Permalänk

Juiced .VS. NFSU2

Vilket tror ni kommer bli bäst?

Juiced eller Need For Speed Underground 2?

Visa signatur

namida atsumete yozora he kaesou ...

Permalänk
Medlem

Inget av dom, crashday...

Näe, börjar bli less på F&F, vill spela MotorCity online igen.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk

heh jo det var ett skönt spel ..får bara hoppas något av dessa spel blir la ..

Visa signatur

namida atsumete yozora he kaesou ...

Permalänk

Garanterat NFSU:2 det jag sett av Juiced är långt ifrån imponerande:(

Permalänk

Beta demot å riktiga demot på Jucied är som natt och dag, helt annorlunda grepp i dom två...

Permalänk
Medlem

Crashday kommer troligtvis smiska rätt hårt när det kommer.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Jag tror på Jucied, men det är ingen tvekan om att NFSU2 kommer bli bra.

Permalänk
Medlem

Tja Jocke!

NFSU2!

Permalänk
Medlem

Juiced såklart!
Även om NFSU:2 inte är dåligt så tror jag att juiced är med åt streetrace-hållet jämfört med nfsu2 som är mer åt arkadhållet.

Permalänk
Medlem

Vill ha ett spel där man faktiskt får skruva i bilarna ala street legal.

Tror mest på Crashday och därefter Juiced. Juiced påstår dock att man ska få tweaka på riktigt, beror lite på hur mkt av det som faktiskt är sant...

NFSU sög ju ganska hårt, roliga modes som t ex drift dock, men så länge man inte får skruva i bilarna lär tvåan bli lika trist.

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Medlem

Jag tror nog Flat-Out kommer bli betydligt mer underhålllande och ha längre livslängd än NFSU2, Juiced och Crashday.

Förhoppningsvis kommer Flat-Out bli lika roligt actionfyllt att köra online som det jag kommer ihåg från Rally Masters.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fogel70
Jag tror nog Flat-Out kommer bli betydligt mer underhålllande och ha längre livslängd än NFSU2, Juiced och Crashday.

Förhoppningsvis kommer Flat-Out bli lika roligt actionfyllt att köra online som det jag kommer ihåg från Rally Masters.

Crashday kommer nog ha ett mer öppet och förändringsbart multiplayer än just Flat-Out, vilket endast verkar köras på inhägnade banor till skilnad från Crashday som har stora, öppna miljöer, vilka man också själv kan skapa med den tillhörande track-editorn.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk

Denna hösten komemr vara den bästa racing hösten på bra länge, GTR, NFSU2, Juiced, Driv3r, Flatout, Crashday (?) å självklart Gran Turismo 4...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Crashday kommer nog ha ett mer öppet och förändringsbart multiplayer än just Flat-Out, vilket endast verkar köras på inhägnade banor till skilnad från Crashday som har stora, öppna miljöer, vilka man också själv kan skapa med den tillhörande track-editorn.

Editorn i Crashday verkar vara för simpel och begränsad för min smak. Den ser ut att vara liknande den till Trackmania som jag tröttnade på efter några dagar. Av de filmer jag sett från Crashday så verkar fysikmotorn vara i nästan samma nivå som Trackmania också.

Det som jag tycker är skoj i arkadbilspel är täta och fartfyllda race. Med för stor frihet i banorna förlorar man just detta.

Permalänk
Medlem

hmmm
Crashday.. har dom fått nån utgivare till det än då?
och Juiced ligger väl på acclaims bord.. o dom kursade juh

Roligaste bilspelet hitils är ändå Burnout 3

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thakrillo
Denna hösten komemr vara den bästa racing hösten på bra länge, GTR, NFSU2, Juiced, Driv3r, Flatout, Crashday (?) å självklart Gran Turismo 4...

Något man längtar då

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fogel70
Editorn i Crashday verkar vara för simpel och begränsad för min smak. Den ser ut att vara liknande den till Trackmania som jag tröttnade på efter några dagar. Av de filmer jag sett från Crashday så verkar fysikmotorn vara i nästan samma nivå som Trackmania också.

Det som jag tycker är skoj i arkadbilspel är täta och fartfyllda race. Med för stor frihet i banorna förlorar man just detta.

Jag vet hur man kan känna ibland när man ser t ex en film från ett spel, men jag tycker det är precis tvärtom. Tycker fysiken verkar superb, förutom att dom borde öka "farten" på spins / flips när man vill göra t ex ett A-team-hopp så att säga

Jag tänker då köpa Crashday för den fria delen, det som är absolut roligast med bilspel, att kunna göra stunts.

Ps, jag tycker inte fysiken verkar vara som den i Trackmania då det känns som att man "välter" hela tiden, gillade defintivit inte Trackmania för den delen, ett riktigt dåligt spel enligt mig

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

NFSU 2 såklart...Juiced suger verkligen, har lirat ett demo (kan va beta demot?) och det var inte bra, ful grafik & kass körkänsla

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joddla me Siv
Garanterat NFSU:2 det jag sett av Juiced är långt ifrån imponerande:(

Juiced rockar juh!! SRS är däremot riktigt dåligt. Jucied har allt. Grafik och känsla. (XBOX)

Visa signatur

P4 3.4 Ghz - 915P - 1024Mb RAM 400Mhz - 2x250Gb HDD 7200rpm - LeadTek GeForce 6800GT 256Mb PCI Express - SB Audigy 2 Platinum - Creative Megaworks 7700D - Dual layer DVD-R/RW bla bla bla....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
NFSU 2 såklart...Juiced suger verkligen, har lirat ett demo (kan va beta demot?) och det var inte bra, ful grafik & kass körkänsla

Ja, det var en beta. Om du lirat "riktiga" demot skulle du blivit nöjd

Permalänk
Medlem

Var tankar man det riktiga då? Inte hittat nån officiell hemsida =P

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk

fragzone.se har dom flesta demon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Roligaste bilspelet hitils är ändå Burnout 3

håller med till 100%

Om nfsu2 inte ändrar ganska mycket i spelet kommer det bara kännas som
ett expansions paket.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kacklon
Juiced rockar juh!! SRS är däremot riktigt dåligt. Jucied har allt. Grafik och känsla. (XBOX)

Aaa kan förstå att det inte är likadant på PC som det är på kryss lådan(har aldrig spelat på kryss lådan)!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thakrillo

Och Burnout 3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lothar
Och Burnout 3

Visst fan, glömde den!

Permalänk
Vila i frid

Juiced är otroligt roligt, iaf på xbox.
Bra mycket bätre än nfsu iaf, men det jag saknar är möjligheten att kunna köra runt i en stad fritt.
Vilket kommer att finnas i nfsu2.

Men annars är det skön känsla i spelet. Och så måste man ju laga bilen och få ekonomin stabil, man kan ju inte dyka upp med en repig bil på en tävling, då får man inte vara med.
Men man kan alltid satsa pengar på tävlingarna, det är lite ballt.

Sen måste man byta Nos tuberna när man har förbrukat dem. Lite sådana små grejer som gör spelet roligt.

Men, jag saknar fortfarande, vilket säkert inte kommer att finnas i nfsu2 heller. Att jag vill skruva själv. Kunna ställa in små saker som laddtryck och bränsle/luft blandning och sådana små pill. Finns inga vidare inställningar för växellådan heller....

Permalänk
Medlem

juiced är värdelöst på xboxen så jag säger nfsu2

Visa signatur

| A64 3000+@2490mhz | 2*512 twinmos | Msi K8N neo plat |

Permalänk
Medlem

Ingen som nämnt Forza Motorsport? lustigt...

Visa signatur

.: AMD Athlon XP 2700+ luftkyld @ 2***mhz :.: Epox 8RDA :.: Twinmos 512 Mb DDR :.: Gainward GeForce 4 Ti 4200 128 Mb :.: Seagate 80 Gb | Seagate 160 Gb | Maxtor 200 Gb :.

Permalänk
Medlem

Juiced verkar ha fått en förläggare nu, tydligen inget kontrakt påskrivet ännu dock.
http://www.gamespot.com/news/2004/09/22/news_6108179.html