Permalänk

jomen va ska nästa vara? jag vet att han samlar pengar till det...

Visa signatur

viNyL^ / cMon @ IRC

Permalänk
Medlem

kanske nått RIKTIGT avancerat?

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

mer updates?

Visa signatur

AMD Athlon 64 2800+ @ 1.84 GHz || 1024 MB RAM || Radeon 9800 pro || 160 GB Sata

Permalänk
Medlem

tråden verkar mer eller mindre död nu ...då jag e klar med chassit ... bidde klockrent ... har grejjer på posten te stora modden ..men måste kränga detta chassi och kanske även "sten plexi" chassit för att ha råd med den.. ..

kliar doock i nävarna och funderar på en "nalle puh" mod emellan då jag har en del delar över .. men får se ..det drar gärna iväg när man börjar

Permalänk
Medlem

okej.. låter bra!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Me = bored = rastlös = vill ha prylers å pilla med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
Me = bored = rastlös = vill ha prylers å pilla med

Jo vi vet det

Det så att säga märks....

Visa signatur

Space is big
Space is dark
It’s hard to find a place to park

Permalänk

Lägg ut annonser på markanden/blocket/nh osv då?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

oj... snacka om död tråd... har inte hänt mycket på dom senaste 24 timmarna... o_O

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nej jag vet , försöker ju sälja chassina te högstbjudande men de va segt ..

så man kan börja med nästa

Permalänk

Har du nån "budare" på nått utav chassina?

Permalänk
Medlem

hade bud på 1600 på det "dammiga" men det biide inget ..sen har jag bara bud på 500kr men det e lite lågt

Permalänk
Medlem

Lägg ut dom åp Ebay eller tradera? Blocket?

Visa signatur

Man kan inte polera en bajskorv

Permalänk
Medlem

dom hamnar troligen i skrotrummet ..

Permalänk

Den tråkiga sanningen i dagens samhälle:
Ingen vill betala för hantverk. Det skall vara snabbt, billigt och se hyffast ut. Långsamt, dyrt men jäkligt snyggt är det ett fåtal som är beredda att betala för.

Visa signatur

Ordspråk 1: Enklaste sättet att skapa en liten förmögenhet är att börja med en större.
Ordspråk 2: Det är aldrig försent att ge upp.

Permalänk
Medlem

sant

men men kan ju skicka lite bilder på vad som kommer å bli nåt i slutändan om jag får iväg åtmindstånde ett chassi

så ska det ju inte bli rosa utan måste ha lite andra färger

lite mer färg å lite mer slipande så kan det nog bli bra ...grundat i allafall..

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=37066... <---nya tråden som kommer bli..

Permalänk

Chassit e värt klart mer än ett lian-li chassi enligt mig (runt 2000kr då)... Synd att jag inte har pengar =/ riktigt nice arbete

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3 | Intel E8400 3.0Ghz | 4x1GB Crucial BallistiX PC6400 | Leadtek 8800GT | WD 500GB | Vista Ultimate x64

Permalänk
Medlem

FINFINFINT! vart verklingen bra.. skulle lätt köpa det ifall det inte var så att jag skapar mitt eget.. men som sagt: DU ÄR BÄST!

Visa signatur

"Every Action has a Reaction"
-Angus Macgyver.

Permalänk
Medlem

snyggt

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk

sjukt cool mod, moddar aldrig själv men det där ser nice ut. Keep up the good work!