överblick.
Men men, först måste inloggningen fungera. Har varit upptagen med en annan sysselsättning, problemlösning, skyll på Delight :D.
plake: Roligt att se att någon använder den också :).
edit: Nu fick jag det att fungera, tydligen så var det något fel på content-type. Nu kommer det nog rulla på lite.
edit: Nu ska inloggningen fungera väldigt bra, kakor som sätts av sweclockers får utbytt host och skickas sedan vidare (kakorna är hashad sessionid, hashat lösenord, anvid och senaste inloggning). Sen när man besöker en forumdel tas alla kakor ned och skickas vidare som en GET-sats till detta forum. Mycket mindre kod för att behandla de den vägen än att skicka vidare som riktiga kakor.
Skillnaden inloggad mot inte inloggad är att den färgar trådar man har postat i.
Kända buggar:
1. Med vissa färgscheman kan trådlistan försvinna, kan vara fixat. Anledningen va att färgen för varje tråd inte stod med ett # i början i vissa färgscheman.
2. Efter man har loggat in kan den visa en tom sida, ta då bort ?s=xxxxxx från adressfältet och försök igen, kan vara fixat.
3. Sidbytning med vissa färgscheman fungerar inte.
Att göra:
1. Kunna posta inlägg när man är inloggad.
2. Mindre tung inloggning.
3. Kunna ställa in och spara inställningar som man gör, färgschema, kompakt läge osv.
Idag (onsdag 9/6) ska jag iväg på LAN, så utvecklingen kommer tyvärr stå still till på måndag/tisdag. Ha de'!