Vampire: Bloodlines, fast :C

Permalänk

Vampire: Bloodlines, fast :C

Hej, det är så att jag sitter fast på bloodlines, jag är i konstgalleriet och ska skära sönder 4 tavlor, den första är lätt men dom andra har något slags skydd som gör att jag tar skada. Ursäkta om det kanske är jättenkelt att lösa men vid den här tiden är jag väldigt trött

// Orochimaru

Permalänk
Medlem

Sök. och läs dem andra trådarna...

Permalänk

Jag har gjort det, inte hittat något, kanske är jag dålig på att söka vem vet?

Permalänk
Medlem

Läs den andra stora vampirew tråden.. Annars kolla aurorna på tavlerna eller titta på motiven.. du skall slå på en först får den skada skall du leta upp nästa som tar skqada men slår du på en som inte tar skada får du slå på den första igen.

Permalänk
Medlem

Ta sönder dem i ordningen Caine dödar abel, Caine blir straffad av gud, Caine träffar Lillith, Caine dödar Lillithe... Har jag för mig...

Visa signatur

Spelburken: Intel Core 2 Quad Q6600 | MSI P35 Platinum Combo | 2048 MB Corsair 4/4/4/13 | Asus HD3870 | Creative X-Fi Fatal1ty
Ljud: Sony STR-DG700 | Front: Mission Freedom | Center: Mission M7c2 | Rear: Mission M71i

Permalänk
Medlem

jag tyckte det var uppenbart ^^ skär sönder dem i kronologisk ordning och gör dig beredd på att slå ihjäl en pöl blod

Visa signatur

Pirate! YAR HAR HAR!

Permalänk

Tack för svaren. Jag visste nog att det var nått sådant men jag komo int att tänka på det först.