Doom3,grafick problem

Permalänk
Medlem

Doom3,grafick problem

Less

Visa signatur

Lars

Permalänk
Medlem

Från Sweclockers filarkiv:

ftp://ftp.sweclockers.com/pub/Drivrutiner/Grafikkort/ATi/Cata...

Fix för Doom3 för folk med ATI.
(Hoppas jag får posta direklänk från FTP, annars kan någon moderator ta bort )

Permalänk
Medlem

jaså du har också importerat?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av {{{HAZZARD}}}
jaså du har också importerat?

Har du också gjort det eller vad menar du?

Permalänk
Medlem

han kör säkert tankad version

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Har du också gjort det eller vad menar du?

Jag tror han syftade på de andra 100 trådarna om doom3.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
han kör säkert tankad version

Omg, vilken skola gick du på för att bli så smart?

Visa signatur

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smewt
Omg, vilken skola gick du på för att bli så smart?

Lekskola?

Permalänk
Medlem

Har Doom 3 släppts?

Visa signatur

THOR Lorride / Intel i7 3770K / GeForce GTX 680 / Corsair 16GB DDR3 1600MHz /
THOR Display IPS LED by Fujitsu / 23"

Permalänk
Medlem

är ej kopia är beställt,så prata inte fören ni vet!

Är ej kopia är beställt,ville bara tillläga det!

Visa signatur

Lars

Permalänk
Medlem

Re: är ej kopia är beställt,så prata inte fören ni vet!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kote52

Tyvärr kommer nog tråden ändå att bli låst då nya Doom3-trådar inte skall göras innan det släpps officiellt i Sverige (13 augusti).

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem

jag har samma problem fast Cat 4.9beta hjälper inte för mig!

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk

Re: är ej kopia är beställt,så prata inte fören ni vet!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kote52

Foto på kartong tack.

Permalänk
Medlem

Har ni provat kyla kortet lite mer? Jag får en massa vita små prickar i grafiken när jag spelat något krävande ett tag, men när jag sätter igång fläktarna på max så försvinner dom.

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

Sluta klaga på folk ifall dem har tankat det eller ej.
Han är inte skylldig att bevisa något, hellre ni som ska bevisa motsatsen.

Permalänk
Medlem

stackars moderatorer...

Permalänk

Folk kan hålla käft och låta tråden fortlöpa som den ska i väntan på att en moderator låser/låter den passera.

Blir så trött på alla idioter :/ :/ :/

Permalänk
Medlem

det kommer bli EXAKT samma grej när Half-Life 2 släpps, ifall det nu släpps tidigare i USA...

Permalänk
Medlem

Förhoppningsvis lär sig Valve av ids misstag. Man kunde ju räkna ut med arsle och krita att halva Europa skulle tanka ner D3 när det inte vart någon världsrelease samtidigt.

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem

Varför skulle han inte lika gärna kunna ha spelet? Jag menar gillar man Doom mycket så skulle iaf jag beställa det från USA för att få det tidigare och då skulle jag förmodligen ha det nu. Sen är man väll oskyldig till motsatsen bevisats?

Permalänk
Medlem

Stackars er som e så avundsjuka..

Permalänk
Medlem

Därför finns Steam så kan alla få det samtidigt.

Permalänk

Vilket tjat om detta.. Vem bryr sig om man har tankat eller ej?
Det skulle väl isåfall vara tillverkaren

Visa signatur

PowerFire

Permalänk
Medlem

Sweclockers bryr sig eftersom de inte vill få sargade relationer med sponsorer och de som tillhandahåller hårdvara för recensioner.
Det är i varje fall vad jag tror.

Om nu Sweclockers har sagt att inget prat om Doom3 ska vara tilllåtet innan releasen i sverige på fredag, är det inte vår uppgift som gäster här att respektera det?

Edit: Stavning.

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk
Medlem

Men för helvete sluta gnabba om han köpt det eller ej... han kan ju faktiskt ha beställt det från cd-wow.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

förstår bara inte varför folk fortsätter starta doom 3 trådar, majoriteten av dessa har ju redan ett hänglås på sig. Eller en del kanske inte begriper vad det innebär.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
förstår bara inte varför folk fortsätter starta doom 3 trådar, majoriteten av dessa har ju redan ett hänglås på sig. Eller en del kanske inte begriper vad det innebär.

Det är tydligen svårt att fatta.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Klickar på sök, skriver in doom3 som sökord

Visar tråd 1 till 30 av 353

Men varför är 97% av trådarna låsta? Oj, vi har ett riktigt mysterium här. Hur kan vi få reda på orsaken till detta!?

Var inte så jäkla lat och läs på lite innan du postar ett nytt inlägg.

Permalänk
Medlem

Doom 3 borde sättas i karantän precis som katten bamse

Det skulle vara bäst för oss alla tror jag, åtminstone tills att det släpps i sverige.. :>

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk

Jag tycker som många andra synd om moderatorerna, det värsta är att detta kommer hända med HL2 när det kommer så då upprepas antagligen helvetet igen.

Men lite motion får våra kära övermän i alla fall ;).

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W