Permalänk
Medlem

Tackar för upplysningen, funderade faktiskt på hur det låg till häromdagen men har inte hunnit fråga nån än men nu slipper jag ju det

Permalänk
Medlem

Jim eller Giz.. hur många beställningar har ni fått på 90W än så länge?
Funderar om jag ska beställa en sådan till minnen på mitt geforce2mx som ja leker lite med.. men är så att jag skulle haft tag på den ganska snart (tidigare än slutet av månaden iaf) så undrar om de har kommit 10st beställningar på den snart?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snorch
Jim eller Giz.. hur många beställningar har ni fått på 90W än så länge?
Funderar om jag ska beställa en sådan till minnen på mitt geforce2mx som ja leker lite med.. men är så att jag skulle haft tag på den ganska snart (tidigare än slutet av månaden iaf) så undrar om de har kommit 10st beställningar på den snart?

Hej...vi är uppe i runt 6st av varje sort än så länge...så blir det 8st av varje så lägger jag ut pengar för det....så vi kan lägga en beställning nästa vecka på torsdag...så det kunde vara bra om alla har betalat in det som dom ska ha på tisdag så går beställningen på torsdag....snälla gör som vanligt nu...gå in på sidan och beställ...Bara beställningar som är reggade på sidan kommer att räknas...// Giz

OT: I morron får jag all den neopren som jag har beställt...12 KILO 5mm...hehehe....har även fått Titan silver pasta för 20:-

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Giz

OT: I morron får jag all den neopren som jag har beställt...12 KILO 5mm...hehehe....har även fått Titan silver pasta för 20:-

inte undra på att du kunde skicka 5st dioder, gratis

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
inte undra på att du kunde skicka 5st dioder, gratis

Vad gör man inte för att man har klantat till det.....måste ju bjuda på något som plåster på såren...men vad jag menar är att pastan kommer att vara tillgänglig för alla som behöver...likaså neoprenen....det är fortfarande självkostnadspris på dom grejorna...tyvärr så har dom inte hört av sig när det gäller silikonfettet..så jag försöker med en annan som jag har hittat...kommer också att ligga där ni vet // Giz

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Låter bra då kanske man hinner bygga ihop allt innan dh! skulle ni kunna göra en sån lista som ni hade på föra beställningen där det står vilka som har betalat?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Giz
Hej...vi är uppe i runt 6st av varje sort än så länge...så blir det 8st av varje så lägger jag ut pengar för det....så vi kan lägga en beställning nästa vecka på torsdag...så det kunde vara bra om alla har betalat in det som dom ska ha på tisdag så går beställningen på torsdag....snälla gör som vanligt nu...gå in på sidan och beställ...Bara beställningar som är reggade på sidan kommer att räknas...// Giz

OT: I morron får jag all den neopren som jag har beställt...12 KILO 5mm...hehehe....har även fått Titan silver pasta för 20:-

Okej så 4st till då, 2st av varje..
Beställer då troligen en 90W så 3st till då, hoppas de blir så då.. och skickar du beställningen på trosdag kanske man kan vänta sig dom hemma hos sig om ca 2veckor då.. bra de..

föresten hur många gram är kylpastan på? kanske står på sidan då dom kommer upp där, men men..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Giz
Hej...vi är uppe i runt 6st av varje sort än så länge...så blir det 8st av varje så lägger jag ut pengar för det....så vi kan lägga en beställning nästa vecka på torsdag...så det kunde vara bra om alla har betalat in det som dom ska ha på tisdag så går beställningen på torsdag....snälla gör som vanligt nu...gå in på sidan och beställ...Bara beställningar som är reggade på sidan kommer att räknas...// Giz

OT: I morron får jag all den neopren som jag har beställt...12 KILO 5mm...hehehe....har även fått Titan silver pasta för 20:-

jag har ju beställt men ska jag betala in nu eller sen när grejerna kommer?
skulle man dra frakten från total beloppet eller?

Visa signatur

Prescott 3.4 | P5AD2 Prenium | 2x512 kingston PC5400 | Asus Radeon X800XT 256MB PCI-e

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deldar
jag har ju beställt men ska jag betala in nu eller sen när grejerna kommer?
skulle man dra frakten från total beloppet eller?

Stod det inte klart och tydligt att man skulle betala in när de sa till?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snorch
Stod det inte klart och tydligt att man skulle betala in när de sa till?

Jopp det gjorde det.. men det är okej att betala in nu.. så går ordern iväg nästa vecka om allt verkar okej..

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com

Permalänk
Medlem

Va bra då får ni nog en betalning imorrn..

Permalänk
Medlem

GIZ hur funkar det med coldplaten? får man det på köpet eller ska man köpa den separat. dessutom finns det möjlighet o köpa isoleringsmaterial och silverpasta av dig eller ska man jaga runt?

förresten nu har jag betalat in pengarna så du har de väl på tisdag eller så.

Visa signatur

Prescott 3.4 | P5AD2 Prenium | 2x512 kingston PC5400 | Asus Radeon X800XT 256MB PCI-e

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deldar
GIZ hur funkar det med coldplaten? får man det på köpet eller ska man köpa den separat. dessutom finns det möjlighet o köpa isoleringsmaterial och silverpasta av dig eller ska man jaga runt?

förresten nu har jag betalat in pengarna så du har de väl på tisdag eller så.

Edit: deldar...coldplaten kostar som vanligt 58kr...det är riktigt att det kommer att finnas neopren och silverpasta ( är inte den bästa pastan därav det låga priset, men den inehåller 10%silver i allafall och väger 1.5 gram ) och kanske om jag hinner få fram det..silikonfett för isolering (jagar som en tok efter det i lagoma förpackningar)....och allt kommer att ligga i shoppen....det är våran vän Jim som sköter om sidan...men nu har han haft fullt upp med att fixa sin bil denna helgen...men det kommer...

OT: Både Jim och jag kommer till DH och vi tänkte ha med oss lite bröte för dom som är intresserade....kommer inte ihåg vilka platser vi har...men det är bara till att söka på Jim eller Giz så hittar ni oss....

OT 2: Alla som ska ha skall betala in så fort som möjligt så order kan gå nästa vecka

Visa signatur
Permalänk

För att det ska bli nåt av det här med 90 och 270wattarna så måste alla som beställt betala in nu..

några har redan gjort det å det är jätte bra..

Btw.. ni som ska till dreamhack.. Jag sitter på E1 63 och Giz pöjken sitter på E1 65

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com

Permalänk
Medlem

Hej alla goa gubbar.....Jim&Giz är på gott humör och har bestämt att alla som hänger på denna peltierbeställningen ska få 2 st ca: 8x12 cm neoprenbitar på köpet utan extra kostnad.... är vi på gott humör så är vi.
MvH // Giz

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har inte beställningen gått iväg än?

Permalänk
Medlem

Har ni lagt ut neoprenen på hemsidan?

Visa signatur

Frågar man inget får man inget svar!!

Permalänk
Medlem

Nopp.....Vi har inte hunnit med detta ännu...men det kommer ....en sak till har alla som beställt betalat ännu för beställningen är skickad från leverantören.....fick lånat upp lite pengar så den kunde gå iväg...så snälla pojkar betala ni som vet med er att ni inte har gjort detta då...så slipper jag leva på vatten & bröd nästa vecka med....MvH // Giz

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hur blir det med coldplaten, finns den på hemsidan eller?
jag vill ha hela kitten på en gång, så om ni kunde slänga på Coldplate + pasta + annat som behövs utöver det jag har beställt så kan jag skicka pengar för de med.

Visa signatur

Prescott 3.4 | P5AD2 Prenium | 2x512 kingston PC5400 | Asus Radeon X800XT 256MB PCI-e

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flobo
Har ni lagt ut neoprenen på hemsidan?

Hej igen.....nu ligger neopren + pastan på sidan

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ok, har du fått peltarna än då Giz?, så man kanske hinner få dom innan helgen? . Jag tänkte ju använda peltarna till Cpu, NB, Gpu men kom ihåg att man bara får använda 275watt per plats på DH så då kan man nog inte bygga ihop allt till då! Mvh Leo W

Permalänk

Jag hoppas att dom kommer imorgon annars kommer dom nästa vecka..

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com

Permalänk
Medlem

Har ni fått dem än?

Permalänk

Jupp, dom kom idag..

dom ligger här hos mig.. har packat dom som ska iväg.. finns några kvar av både 90 och 270wattarna.. bara att mejla jim@gizmodd.com om ni är intresserade..

har även 2st 155wattare liggandes och 1st 60wattare..

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com

Permalänk
Medlem

weahhhh
idag fick jag hem 270 och 90-wattaren, fast hade gärna velat fått med även neopronbitarna....får väl beställa de samtidigt med coldplaten som kommer väl upp på er sida så småningom... Tack så mycke grabbar.

Visa signatur

Prescott 3.4 | P5AD2 Prenium | 2x512 kingston PC5400 | Asus Radeon X800XT 256MB PCI-e

Permalänk

jupp.. just nu sitter vi nere på dreamhack.. eller nja det är jag som sitter här.. lilla dick pöjken försvann vid 3 tiden... hehe

vi har några 90 och 270wattare liggandes här.. bara å kommaförbi om ni är intresserade..

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com

Permalänk
Medlem

Hur mycket ska ni ha för en 90W?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adamsen87
Hur mycket ska ni ha för en 90W?

1kr watten.. dvs 90kr för en 90wattare..

Visa signatur

"Viam inveniam aut faciam" "Stultus est sicut stultus facit"
MSN:jimc_83@hotmail.com ICQ:244952016 jim.karlsson@telia.com

Permalänk
Inaktiv

om man kan driva 155wattaren med nättaget eller gammalt nättag så kanske jag e intresserad!

Permalänk
Medlem

Hur myckket blir frakten då?