Missa inte Amazon Prime Deal Days!

GTA : San Andreas tråd, använd gärna denna

Permalänk
Medlem

hade snart klarat det så sparar min dumma bror över min gubbe.. så jag får spela om..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Sitter fast på uppdraget "supply lines" när man ska flyga me nån rc plan o skjuta massa folk så inåthelvetes jävla svårt och frustrerande! hade dödat alla då skulle man ju tillibaka där man börja
och då va ju soppan slut såklart hehe:P

Permalänk
Medlem

Kan bara säga hur jag flyger, tar några försök men är inte omöjligt
Först tar du skåpbilen som är parkerad där du startar, sen flyger du och tar nästa skåpbil som är i bostadsområden på andra sidan parken när den är klar flyger du och tar cyklisten och sedan flyger du till andra sidan stan och tar de två sista, först motorcykeln och sedan skåpbilen som bukar komma närmare ju längre man väntar. Tänk på att börja skjuta väldigt tidigt, så fort du ser målen.

/Viktor

Permalänk
Medlem

jo det var jävligt jobbigt det där uppdraget när man flög dom dr små flygplanen, jobbigaste uppdraget i hela spelet imo.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

[Molotov] man behövde inte klara dom för att knäcka liret

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

nej men man vill ju klara så mycket som möjligt.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Tycker sa är mycket mer genomarbetat än 3:an och vice city. Typ:
!!! SPOLIERS !!!
Läs inte om du inte vill veta vad du har att vänta dig i spelet!

Auto-tuning - om du väljer en radio station så ligger den kvar även om du byter bil och så. finns under audio i menyerna.

Skills: Jobbigt i början när man knappt kan träffa någonting med fett kul när man kommer till hitman level och kan ha ett vapen i varje hand.

Att det går att modda bilarna.

Att man äntligen kan sno det där jävla tåget.

Alla flygplan och helikoptrar och så kan man flyga fett mycket högre nu ju.

Snuten är inte så jävla feg när dom jagar en. nu måste man äntligen kämpa lite om man har gjort nå dumt.

tufft med vildmark mellan städerna och inte bara en lång jävla bro

Hoppas det släpps till pc 2005 som det är sagt ska fan köpa det igen då. vill ju spela det online med MTA

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Medlem

Vem i helvete kom på hur man ska flyga dessa sketna plan. Så otroligt dålig känsla har jag sällan och aldrig varit med om. Tryck en aning och hela jävla planet störtar.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarang
Vem i helvete kom på hur man ska flyga dessa sketna plan. Så otroligt dålig känsla har jag sällan och aldrig varit med om. Tryck en aning och hela jävla planet störtar.

Inga problem att styra planen ju?! Man får ha lite finmotorik bara, men absolut inget övermänskligt...
Spelar du med en sketen piratkontroll eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snus
Inga problem att styra planen ju?! Man får ha lite finmotorik bara, men absolut inget övermänskligt...
Spelar du med en sketen piratkontroll eller?

Original, men jag har iofs alltid tyckt att PS2 kontrollen kan suga min röv vad gäller noggrannhet.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

haha. Minns den goda tiden med GTA i liberty city då man fick sitta som en tok och klicka och ha koll på det eländiga flygplanet som störtade så fort man gjorde fel. Men bara man övat några gånger så kunde man flyga överallt sedan om än med en svängradio som inte var av denna världen.

Visa signatur

||Vanligt sunt förnuft är inte särskilt vanligt ||

Permalänk
Medlem

SÅ trist att det kommer så sent till pc/xbox..

Visa signatur

på luft : 2600c@3700, 3200e@4300
7900gs @ 750/1800 3dmark05:11411, 3dmark06: 6875
6200agp @ 673/718 3dmark03: 8107, 3dmarl 05: 3458

Permalänk

alltså¨jag hade hitman level med den ljuddämpade pistolen men jag kan inte ha den i båda händerna?
har dom där små uzierna i båda händerna men inte pistolen

edit: finns det nått fusk som gör att man har oändligt med ammo?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elaajten.
alltså¨jag hade hitman level med den ljuddämpade pistolen men jag kan inte ha den i båda händerna?
har dom där små uzierna i båda händerna men inte pistolen

edit: finns det nått fusk som gör att man har oändligt med ammo?

Det är bara den enklase pistolen och den enklaste uzin som du kan ha i båda händerna. Inte den ljuddämpade pistolen.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk

kan man ha desert eaglen då?

Permalänk
Medlem

desert eagle kan man inte ha i båda händerna.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk

oändligt med ammo kan du få om du köper över 8000-100 på uzin exempelvis... dån så försvinner det efter ett tag dom där siffrorna alltså.. och då syns bara vapnet..
så lätt är det...

Visa signatur

2005 är här jippi...... :D

Permalänk
Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZyberZone
http://members.cox.net/naw-t/I_got_hit.wmv

Haha, lite otur

HAHA, fan vad kul det såg ut, jäkla oförsägbart san andreas är egentligen

Permalänk
Medlem

nya gta är jätte bra, enda jag kan klaga på är de urusla radio kanalerna.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragin Pig
nya gta är jätte bra, enda jag kan klaga på är de urusla radio kanalerna.

jupp..har slutat att ha på radion när jag kör

Permalänk

Fick de i julklapp och har fan spelat hur mycke som hellst! bara grejen att man kan klippa sej, tattuera sej, byta kläder, käka och allt sånt är ju underbart!!!!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knoxs
det ÄR de bästa ps2 spelet!

Ja de e ett otroligt bra spel, 100 speltimmar direkt!!

Visa signatur

ASUS K8V-X, AMD 64 3400+, 1024mb minne, Nvidia Geforce 6600gt, 200gb, 17" lcd 1280*1024 12ms, Logitech MX510, Logitech x-530 högtalare

Permalänk
Medlem

Har spelat det 300tim+ och då har jag inte räknat de timmar jag lekt med fusk och loadat om. Köpte det vid releasen och tröttnade in förrens 2 månader efter, inget spel har någonsin hållit mig så sysselsatt. Spelade säkert 6tim+ varje dag.

Visa signatur

Mjo

Permalänk

När spelet kommer till PC så kan vi ha en diskussion!

Permalänk

var kan man få tag på den där helikoptern som kan lyfta bilar?
har klarat hela spelet så den borde finnas nånstans

Permalänk
Medlem
Citat:

var kan man få tag på den där helikoptern som kan lyfta bilar?
har klarat hela spelet så den borde finnas nånstans

Den finns så vitt jag vet endast under uppdraget, sen finns den bara i en version utan magnet har jag för mig.

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dek
Den finns så vitt jag vet endast under uppdraget, sen finns den bara i en version utan magnet har jag för mig.

jaha okej..

hur får man igång det där i san fierro hamnen när man ska smuggla bilar?

har klarat hela spelet förutom zeros uppdrag det där när man ska döda 5 leveranser med nått radiostyrt flygplan

Permalänk
Medlem
Citat:

jaha okej..

hur får man igång det där i san fierro hamnen när man ska smuggla bilar?

har klarat hela spelet förutom zeros uppdrag det där när man ska döda 5 leveranser med nått radiostyrt flygplan

Du måste köpa "bilhallen" vid spray n pay och fender bender i san fierro för att låsa upp import/export i hamnen.

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dek
Du måste köpa "bilhallen" vid spray n pay och fender bender i san fierro för att låsa upp import/export i hamnen.

Jao stämmer bra, plus klara uppdraget "Customs Fast Track"... http://www.gta-sanandreas.com/guides/missions/sanfierro.php#C... Vialpando