Permalänk
Medlem

Ubåtssimulator

Undrar om det finns nån bra ubåtssimulator till Pc typ Silent Service till Amiga tacksam för svar

Permalänk
Medlem

Det bästa som kommit ut på länge är vad jag vet silent hunter 2, http://www.silenthunterii.com.

Permalänk

Aces of the Deep sen -95 sägs vara ett av de bästa utbåtsspelen som släppts till PCn. Fruktansvärt bra, försök få tag i ett ex på någon internetbutik. Värt varenda krona.

/jonas

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Das Boot.

Permalänk
Medlem

Subcommand är bra om du vill ha lite modernare ubåtar annars är Silent Hunter 2 bra

Permalänk
Medlem

Tackar så hemt mycket för hjälpen.....nu ska det köras ubåt

Permalänk
Medlem

Fan, missa inte Enigma Rising Tide, det påminner as mycket om Silent Service, tyckte iaf jag, dessutom är det ganska nytt, det finns ett demo på det.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Tackar så hemt mycket för hjälpen.....nu ska det köras ubåt

Permalänk
Medlem

Silent hunter 2 är så nära das boot du kommer i dagsläget. i väntan på 3an

Visa signatur

Pirate! YAR HAR HAR!

Permalänk

688i Hunterkiller
De va jävligt coolt minns ja hittade cd'n nyss.. nån som vet om de går o köra i XP?

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superswede
688i Hunterkiller
De va jävligt coolt minns ja hittade cd'n nyss.. nån som vet om de går o köra i XP?

testa

Permalänk
Medlem

Finns ju något gammalt Game Boyspel som bygger på "Jakten På Röd Oktober" också

Visa signatur

Signatur

Permalänk
Medlem

Sub Command är jävligt realistiskt (och svårt), har inte ens klarat träningsbanorna

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fillzan
Finns ju något gammalt Game Boyspel som bygger på "Jakten På Röd Oktober" också

Najs älskar Jakten på röd oktober.. har börjat läsa boken nu o kommit till typ dag 8 eller nått tror ja hehe.. jävligt bra bok vill ja lova!!

688i funkade i xp men de e ju så satans svårt! o ja har tappat bort manualen(läs romanen) o ja minns knappt nått om de alls.. fattade noll typ haha..

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem

Kolla skärmdumparna på Silent Hunter 3......

Dreggel!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk

Sub Command är otroligt bra om du vill ha ett realistiskt och nervigt ubåtsspel som utspelar sig i modern tid. Dock så måste du ha gott om tid då du spelar då det lätt händer att man stressar lite för mycket och råkar avslöja sig...

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NBC
Silent hunter 2 är så nära das boot du kommer i dagsläget. i väntan på 3an

Jag tror att han redan har gjort sitt val då tråden är 2 år gammal:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Mitt fel!!!

Skulle kanske ha nämnt de nya skärmdumparna i egen tråd!??

Var trött igår och fick för mig att kanske dra upp en tråd istället men tänkte inte på att den var så gammal, scrollade bara ner en bit och såg inläggen från den 14 augusti!

Blir jag förlåten eller blir det prygelstraff?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Åh, påminner mig om Silent Service till NES. Det var hett

Vad gör man i alla dessa olika Ubåts-spel?
I flygplansspel så flyger man ju flygplanet och skjuter - men att vara chef över en Ubåt verkar så mycket större och mer avancerat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner
Kolla skärmdumparna på Silent Hunter 3......

Dreggel!

Snyggaste havet jag sett i ett spel

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

Kolla in filmen på vädereffekterna i spelet! Nu snackar vi seriöst dreggel här!

Sidan med filmer!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Annars ligger ju SubCulture högt upp på listan över bra Ubåts-spel.
Några år på nacken men ack så roligt

EDIT:
Review

Visa signatur

Militant VIM-användare.