Vad ska du spela i WOW retail?

Permalänk
Medlem

Vad ska du spela i WOW retail?

Somsagt vad skall du spela för klass i WOW

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Night Elf Hunter

Visa signatur

Antec SLK3000B ·|· MSI K8N Neo Platinum ·|· AMD Athlon 64 3200+ ·|· 1024 MB DDR ·|· nVidia Quadro2 ·|· FSP 400W ·|· 690 GB disk ·|· Logitech UltraX flat ·|· Gentoo linux

Permalänk
Legendarisk

Rogue, möjligen Druid.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Jag vet alltså inte... Har tänkt på priest, men jag har fortfarande inte fått klart för mig om dom har någon som helst chans i pvp vid högre lvls. Alla säger olika.

Priest eller warrior säger jag.

Visa signatur

CPU: i7-4790K MB: Asus Z-97AR RAM: 16GB 1866MHz GPU: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming PSU: Evga G2 850W SSD: Samsung 850 EVO 500GB, Crucial MX100 256GB Skärmar: Benq XL2420Z 144Hz, Benq GW2470H IPS Tangentbord: CM Quickfire Rapid-I Brown Mus: Zowie ZA11 Musmatta: Zowie P-SR

Battlelog BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Manmore/stats/92...

Permalänk
Medlem

Human mage.

Permalänk
Medlem

Undead Warlock

Permalänk
Medlem

Spelar som Orc Warrior i betan och kommer göra det även i retail. Har ju många raser och klasser att testa senare när man tröttnat.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Ska spela priest

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

själv blir det NE Rogue roligaste klassen i min smak, gillar alla raser förutom undead dom ser äckliga ut

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Mage, Hunter, Paladin och Priest, möjligtvis Druid oxå. Vill ha så många gubbar som möjligt för då kan jag spela hur jag vill och inte blir låst enbart på en fighting stil. Spelar enbart på PvE då PvP är inte min stil alls.

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem

Orc-Rogue, PvP givetvis.

Permalänk
Medlem

Dwarf Hunter (PvP)

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Troll Mage såklart
For the Horde !

Visa signatur

| 8700K | ASUS Z370-F STRIX | Deepcool 240 EX | G.Skill Trident Z 16GB 3000Mhz | ASUS GTX 1080 Strix | SAMSUNG 970EVO 500GB | Evga 1600W P2 | ACER XB271HU | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem

Antagligen Troll Mage också. Om jag får spelet att fungera alls från min mycket mystiska internetanslutning

Koss-drood verkar lite ovanligt, men ska dom bara få helarens roll i senare grupper så..nejtack.

Priest verkar kul, mtp Shadow..men vill folk i senare grupper se en Shadow-speccad präst? Verkar inte så.

Shaman verkar lite kul, men heeja populäraste klassen på Hordesidan.

http://warcraftrealms.com/census.php?race=Night%20Elf

Rätt bra sida för att kolla olika rasers/klassers populäritet. (Att spela med, alltså )

Night Elf hunter = Bannlyst ur mitt liv

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Om jag spelar, vilket är tveksamt då betan var ruskigt tråkig, så blir det nog Troll Shaman.

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk
Medlem

Druid -Elf
Warrior -Human
Warlock -Gnome

Visa signatur

I HATE TO LOVE
Livet suger!
"verba volant, scripta manent" -"orden förflyger, det skrivna består"

Permalänk

Tauren Hunter såklart

Visa signatur

Pappas: 5900X, 32GB, 9070XT, M.2 1TB Gen4, LG Ultragear 27".
Barn: 4790K, 24GB, RTX 3070, SSD 1TB, 27" IPS.
HTPC: 5800x3D, 32GB, 9070XT, M.2 2+1TB Gen4, Sony 75x90K.
Konsoller: Fler än vad min fru tycker får plats i förråden.

Permalänk
Medlem

finns det beta ute nu som man kan spela eller..?? laglig eller är det pirat.. om det är laglig.. var kan jag ladda ner beta..??

kommer min dator att klara av det..?? jag har en P4 2.6GHz.. 1GB RAM.. och ATI 9600Pro.. allt är oclockad..

Visa signatur

d3d3LmRpY29ycC5zZQ==

Permalänk
Medlem

kolla på www.wow-europe.com och hoppas att du kan få ett konto innan de stänger av betaservrarna, då retailen kommer om en vecka.
Det är 2,5gig att tanka ned så det kan ta ett tag

Permalänk
Medlem

dem kommer väl att stänga ner beta serverna när retail kommer ut väl.. så det är nog ingen ide att testa den nu..

Visa signatur

d3d3LmRpY29ycC5zZQ==

Permalänk
Medlem

Troll Shaman eller Orc Warlock

Permalänk
Medlem

Undead Priest 4TW

Permalänk
Medlem

troll rogue.

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem

Nästan säkert att det blir Undead Rogue. Är sugen på mage också men tämligen säker på att det blir rogue som förstaval.

Permalänk
Medlem

Orc hunter eller tauren warrior, ska testa lite tauren warrior lirade undead warrior förra betan och lriat NE hunter denna, och hunter är skoj speciellt med min björn bamse, fast sen hittade jag en annan som hade en björn som ehtte bamse så jag tog en ny björn o döpte den till chewie

Visa signatur

i7 14700k, 32gb ram, massa lagring, Windows 11, Fractal Design North
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Vet inte ens ifall jag ska köpa spelet, men röstade Vet inte

Permalänk
Medlem

asså detta är största jävla skämtet. Jag har KÖPT spelet och har egen key. Endå ståre att ja inte får skapa ett ACC. jävla SKÄÄÄMT!!!

Permalänk

Det kommer krylla av Undead Rogues (som det redan gör i Final Betan). Det blir jobbigt.

Jag har provat samtliga klasser och professioneroch har lirat NE Rogue till lvl 33 i 2 betor. Därför blir det nog NE Druid i retail.

Koppp, till betan eller retail?

Permalänk
Medlem

Asså på min ståre. World of Warcraft Final Beta key inside.

så ja kan inget om sånt hära. är väl betan då lr ?

hur som helst. ja får inte skapa acc. känns rätt blåst å liksom pröjsa för skiten om ja endå inte får lira. Bästa är att ja köpte 2 också. kuuul nu kan ja sitta å titta på fodralen.

Permalänk
Medlem

Hmm, ja dom verkar tagit bort account creation sidan.

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.