Outrun 2 vs. Burnout 3

Permalänk
Medlem

Outrun 2 vs. Burnout 3

Tja!
Funderar på att köpa ett bilspel till xbox o nu står det mellan outrun 2 och burnout 3.. Undrar bara vilket spel som rekomenderas utifrån era erfarenheter..
Båda spelen verkar iaf vara bra spel så det känns ifs inte som om något av valen kmr bli en besvikelse...

Visa signatur

a64 3000+ @ 2100Mhz | MSI k8n neo platinum | MSI x800pro VIVO | Corsair XMS3200C2 CAS 2-3-3-6-T1, 400MHz
resten: http://w1.451.telia.com/~u45111653/Dator.JPG

Permalänk

Burnout 3 är så oerhört roligt.
Men jag har aldrig spelat Outrun 2 så jag vet inte..
Men min röst gick på Burnout 3.

Visa signatur

Procrastinators; rulers of tomorrow.
Klicketh!

Permalänk
Medlem

Jag personligen tycker att båda är otroligt bra spel, men det går inte riktigt att jämföra, själv är jag lite av en Outrun-fanboy och jag har nu spenderat massor med timmar att spela det. Dock tror jag "genomsnittsgamern" får ut mer spel glädje ur Burnout3, sen att multiplayer delen är otroligt rolig gör inte saken sämre. Om det var mitt val så skulle jag köpt Outrun men jag rekommenderar nog dig att köpa Burnout3.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Dum fråga
Burnout 3 såklart.
visst.. outrun kan ju vara roligt men de var inget för mig det.. Burnout 3 rockar

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Hämtar mitt Xbox idag med 17st spel så jag får väll hoppas att det finns med där

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk

Burnout 3 lätt. Outrun är tyvärr totalt slöseri med pengar.

Permalänk
Medlem

Outrun2 är bland de sämre bilspel jag lirat iaf. Burnout 3 är nog det bästa

Permalänk
Medlem

Burnout 3 helt klart

Permalänk
Medlem

Båda är lysande spel, men OutRun 2 är det som fortfarande håller mitt intresse efter några månader.

Burnout 3 handlar om att åka som en jäkla idiot, krascha andra bilar och hoppas att trafiken är på din sida (eller snarare, inte är på din sida). Kul men det blir lite "gammalt" snabbt, det handlar lite för mycket om tur.

OutRun 2 är en mer renodlad arkadracer. Kör arkadläget mot klockan eller heart attack mode, gör missions för att låsa upp olika saker eller knäck rekord. Det handlar om att memorera banorna och varje kurva.

Permalänk
Medlem

Det blev burnout 3 o spelet ä riktigt bra.. Sen att multiplayer ä grymt kul är ju bara ett plus..

Visa signatur

a64 3000+ @ 2100Mhz | MSI k8n neo platinum | MSI x800pro VIVO | Corsair XMS3200C2 CAS 2-3-3-6-T1, 400MHz
resten: http://w1.451.telia.com/~u45111653/Dator.JPG

Permalänk

Spelade Outrun 2 i en Siba-butik. Kanske inte nog för att ge ett ordentligt omdöme om spelet men det lilla jag spelade ångrar jag att jag gjorde:) Waste of time. Så värdelöst!

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Köp Burnout 2 me vilket är bättre och roligare änn Burnout 3.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Outrun, vilken klassiker.
Skit kul att spela än idag, musiken är hel skön.
Outrun 2 är dock rätt patetisk.
Jag vet, köp en gammal sega 8bit och outrun, rå sköj.

Visa signatur

nämen tjenare

Permalänk
Medlem

Outrun 2 är inte helt värdelöst faktiskt.. kan vara kul om man tycker om helyllearkadmaskinkonverteringar.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Av vad jag har lästa och spelat så är Burnout 3 ett eller två snäpp bättre.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem

Jag sålde OutRun 2 så fort jag kunde, och behöll Burnout 3!

Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk
Medlem

är du mod eller boFFen?
De e ingen som vill spela nfsu2 här de handlade om b3 mot outrun2 din smatis

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tja, som gammal räv som var med på tiden när Outrun först kom (21 bast, började spela alldeles för tidigt )så är det allt lite nostalgi att spela spelet, men det roligaste var nog att man kan spela klassikern också.. Men det gäller att ha varit med när ettan kom för att uppskatta tvåan, annars faller det nog ganska snabbt.. Och jag föredrar faktiskt Burnout 3, om inte annat för att man kan spela egen musik

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem

kan man spela egen musik ?! det har jag nog missat =/

Iaf.. min röst går på Burnout 3, även om ajg av nostalgiska skäl gillar Outroun 2 också.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Guiseppe: Brukar funka i väldigt många spel, verkar dock inte vara så många som har hittat den funktionen.. Starta Xboxen som vanligt (MS Dashboard för er med chippat), stoppa in en musik-skiva, sedan Music, Audio CD, Copy, och rippa ner skivan.. Sedan är det bara att starta Burnout 3, gå in inställningar och välja musik-skivan istället för EA Games Trax.. Fungerar tyvärr dock inte med NFSU2.
Sitter själv med Hard Dance Mania Vol. 2 snurrande i Burnout 3, klockrena låtar till detta bilspel

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem

Re: Outrun 2 vs. Burnout 3

Jag har båda spelen, det jag gillar bäst är Outrun 2.

Permalänk
Medlem

Pff.. Bilspel kör man utan musik!

Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nidhogg
Guiseppe: Brukar funka i väldigt många spel, verkar dock inte vara så många som har hittat den funktionen.. Starta Xboxen som vanligt (MS Dashboard för er med chippat), stoppa in en musik-skiva, sedan Music, Audio CD, Copy, och rippa ner skivan.. Sedan är det bara att starta Burnout 3, gå in inställningar och välja musik-skivan istället för EA Games Trax.. Fungerar tyvärr dock inte med NFSU2.
Sitter själv med Hard Dance Mania Vol. 2 snurrande i Burnout 3, klockrena låtar till detta bilspel

Det där fungerade inte för mig =/

Edit: ibland är man dum :p.. tack för hjälpen

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Det har 2 helt skillda spel, trots att man kör bil.
Burnout 3 är för de adrelinstinna nissarna som gillar krockar, fartkänsla och helt enkelt att ösa på.
Outrun 2 är mer att kunna ta kurvor, memorera banor och helt enkelt köra jävligt bra. Det är dessutom ruggigt hett över LIVE och till skillnad från Burnout så funkar det smidigt.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Burnout 3 är för de adrelinstinna nissarna som gillar krockar, fartkänsla och helt enkelt att ösa på.Outrun 2 är mer att kunna ta kurvor, memorera banor och helt enkelt köra jävligt bra.

Och om man lägger ihop de båda spelen förutom krockarna så har man F-zero GX
Nej men seriöst så är Burnout3 helt klart det bättre alternativet om vi lägger undan nostalgi och annat som kan fördärva ens omdöme