Permalänk
Medlem

grymt snyggt må jag säga i alla fall : )

Visa signatur

Petterson

Permalänk
Medlem

Jag skulle inte låta den stå som en firewall jag. Jag skulle byta delar med din speldator illa kvickt Den är för snygg för att användas som firewall. Särskilt när du har moddat tangentbord också

Permalänk
Medlem

Den blev ju väldigt frän alltså! Helt annan look än den "riktiga" kuben, men det funka ju enormt bra.

Passar dunderbra som firewall, både utseende mässigt, och symboliskt ju!

Permalänk
Medlem

ahfan, kollar denna tråd varje halvtimme efter nya updates. jag är kär

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av montrego
ahfan, kollar denna tråd varje halvtimme efter nya updates. jag är kär

hehe jag skulle tippa på att updaten kommer vid 21tiden om allt går som det är tänkt, färgen måste ju torka mellan varje lager. Men det färdiga tangentbordet kommer definitivt att visas här ikväll

*kollar otåligt på klockan -Torka då förbannade färg*

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Varmluft!

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk

SATAN vad fint det blev i mörker-shoten!
Läskigt värre att ha den där stirrandes på en när man sitter i mörkret och spelar DOOM III...

Jag skulle nog kasta en handuk över lådan illa kvickt

Denna tråd är bara ett måste att visa alla kompisar som är non-swecare...

Visa signatur

| i9 9900K | Z390 AORUS | 48GB Corsair VENGEANCE LPX | RTX 2600 SUPER |
| Dell UltraSharp U2724 x2 | Logitech Z5500 | Dygma Defy | Logitech lift |

Permalänk
Medlem

Hehe... du skulle ju kunna koppla så att den röda belysningen antingen är:
[1] På
[2] Av
[3] Hdd-aktivitet

Permalänk

Eller så gör han hättan på huvudet av plexi, och målar hjärn-struktur på insidan som sedan lyses upp när hdd jobbar. (som om han tänker) Lite skumt formulerat kanske... ahh.. vill ha update, är ju helt rastlös nu!

Visa signatur

| i9 9900K | Z390 AORUS | 48GB Corsair VENGEANCE LPX | RTX 2600 SUPER |
| Dell UltraSharp U2724 x2 | Logitech Z5500 | Dygma Defy | Logitech lift |

Permalänk

När jag såg huvudet så tänkte jag direkt att ett par dioder i ögonen skulle se riktigt tufft ut. Typ att ögonen tänds när hårddisken arbeta.

Men vid närmare eftertanke så vore det inte lika mystiskt då, utan mest en cool grej. Jag är mycket imponerad!

Att du däremot använder den där skärmen till din ack så vackra dator är en hädelse och bör bestraffas med skridskoomskärelse omedelbart.

Visa signatur

Bajsmacka

Permalänk
Avstängd

Jag tycker att du ska låta huvudet vara som det är. Blir för plottrigt och barnkalasigt annars.

Permalänk

Ja, precis. Ett par ögon vore dock osynliga när de är avstängda.

Visa signatur

Bajsmacka

Permalänk

Ja, precis. Ett par ögon vore dock osynliga när de är avstängda.

Visa signatur

Bajsmacka

Permalänk
Medlem

mycket dubblelpost här.

För övrigt ett otroligt bra jobb! Som många redan har sagt är det där inget chassi, utan ett uställningsföremål på ett museum

Permalänk
Medlem

update wolvie!!!

Permalänk

HELLRAISER!

Denna låda kommer du kunna sälja DYYYYRT.

Onödigt mycket bilder efterlyses.

Visa signatur

[And there the devil stood, and felt how awful goodness is]

Permalänk
Medlem

jadu vovven nu är klockan över 21.00 update nalkas?! men du sa att det försa tangentbordet borde bli klart kväll...kommer du göra flera?

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk

Ett för varje hand. Så brukar jag köra när jag får musarm.

Visa signatur

Bajsmacka

Permalänk
Medlem

vad gör du av alla dina burkar??? säljer du dom?? isf intresserad av att köpa nåt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bildeer x) Detta om något är ögongodis.

Permalänk
Medlem

åå lätt bland de snyggaste chassin jag har sett
//LartiC

Visa signatur

Dagens Citat :Då måste man Ominstalera det förbannade helvetiska Windows SKRÄPET IGEN!!!

Permalänk
Proffsmoddare

-=UPDATE=-

Äntligen!!!
Nu är jag klar med mitt tangentbord till kuben detta var ett vansinnigt slit men det var det värt minsann. Här följer en flock bilder.

Visst blev det en smula Hellraiseraktigt, det tycker iallafall jag Nu är det musens tur härnäst och sen monitorn.

ps
Bokstäverna är medvetet slarvigt gjorda så plz påpeka inte det för jag vet att inget är exakt på detta tangentbord och det är exakt vad jag var ute efter

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Avstängd

är det skönt att skriva på?
fyfan jag älskar din kub

Visa signatur

:(

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rzae
är det skönt att skriva på?
fyfan jag älskar din kub

Ja faktum är att det blev mycket trevligt att skriva på

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Ett tangentbort av chokladkräm. Ja tack.

Visa signatur

DDR, Beatmania & Pop 'n Music. For life.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apanson
Ett tangentbort av chokladkräm. Ja tack.

Håller fan med dej om att det ser lite choklad:igt ut
Jävligt najsigt må jag säga

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

ahh fy fasen vad grymt...

men då måste ta och göra nått åt sladden på det där tangentbordet, typ måla den svart eller nått...

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Varför hälften av bilderna gråa och de andra bruna? Snyggt hur som helst.

Permalänk
Proffsmoddare

De 2 första bilderna på tangentbordet är de bilder som faktiskt representerar looken närmast verkligheten. På de bilderna där det ser brunt ut är batterierna kassa i kameran :/ Jag ska lägga upp bättre bilder om en liiiten stund

Visa signatur