Permalänk
Medlem

Det där med dödskallen har jag också tänkt på, har nämligen en likadan någonstans i källaren.

Visa signatur

| AMD Athlon64 3000+@4048+ (9x285=2565MHz) | MSI K8N NEO2 Platinum | 1GB Corsair XMS PC3200 XL |
| Leadtek 6800LE (8/6) @ 410/830 | 3x120GB HD | 250GB SATA | NEC 3500-A | Logitech MX 510
| 19" DAEWOO CRT | SuperPI = 33s | Powered by: ColorsIT 400W (13A@12V = skräp)|

Permalänk

*************TEST MED LJUS****************

Detta blå skall alltså inte vara sedan,utan att jag ville testa hur det såg ut me ljus i burken

Visa signatur
Permalänk

Må vara full men känsla för smak har jag ändå :D:D Skita fint. Fixa lådorna för loggorna så blir det enormt snyggt ) blir det rött på radeon?

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

Ska du spraya bagagemattan svart? Tror att den skulle göra sig bättre med en lite blankare look. :>

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
Må vara full men känsla för smak har jag ändå :D:D Skita fint. Fixa lådorna för loggorna så blir det enormt snyggt ) blir det rött på radeon?

amd = grönt Radeon = rött

Citat:

Ursprungligen inskrivet av cl3mens
Ska du spraya bagagemattan svart? Tror att den skulle göra sig bättre med en lite blankare look. :>

tycker du? Ja det kanske? Jag frågade frugan,hon sa tt det skilljer sig lite från den övriga burken (i posetiv mening)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En fråga, har du satt plexi bakom eller går det att peta in nätet? som en studsmatta typ sånt där e ju elastiskt, har själv sånt under min matta, fast inte lika grovt som den du har köpt

Visa signatur

/car2ns

Permalänk

Bra .> har för mig jag pratade med dig om det föruitg. men full och deprimerad :\ Fan inge bra att ha dryga jävla äckel kompisar som drygar sig med tjejer man bjuder inb ;\

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
En fråga, har du satt plexi bakom eller går det att peta in nätet? som en studsmatta typ sånt där e ju elastiskt, har själv sånt under min matta, fast inte lika grovt som den du har köpt

det sitter på insidan plexit

Visa signatur
Permalänk
Medlem

härlig modd fast jag diggar inte helt det som gör att det ser eh.. hmm.. säger "vågit" er något? tänk på atlantens vatten typ

(fråga mig inte vad jag menar, bcoz i dont know )

hehe.. så ser jag det..

Visa signatur

Drink da fAnta, Stay Bamb00zcha

Permalänk

Har tittat igenom tråden, mest på bilderna :=)
Ser riktigt fint ut, en sak som jag skulle vilja se är att det stora nätet på sidan är lite trasigt. Några "sprickor" eller liknande som att det är skuret i det. Jag tror att det skulle ge en rätt häftig effekt. Eller kanske att dett sitter en kniv som sticker ut från sidan med en liten reva. Något sådant kanske?

I övrigt kan jag bara säga fantastiskt bra jobbat! Du har blivit min förebild inom chassimoddning / byggande, även om jag själv är sämst

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ghost2001
Har tittat igenom tråden, mest på bilderna :=)
Ser riktigt fint ut, en sak som jag skulle vilja se är att det stora nätet på sidan är lite trasigt. Några "sprickor" eller liknande som att det är skuret i det. Jag tror att det skulle ge en rätt häftig effekt. Eller kanske att dett sitter en kniv som sticker ut från sidan med en liten reva. Något sådant kanske?

I övrigt kan jag bara säga fantastiskt bra jobbat! Du har blivit min förebild inom chassimoddning / byggande, även om jag själv är sämst

Tack för dom fina orden:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Plastic Padding är inte trolldeg eller färg.
Det verkar som att alla tror allt blir nyggt me lite PP, ffs, kan ni inte göra nått snyggt istället?

Visa signatur

: AMD 64 3200+@2,8GHz : BFG 7600gs 512mb AGP : 2xKingston KVR400x64 512 mb :

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wingard
Plastic Padding är inte trolldeg eller färg.
Det verkar som att alla tror allt blir nyggt me lite PP, ffs, kan ni inte göra nått snyggt istället?

Som vad?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Prov att bygga en mer "sten" aktig yta, kanske med PP.
eller lacka i flera lager, så det framhävs bättre.
tycker det svarta nu ser helt kefft ut.

Visa signatur

: AMD 64 3200+@2,8GHz : BFG 7600gs 512mb AGP : 2xKingston KVR400x64 512 mb :

Permalänk

Var på rusta idag å hittade billiga kromade duschslangar (25:-)st.Var ju bara tvungen att köpa ett par st.Ja här är lite bilder på det senaste.Skall till classe i morgon å köpa hammarlack silver å måla döskallen med

Det kommer väl att bli som vanligt att folk undrar vad jag håller på med.MEN som sagt så ser det ycket bättre ut i verkligheten än på kort (SYND)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Coolt! Har du tänkt på att du kan ha duschslangar att sleeva kablar med? Vore coolt, fast kanske inte skulle synas med galret för fönstret

Visa signatur

Windows 11 Pro - Asus ROG Strix B550-F Gaming Wi-Fi - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GeForce GTX 970 - Corsair 16 GB DDR4 3600Mhz - WD Blue SN550 NVMe SSD 1TB M.2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yonaz333
Coolt! Har du tänkt på att du kan ha duschslangar att sleeva kablar med? Vore coolt, fast kanske inte skulle synas med galret för fönstret

Jo tanken finns,men ja vi får se

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
[B]Var på rusta idag å hittade billiga kromade duschslangar (25:-)st.Var ju bara tvungen att köpa ett par st.Ja här är lite bilder på det senaste.Skall till classe i morgon å köpa hammarlack silver å måla döskallen med

Det kommer väl att bli som vanligt att folk undrar vad jag håller på med.MEN som sagt så ser det ycket bättre ut i verkligheten än på kort (SYND)

Tycker bara att det blir bättre och bättre!

Permalänk

Ja det kommer ju att se bättre ut när jag målat döskallen,hammarlack silver

Visa signatur
Permalänk
Hjälpsam
Citat:

Ja det kommer ju att se bättre ut när jag målat döskallen,hammarlack silver

Låt den vara naturel, tycker den är sjuk nog som den är

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk

Blev jävligt ballt det dära med slangarna More updates

Visa signatur

Permalänk
Medlem

NEj, måla inte dödskallen, ser väldigt bra ut nu, men du borde även köra samma teknik på fläktkontrollen o allt det dära som ytan på lådan, d uvet, den taggiga ytan skulle nog bli snyggt, iaf snyggare en det ser ut nu. Men du borde sleeva kablarna, så att de på utsidan blir som en fortsättning in i lådan.

Visa signatur

/car2ns

Permalänk

måste tyvärr det den översta delen högst upp är lite skadad så jag måste måla den,så då måste ju själva döskallen följa med

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Låt den inte bli naturel. bomba den med mer fräcka grejer. den är skit häftig

Permalänk

Vad är det för fläktkontroller över Musketeer:n? känner inte igen den.
keep up the good work.

Ska snart sätta igång med min egen mod, ett casetek super tower för övrigt. kommer nog en log när jag kommit så långt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _Neophyte_
Vad är det för fläktkontroller över Musketeer:n? känner inte igen den.
keep up the good work.

Ska snart sätta igång med min egen mod, ett casetek super tower för övrigt. kommer nog en log när jag kommit så långt.

DEN HETER NOISE ISOLATOR (Fläktkontrollen):)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

!!!

Citat:

amd = grönt Radeon = rött

tycker du? Ja det kanske? Jag frågade frugan,hon sa tt det skilljer sig lite från den övriga burken (i posetiv mening)

Fy fan.. Man kan INTE blanda rött och grönt.. Det är de absolut fulaste färgerna att blanda ihop!

Visa signatur

WS: Mac Studio M1 Max | 32 GB | 1TB | Mac OS
WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux
Bärbar: Macbook Pro 14" | M1 Pro | 16GB RAM | 512GB SSD | Mac OS
Servrar: Intel i7 10700K | 64 GB DDR4 @3600Mhz | 3 TB SSD + 22TB HDD | Unraid |
4x Raspberry pi 4b 8Gb | Dietpi |

Permalänk

Re: !!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=fredrik=-
Fy fan.. Man kan INTE blanda rött och grönt.. Det är de absolut fulaste färgerna att blanda ihop!

ja då får det bli fult då,jag ska ha rött å grönt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nu fick du till det. Med hammarlack på skallen kommer det att bli en höjdare!!!

Visa signatur

Man kan inte polera en bajskorv

Permalänk
Medlem

Re: !!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=fredrik=-

gör snyggare själv då istället för att klaga.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.