Permalänk
Proffsmoddare

-=Update=-
Sådärja! Nu har jag fixat till en mus till datorn med. Och här följer lite bilder på min musmodd.

Först en bild på offret det är en Trust 450l optiskt mus billig men väl fungerande.

Sen var det dags för demontering

Bring me the head of Action Man!!!! And some plastic padding ffs!!!

Mattsvart Grundfärg

Röda highlights

Bruna highlights

Och till sist lite ljusgrått

Nu återstår bara sladden till tangentbordet och monitorn

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Häftigt!

Visa signatur

Min datamaskin: amd 2400+ @ 2005mhz. 2x 120gb disk.

Permalänk
Medlem

japp bara skriva ut bilden på "musen" å ta en långkörare på dass... ;P

Permalänk
Medlem

jahopp å hur fick vi tag i en action man dårå???

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Proffsmoddare

Man har ju en 10årig kille som råkar ha sitt rum bredvid köket Han donerade dockan till bygget

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

bra med ungar ... har själv en son som donerade ett robot huvudet till mitt projekt med server .. monterade igår och ögonen lyser när hdds jobbar

Permalänk
Medlem

Du borde länka musen och tangentbordet till förstasidan som du gjort med dom andra och skriva vad det är på länkarna.

BTW Grymt bygge, jag älskar pinheadet och att det bara syns när datorn är igång är en bonus. Bra jobbat, jag är alltid imponerad av dina byggen. Fortsätt så

Antennen

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM

Permalänk
Medlem

Läckert, men vart lite besviken när jag läste att den "bara" var en server osv. :(. Den SKA/MÅSTE vara arbetsdatorn

Visa signatur

pilla aldrig med något som fungerar, det kostar bara en massa pengar i slutändan.

Permalänk
Proffsmoddare

Så nu har jag fixat lite länkar i första inlägget

Visa signatur

Permalänk

vilket program anvande du for att skapa ritningarna?

Visa signatur

Keep on moddin'

\m/ \m/

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [SWE]Bad_Ass
vilket program anvande du for att skapa ritningarna?

Standardprogrammet för oss moddare Sketchup3.0

Visa signatur

Permalänk

Vad ball effekt det där fick då...

Fattar inte hur du kommer på alla sånna ideer, det är de som gör dina byggen så unika och får dem att sticka ut från alla andra.

Många kan vara skillade med lite plastickpadding och en pensel, men det är de här små detaljerna som gör att du knäcker så många andra med dina moddar.

Kan du inte göra något mer? Sitter här och dreglar över bilderna.

Visa signatur

| i9 9900K | Z390 AORUS | 48GB Corsair VENGEANCE LPX | RTX 2600 SUPER |
| Dell UltraSharp U2724 x2 | Logitech Z5500 | Dygma Defy | Logitech lift |

Permalänk
Proffsmoddare

Vänta bara Monitormodden kommer knäcka både mus och tangentbord så det visslar om det Dock kommer det dröja ett tag för jag behöver en hel del rekvisita till den modden.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine

Ser på den andra skissen på förstasidan av tråden att där finns en grymt detaljerad kopia på ett moderkort. Har du gjort den själv eller finns det att tanka nånstans?

EDIT

Tusen tack

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dr.leffe
Ser på den andra skissen på förstasidan av tråden att där finns en grymt detaljerad kopia på ett moderkort. Har du gjort den själv eller finns det att tanka nånstans?

Kolla denna tråden http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=46003 där kan du hitta allt ifrån färdiga lådor till Cpu,moderkort,grafikkort,ljudkort.fläktar,vattenkylning ja det mesta man kan tänka sig behöva till en ritning.

Visa signatur

Permalänk

Någon ville ha en mus i plexi för att matcha lådan. Tipset då är att köpa en Apple-mus och gravera den. Gulligt värre.

Visa signatur

Bajsmacka

Permalänk
Medlem
Citat:

Man har ju en 10årig kille som råkar ha sitt rum bredvid köket Han donerade dockan till bygget

Du är ond

Permalänk
Medlem
Citat:

Vänta bara Monitormodden kommer knäcka både mus och tangentbord så det visslar om det Dock kommer det dröja ett tag för jag behöver en hel del rekvisita till den modden.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! :(, jag sitter och drägglar dagarna i enda måste få mer ! hehe. grymt snyggt bygge, blir mer och mer imopnerad ju mer du gör. snart är du världsbäst! vilket du redan är i mina ögon!

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

And now the monitor.

Visa signatur

Modifikationer blir alltid dyrare än man tänkt sig.

Permalänk

Seriöst, wolverine, du är sjuk på riktigt ^^ Du är som sagt besatt av nått, ingen aning av vad Men sånt där gör ingen vettig människa bara Fast, dyrkar dina projects, speciellt denna, helt underbart alltså.

Visa signatur

"Baah, I'm just another sick bastard in this sick world."

Permalänk
Medlem
Citat:

Varför inte fyran?

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Medlem

Riktigt häftigt än så länge. Men huvudet är inte klart på bilderna eller? Det i burken alltså.
Sen såg jag att du står som redaktör, är det nyligen du blivit detta eller? Har inte sett det innan.

Visa signatur

Bleak

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr.zojjz
Riktigt häftigt än så länge. Men huvudet är inte klart på bilderna eller? Det i burken alltså.
Sen såg jag att du står som redaktör, är det nyligen du blivit detta eller? Har inte sett det innan.

Jo huvudet är klart och monterat, jag hade först tänkt att måla det mera ingående men eftersom en sådan målning ändå inte kommer att synas lät jag det vara som det är. Han ser tillräckligt evil ut ändå

Sen till din fråga om varför det står redaktör så hadde jag faktiskt inte lagt märke tilld et själv men det är som så att jag numera är en del av redaktionen på Swec och kommer att skriva moddartiklar här framöver, så ni som hoppats på att bli av med mig får nog vänja er för nu är jag fast

ps

Väntar fortfrande på delarna till monitorn och jag har dessutom ett helt nytt projekt på gång så det kan dröja ett tag innan det blir någon mer update här. Men det kommer så småningom.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Väntar fortfrande på delarna till monitorn och jag har dessutom ett helt nytt projekt på gång så det kan dröja ett tag innan det blir någon mer update här. Men det kommer så småningom.

Ta din tid Får man fråga vad nästa projekt är eller skall man bara vänta och se?

Kul att höra att du blivit redaktör. Bra att de tar vara på talangerna vi har på forumet

Visa signatur

Two wrongs don't make a right but three lefts do.

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thal
Ta din tid Får man fråga vad nästa projekt är eller skall man bara vänta och se?

Kul att höra att du blivit redaktör. Bra att de tar vara på talangerna vi har på forumet

Du får gärna fråga om vad nästa projekt blir men jag berättar det inte Det kommer att uppenbara sig så småningom

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeus
Varför inte fyran?

För att 3'an duger bra?

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Du får gärna fråga om vad nästa projekt blir men jag berättar det inte Det kommer att uppenbara sig så småningom

Fler cenobites !!!

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Snyggt!! Fixa bilder på insidan när _allt_ är klart

Visa signatur

GA-Z97X-GAMING 3 | Core i7 4790K 4,0GHz | BallistiX Sport 16GB |
Asus Rog Strix 1080 TI OC 12GB | Crucial MX100 256GB+512GB SSD | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNova G2 850W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Norbius
För att 3'an duger bra?

Nu känner jag att det bli lite OffT, men 4:an är mycket bättre, testa så märker du.

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Medlem

Inga updates på gång snart?