Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jerka^
WTF? Finns det folk som faktiskt använder WMA?

Håller med, visste inte det
Det heter väl MP3-spelare, och inte WMA-spelare???

Jag tycker inte det är något minus att de inte stödjer WMA, men tydligen är det några stackare som har hela sin musiksamling i WMA.

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Riktigt grym

Visa signatur

10^-9

Permalänk
Medlem

Fasen vad sugen man blir.. Vill änna veta när denna telefonen kommer ut! Segt att det inte finns info om mer exakta datum.. Måste verkligen ha en ny telefon nu eftersom min gamle 4års trotjänare håller på att lägga av .. =/

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem

bah, jag som har en T630 Känns rätt meningslöst att uppgradera redan... eller?

Permalänk
Medlem

Åh vad bra att kombinera mobbens batteri med mp3spelaren... Bara att gå o hoppas hela dan att ingen ringer för då tar batteriet slut Funkar väl vid normalt ringande men ringer man över snittet blir det nog inte så bra... Na jag föredrar nog kombinationen D500 och iPod mini... Sen har SE börjat göra designen något fruktansvårt konstig/ful, tänker framförallt på knappsatsen... Jaja smaksak men det är iaf min uppfattning, gillade dock det oranga på telefonen. Men kom ihåg att om man vill ha t.ex 1 GB minne till mobben måste man punga ut ca 2200 kr till, fast man får ju 512 med och det räcker nog för de flesta...

Permalänk
Medlem

Den telefonen verkar riktigt nice!
Var har ni/du Spacecowboy förbokat den?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZitreXx
[...] Men kom ihåg att om man vill ha t.ex 1 GB minne till mobben måste man punga ut ca 2200 kr till, fast man får ju 512 med och det räcker nog för de flesta...

hmm, hur får du det till 2200:- ?

kolla på tex detta http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=306340&cks=PRL

ligger på 1225:-

Permalänk
Medlem

jag ska lätt upgradera när den kommer..=) jag har precis tänkt köpa en mp3(har en gammal, trasig MD)..Och telefonen börjar komma på 2 års gränsen..(T610) Kan inte bli bättre!! Har ändå inga bra låtar i wma format..

Visa signatur

"Varför googla när det finns folk som kan svara?"

Permalänk
Avstängd

Ah, den använder Memory Stick Pro.

KAZIING!

Det luktar död.

När ska Sony Ericsson fatta att SD är bättre och billigare?

Visa signatur

Ingsoc rules.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TinyTeeth
Ah, den använder Memory Stick Pro.

KAZIING!

Det luktar död.

När ska Sony Ericsson fatta att SD är bättre och billigare?

Då Sony säljer sin del av företaget?

Permalänk
Medlem

Fast priserna har gått ner rätt så mycket, nu kan man hitta SanDisk Memory Stick PRO Duo 256 MB för 365 kr och 512 MB för 533 kr!

Permalänk
Medlem

MS duo är väl ändå mindre än SD? Sådant är viktigt i en mobiltelefon.

Permalänk
Medlem

När släpps den där då ?

Visa signatur

AMD 3200+, 1024mb Ram, Sapphire Radeon 9800 PRO Atlantis, Arctic Cooling Copper Silent 2TC, Logitech Z-2200 2.1 THX

Permalänk
Medlem

det märkliga prismässigt är att K750i som är samma nalle, fast med en knapp mindre, o bara ett 64 mb minneskort i paketet kommer kosta 4000-6000. kommer den hamna mitt imellan, alltså 5000 kr, så kostar den mer fast man får mindre. så antingen kommer den hamna mycket lägre eller så kommer w800 bli dyrare än va som nämnts här. dock låter det ju inte troligt.

en dålig sak med W800 är ju den totala avsaknaden av hörlursuttag, utan allt körs genom stickkontakten i botten av nallen, så kommer de inte på en adapter så blir till att modda om man inte vill köra me SE´s lurar.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
det märkliga prismässigt är att K750i som är samma nalle, fast med en knapp mindre, o bara ett 64 mb minneskort i paketet kommer kosta 4000-6000. kommer den hamna mitt imellan, alltså 5000 kr, så kostar den mer fast man får mindre. så antingen kommer den hamna mycket lägre eller så kommer w800 bli dyrare än va som nämnts här. dock låter det ju inte troligt.

en dålig sak med W800 är ju den totala avsaknaden av hörlursuttag, utan allt körs genom stickkontakten i botten av nallen, så kommer de inte på en adapter så blir till att modda om man inte vill köra me SE´s lurar.

Vi vet inte juh inte hur mycket den ska koste så där skulle jag inte uttala mig om..

Visa signatur

THOR Lorride / Intel i7 3770K / GeForce GTX 680 / Corsair 16GB DDR3 1600MHz /
THOR Display IPS LED by Fujitsu / 23"

Permalänk
Medlem

Jag blir upphetsad av den här. Finns det inga bilder på lurarna som hänger med? Såg precis på mobil.se att SE kommer att ta fram egna hifi-hörlurar som kommer att säljas som tillbehör.

Permalänk
Medlem

Har en k700i nu så det känns inte så nödvändigt att uppgradera.
Men jag undrar vad den egentliga skillnaden är mellan w800 och k750, förutom att man får med mer minne. Är den mkt billigare finn sju ingen anledning att köpa w800.

Har testat att koppla in mina Koss UR40 i min k700 och det låter faktiskt helt acceptabelt, trodde inte att den skulle orka driva lurarna ordentligt. Så på den biten har w800 inge fördel.

Hursomhelst så är båda lurarna otroliga, de har vad min k700i saknar =/

Visa signatur

A64 3200+ @2700mhz (270*10) | 3dmark01: 25027 | Projekt: Lian-Li
Tillsammans med ÖA försvann den sista anledningen att hänga kvar på swec.

Permalänk
Medlem

Eftersom K750 är mera en affärstelefon har ngn kollat typ om programmen som följer med skiljer ngt? Kanske är det som är skillnaden mellan teleonerna.

Det och att K750 är snyggare tycker jag.

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clew
Har en k700i nu så det känns inte så nödvändigt att uppgradera.
Men jag undrar vad den egentliga skillnaden är mellan w800 och k750, förutom att man får med mer minne. Är den mkt billigare finn sju ingen anledning att köpa w800.

Har testat att koppla in mina Koss UR40 i min k700 och det låter faktiskt helt acceptabelt, trodde inte att den skulle orka driva lurarna ordentligt. Så på den biten har w800 inge fördel.

Hursomhelst så är båda lurarna otroliga, de har vad min k700i saknar =/

Vad jag läst så har K750 lite bättre kamerafunktion, medans W800 har en bättre mp3-spelarfunktion, och sen ett annat utseende, bara att välja kamera eller mp3-spelare?
Fast sen kan man ju alltif ha fel, de har ju inte kommit än

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

från www.mobil.se:

"Precis som K750 har också W800 en 2-megapixelkamera. Kameran har autofokus och aktivt linsskydd. Det senare innebär att kamerafunktionen startar när linsskyddet öppnas."

som jag förstått det så är ju W800 en K750 fast med musikknapp i stort sett, o att man kan köra nallen utan att ha själva telefonsändardelen på. annars ingen skillnad. bara att tolka vad www.mobil.se skrev:

"Det som skiljer W800 från K750 är enligt Sony Ericssons Jakob Rydén mediaspelaren i telefonen, och att W800 har en ”Direct Music”-knapp som kan styra mediaspelaren. W800 är helt enkelt särskilt utformad för att användas som en smidig mp3-spelare, medan K750 mer är utformad som en vanlig mobiltelefon."

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om Stereohörlurarna som följer med är ett slags "headset"?

Visa signatur

MacBook (svart) | fixedgear

Citera mig om du vill ha svar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
från www.mobil.se:

"Precis som K750 har också W800 en 2-megapixelkamera. Kameran har autofokus och aktivt linsskydd. Det senare innebär att kamerafunktionen startar när linsskyddet öppnas."

som jag förstått det så är ju W800 en K750 fast med musikknapp i stort sett, o att man kan köra nallen utan att ha själva telefonsändardelen på. annars ingen skillnad. bara att tolka vad www.mobil.se skrev:

"Det som skiljer W800 från K750 är enligt Sony Ericssons Jakob Rydén mediaspelaren i telefonen, och att W800 har en ”Direct Music”-knapp som kan styra mediaspelaren. W800 är helt enkelt särskilt utformad för att användas som en smidig mp3-spelare, medan K750 mer är utformad som en vanlig mobiltelefon."

Farsan sitter och pillar på en K750 just nu, han säger att även sändar delen på K750 gå att stänga av.

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Farsan sitter och pillar på en K750 just nu, han säger att även sändar delen på K750 gå att stänga av.

aha, då äre ju ännu mindre som skiljer :D:D typ en knapp o lite i mjukvaran

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jetage
Är det någon som vet om Stereohörlurarna som följer med är ett slags "headset"?

Ja, stereolurnarna som följer med fungerar som headset enligt SE, men nu har det kommit fram att man kan använda vanliga lurar i den också, så då lär det bli till att använda telefonen att prata i. Men det var ju iaf trevligt att höra att man kan ha sina egna lurar

Permalänk
Medlem

4800:-? Vem tror på detta pris?

Kolla specen bara, denna lur lät lätt ligga på runt 5500-6000:-

Entligen aftonbladet som pratat med en SE kille så har han oxå uppgett runt 6000:-
"Den övre prisklassen" va hans ord. Och det brukar oftast vara runt denna summa.

Visa signatur

Been leveling up since 1983

Permalänk

Det kommer inte finnas 3,5mm hörlursuttag i telefonen men det kommer finnas adaptrar.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Hedersmedlem

här har ni en bild på en k750.. helt ok telefon och jävligt bra kamera, dock så gillar jag inte navigerings knappen...

Permalänk

Shit! AH! Varför är man inte lite rikare? Fast jag tycker k750i är lite snyggare

Visa signatur

Live now! Die later!

Permalänk
Medlem

Någon som vet när k750i finns att köpas och möjligen till vilket pris?

Visa signatur

Studerande på Fucking U.

Permalänk
Medlem

Riktigt sugen på k750i.. ser riktigt najs ut!!

Visa signatur

I'll give them the most spectacular heroics anyone's ever seen. And when I'm old and I've had my fun, I'll sell my inventions so that everyone can be superheroes. Everyone can be super. And when everyone's super, no one will be.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormload
Det kommer inte finnas 3,5mm hörlursuttag i telefonen men det kommer finnas adaptrar.

det är inte alls säkert, de utreder det fortfarande om de ska göra sådan adapter. dock lär det ju komma en från någon tredjepartstillverkare.

Visa signatur