Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk

en unik jewel? vad kan det vara?

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XyRus
Körde lite MF idag på morgonen och jag hittade en stormshield och en unik jewel
Vad kan man få för detta?
Har för mig att stormshield är värd ist men jag vill vara säker så jag inte luras

Om du kör SCL så är Storm inte värd en ist närmre en Um runa.
Dock så kan jeweln vara värd en ist om den är 5/5

Thepostaldude > http://www.diabloii.nu/items/inventory_show.asp?K=Unic&T=Juve... där står alla med.

Permalänk
Medlem

-5% och 3%

Permalänk
Medlem

Jag har en Diablo II fråga. Det handlar om olika curses:

Vad betyder det när man har stora flammor av eld ovanför huvudet?

Jag tror mig ha listat ut att när man har små eldflammor så betyder det att man själv tar den skada man delar ut.

Stämmer detta?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawit
Jag har en Diablo II fråga. Det handlar om olika curses:

Vad betyder det när man har stora flammor av eld ovanför huvudet?

Jag tror mig ha listat ut att när man har små eldflammor så betyder det att man själv tar den skada man delar ut.

Stämmer detta?

Ja om du menar Iron Maiden,visar en del bilder med textförklaring här --> http://diabloii.calcon.net/curses.shtml

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

tackar så mycket för det snabba svaret, precis vad jag menade

Permalänk
Medlem

Har någon en Ribcracker att byta med mig?

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem

Nu har något verkligen gått snett här, skulle spela idag och nu står det bara "Connecting to the fastest server" och sen blir det "Unable to connect"
Har testat att installera om fler gånger men med samma resultat
Någon som vet vad jag kan göra?

Permalänk
Medlem

Vänta, vänta och vänta. Oftast har du bytat gubbe för ofta under en kort tid.

Ribcracker, någon? Måste ha!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

http://adorablebunnies.com/LOADER/UPLOAD/sorceressorb.jpg
hittade nyss den här lite godbiten och eftersom jag inte har någon sorc och inte planerar att göra någon så ger jag bort den till första bästa Skulle vara ganska glad om någon ville ge mig shael, fal, vanlig boneshield med två sockets. en light plate eller mage plate med tre sockets, vilka handskar som helst med 20% increased attack speed. och kanske en arreats face Berserkbarbar om ni undrar därför behöver jag inte någon defense.

Permalänk
Medlem

Jag har säkert något av det som du kan få. Mina accounts är: Chewbacca- Chewbacca-2 Chewbacca-3

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hejsan,,jag tänkte höra om det fanns några goda råd för en paladin som jag har börjat med. Vet att det finns en massa fina sidor om detta men ville först kolla här vad som är bäst.Har kikat runt lite som sagt och där är der Zeal eller Hammer som gäller.Ifall det det finns lust så kan ni ju alltid adda mig o ge mig lite rek på skills o dyligt.
Ha det nice

Mitt Acount på Battlenet är Patjson

Visa signatur

[Soltek Qbic+Intergrerat moderkort]Intel P4 3.0 Prescott]160gb S-ata+120gb ata Seagate Baracuda]2x512 DDr]Connect3D Radeon 9800 Pro 128mb]BenQ FP783 TFT 17"]

PILLA ALLDRIG PÅ NÅGOT SOM FUNKAR.DET KOSTAR BARA EN MASSA PENGAR I SLUTÄNDAN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Purre
Hejsan,,jag tänkte höra om det fanns några goda råd för en paladin som jag har börjat med. Vet att det finns en massa fina sidor om detta men ville först kolla här vad som är bäst.Har kikat runt lite som sagt och där är der Zeal eller Hammer som gäller.Ifall det det finns lust så kan ni ju alltid adda mig o ge mig lite rek på skills o dyligt.
Ha det nice

Mitt Acount på Battlenet är Patjson

hammer är det som gäller för mig iallafall. satsar på blessed hammer, concentration och vigor.
förljer detta: http://strategy.diabloii.net/news.php?id=502

jag undrar om någon har några bra saker som jag kan få till min pala eller barb, ladder båda två.

Permalänk
Medlem

noooooooo! Alla mina characters har "expired"!
Jag hade en lvl88 barb med hela IK-setet förutom armorn ( förstås :/ ) och resten mulor...

Går det inte på nåt sätt att "låsa upp" characterna igen?

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk

nepp dom är förlorade så det är bara att ta det som en man och göra om allt igen

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

det var som fan

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk

Vad är en Deaths Fathom 17% cold värd?

SCL

Visa signatur

Philips 273E | Gigabyte MA770-UD3 | Phenom II 940BE@3.4Ghz | OCZ Vendetta 2 | 2x2048MB Corsair XMS2 | Radeon HD4770 512MB | Antec P180B | Corsair Powersupply 520W | Logitech MX1100 | Logitech Illuminated | Logitech Z-2300

Permalänk
Medlem

någon som vet vad adressen är till sidan där man kan kolla vilka stats/skills som är bra för just den gubben man har? t.ex. till en hammerdin osv. har tappat bort adressen måste ha sidan nu

Permalänk
Medlem

www.d2skills.com kanke? Säg bara inte att du ska göra en Hammerdin

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
någon som vet vad adressen är till sidan där man kan kolla vilka stats/skills som är bra för just den gubben man har? t.ex. till en hammerdin osv. har tappat bort adressen måste ha sidan nu

Alla länkar står först i denna tråd

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

sMircot: nej, inte den sidan, tack iaf. jag har redan en hammerdin. hammerdin är ju grymma. håller på med en blizzard sorc nu.

Hunter: ja, jag vet att det finns länkar men den finns inte med där. dock finns det en bra svensk sida där

förresten: jag har hört att det finns en skill till pala som gör att manan laddas upp 300% snabbare, sen hörde jag att det var till sorcen? skulle behöva till båda, till vem är det och vad heter skillen?

Permalänk
Medlem

Till sorc är det warmth och till paladin vet jag inte pga att jag spelar bara med melee paladins.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ok..tack..vad är nu melee då?

Permalänk
Medlem

melee är när man har vapen och slåss med.
edit: meditation heter auran som palan har

Permalänk
Medlem

aha okej..

Permalänk
Medlem

Är det någon som har Lightsabre att byta? Måste ha till min smiter

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nu har jag tröttnat på diablo o ska slänga en hel del.
om någon är intresserad så hör av er.
finns en del runor som ska bort och andra prylar.

Permalänk
Medlem

Amorea: jag är sugen på det mesta med vapen, sköld, armor och alla defenssaker. allt sådant. sen runor och liknande är inte så viktigt, dock någon grym runa skulle inte sitta fel. kommer du in något kan du ju skriva till *sebbey

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
Amorea: jag är sugen på det mesta med vapen, sköld, armor och alla defenssaker. allt sådant. sen runor och liknande är inte så viktigt, dock någon grym runa skulle inte sitta fel.

säg nån tid o så där så kan vi ju skapa ett spel.

Permalänk
Medlem

ja, det var feta grejer..tack som fan för dem