Anmäl dig till Roborock Challenge!

World of Warcraft tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orochimaru
Då är vi tre :E Gniih, skakar av förväntan!

Säg fyra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maks-Bajs
Ni som redan spelar är det lätt att ta sig till de olika städerna om man vill spela med en kamrat som är undead om man själv är orc?

Menar du från början? Det går! Först får du springa upp till Orgrimmar och ta en zeppelinare till UC och sedan får du springa till den plats där undead börjar (har inte spelat som det så jag vet inte riktigt var).

Permalänk
Medlem

var har ni fått info om att us open beta skulle börja idag?

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phobophobia
har open beta ej börjat?

Nej den har inte det. Suttit och väntat sen 0:00 idag.. de får *** köra igång det nu!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beengalas
Sista patchen är ett totalt fiasko, ett par punkter.

1. Fishing funkar inte längre.
2. Solo är nästan omöjligt nu, om man tar det lungt o sansat i en grotta kommer man verkligen ingenstans förrän dom respawnar bakom en och ganska ofta dödar en vilket leder till punkt 3.
3. Durability, 10% mindre durability varje gång man dör, och försöker man köra solo i en grotta så kan man räkna med att dö om man inte är en hel del levels högre än monsterna i grottan.
4. pvp, man förlorar durability när man dör i en duel, jättekul.

Finns mera punkter men detta räcker.

Mmm, jag såg på WoWs forum att den fått grymt mycket dålig kritik. Det känns inte bra.
Patchar ska ju ha motsatt verkan. De ska ju förbättra saker, inte försämra!

Blizzard får skärpa sig.

Permalänk
Medlem

Jag har redan lyckats komma in en gång idag, men nu verkar det inte fungera.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knug
var har ni fått info om att us open beta skulle börja idag?

5-7 dagar efter stressbetan släppts så ska de släppa open betan.
Står i FAQen jag länkade (en sida tidigare).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av em_ta_alloh
5-7 dagar efter stressbetan släppts så ska de släppa open betan.
Står i FAQen jag länkade (en sida tidigare).

we expect the open beta to begin approximately five to seven days after the start of the final stress test.

både expect och approximately ... låter inte så säkert att den drar igång idag

Visa signatur

Ungos

Permalänk

"The exact duration of the final stress test has not yet been determined; however, the free open beta test will begin shortly after the final stress test is brought to a close"

Aj då :E Vet inte om detta är aktuellt eller inte.

Permalänk

phew kom precis tebaks från jobbet i tron att jag skulle ha missat signupen! har visst tur

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk
Medlem

Hur ändrar ni så ni kan fixa den för den är ju för amerika

Permalänk
Medlem

Va snackar ni för goja ? Jag fiskar förfullt, min tiger är hungrig

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knug

we expect the open beta to begin approximately five to seven days after the start of the final stress test.

både expect och approximately ... låter inte så säkert att den drar igång idag

Nej det är ju trots allt Blizzard vi snackar om. De har liksom aldrig vart särskilt bra på hålla deadlines och tider.

Men man hoppas ju på det bästa iaf!

Permalänk
Medlem

Hmm.. impulsiv som jag var registrerade jag mig nu.. 90 dagar.. jag kommer inte komma med wow nu va? fan.. känner mig blåst.

Edit: kollade lite mer.. fick key iaf

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk

Va ní skriver här !! 2 sidor på 1,5 dagar!!
aja skit samma.

Kan någon förklara vad är skillnaden mellan PvP och PvE?
Vet ju vad PvP och PvE står för, men vad är skillnaden? Kan man tex. döda monsters på PvP ?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

PvP är ju Person vs Person, player vs player etc..då slåss man mot andra spelare
och PvE är ju, Player vs nånting men om jag har fattat rätt så är det mot vanliga mobs, monster med andra ord..

Permalänk
Medlem

Player VS Emperium?

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

PVP = Player Vs Player
PVE = Player Vs Enemy

så har jag fattat det..och självklart kan man döda vanliga fiender i pvp med :>

edit: pvp = man kan slå på allt som rör sig förutom sina egna
pve = slå på det som slår på dig själv.. typ o_O

Visa signatur

*-'

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
PvP är ju Person vs Person, player vs player etc..då slåss man mot andra spelare
och PvE är ju, Player vs nånting men om jag har fattat rätt så är det mot vanliga mobs, monster med andra ord..

Jag skrev ju att jag visste vad PvP och PvE står för..men jag undrar att om det är samma sak, men att man kan slås mot alla i PvP och inte alla i PvE?

PvE= Players vs evirement.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

envirement (typ monster)

Permalänk
Medlem

Player Vs Enemy har jag fattat det som.

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk
Medlem

Environment är det

Permalänk

dom brukar kalla det PvM (player VS monster) :/ bara jobbigt med PvE

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keit
Environment är det

Fick bara VG i engelska.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Frågan är om man vill spela på PVP, jobbigt om man håller på att klara questar och det stormar in massa jävla orc´s

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Asså e det nån som vet release datumet till wow? ja längtar ihjäl mig...

Visa signatur

P4 3.0, Ati Radeon 9800pro, 1024 DDR Ram 400mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Frågan är om man vill spela på PVP, jobbigt om man håller på att klara questar och det stormar in massa jävla orc´s

Hehe Men jag vet inte om man kan invadera en stad? Staden har väl guardians?

aja.. laddar ner beta test nu.. ska se

Visa signatur

Permalänk

Oroa er inte för så mycket om pvp nu, inga som kommer vilja köra pvp eftersom deras saker kommer att gå sönder och kosta massor att laga.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

Ohhh, laddade ner nyss world of warcraft, låg på 2,6gb.
Försöker extracta den med winrar, och då får jag upp:

WinRAR: Diagnostic messages

C:\Documents and Setting\Richard\Mina dokument\worldofwarcraftopenbeta.zip: Either multipart or corrupt ZIP archive.

Har jag gjort nåt fel, eller måste jag ladda ner filen igen ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wavedude
Ohhh, laddade ner nyss world of warcraft, låg på 2,6gb.
Försöker extracta den med winrar, och då får jag upp:

WinRAR: Diagnostic messages

C:\Documents and Setting\Richard\Mina dokument\worldofwarcraftopenbeta.zip: Either multipart or corrupt ZIP archive.

Har jag gjort nåt fel, eller måste jag ladda ner filen igen ?

Laddade du från fileplanet så är det bara och ladda ner igen.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

måste man ha cd key för att spela betan och hur får man tag i en sådan ?

Visa signatur

P4 3.0, Ati Radeon 9800pro, 1024 DDR Ram 400mhz