JAIL-TOWER (Nytt project) Massor av bilder

Permalänk
Medlem

BRL hade för ett par år sedan något som kallades för "Fleckstone", en sprayfärg som såg ut som sten

vet inte vart man kan få tag på sådant numera, kanske ljudia har?
kanske vore nåt för "grunden" du har under lådan?

Visa signatur

Lösningen på alla tekniska problem:
Allt går med våld, går det inte med våld får man använda mer våld!

Permalänk

Äntligen är dörrsidorna färdig fogade och målade,
det som fattas är att dom ska skitas ner

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Snyggt, väntar bara på skiten nu!

Permalänk

japp ska skita ner det i morgon

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fan va grymt!
Längtar efter fler bilder
Söt katt

Permalänk

Så nu har jag gjort färdigt ena sidan

Å plåtbiten rostar på

Visa signatur
Permalänk
Medlem

mycket härligt herr elite, önskar bara att du skulle kunna lägga in det i en projektlogg i den nybildade avdelningen

Visa signatur

Nuvarande setup: Antec P182, E8400, HD4850, EP35-DS4, HX-520, 4GB XMS2, SpinPoint F1 1TB, SpinPoint F1 250GB

Foto: D80+MB * 50/1,8 * 24/2,8 * 11-16/2,8 * 18-70/3,5-4,5 * 70-200/2,8

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sizzors
mycket härligt herr elite, önskar bara att du skulle kunna lägga in det i en projektlogg i den nybildade avdelningen

jo men det är ganska många bilder ca 200st bilder om jag inte räknat fel,men jag ska försöka göra det så fort som möjligt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Helt grymt!

Ser ju inte ut som en dator vid första anblick i allafall
Det blev snyggare än jag trodde mde det nedskitade faktiskt. Tyckte det blev fult, men det blir nog väldigt bra.

Keep going!

Visa signatur

[Core2Duo E6600][Corsair XMS2 6400 2GB][Asus P5B WiFi-AP][Asus ATI Radeon X1950XT]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
jo men det är ganska många bilder ca 200st bilder om jag inte räknat fel,men jag ska försöka göra det så fort som möjligt

Låter bra där, jäkla häftigt prjoekt i förövrigt.
creds till dig och din fyrfota medhjälpare

Visa signatur

Nuvarande setup: Antec P182, E8400, HD4850, EP35-DS4, HX-520, 4GB XMS2, SpinPoint F1 1TB, SpinPoint F1 250GB

Foto: D80+MB * 50/1,8 * 24/2,8 * 11-16/2,8 * 18-70/3,5-4,5 * 70-200/2,8

Permalänk
Medlem

Det blir bara bättre och bättre! (även om jag tyckte det var snyggare utan nedsmutsningen)

Om du skall ha belysning i lådan, tänk då på att du inte kan ha en blå lampa utan ta en röd eller vit.
Det blåa ljuset kommer inte synas genom det röda glaset.

Fortsätt bygga!

Visa signatur

Livet är ganska bra om man ser till alternativet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Overkill
Det blir bara bättre och bättre! (även om jag tyckte det var snyggare utan nedsmutsningen)

Om du skall ha belysning i lådan, tänk då på att du inte kan ha en blå lampa utan ta en röd eller vit.
Det blåa ljuset kommer inte synas genom det röda glaset.

Fortsätt bygga!

Exakt vad jag beställt 2 st vita å 2st röda cclfrör.dom röda skall jag ha under tanken,å dom vita i burken:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Exakt vad jag beställt 2 st vita å 2st röda cclfrör.dom röda skall jag ha under tanken,å dom vita i burken:)

Perfekt

Visa signatur

Livet är ganska bra om man ser till alternativet

Permalänk
Inaktiv

Vart fick du tag på det röda plexit? jag har letat ihjäl mig efter röd solfilm..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av X290v
Vart fick du tag på det röda plexit? jag har letat ihjäl mig efter röd solfilm..

Hittade på jobbet(Håller på att renovera vindar till lägenheter)Stod i ett hörn å såg ensam ut.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Hittade på jobbet(Håller på att renovera vindar till lägenheter)Stod i ett hörn å såg ensam ut.

Men tänk om någon kommer att sakna den sen då? Då har du tagit den till ditt fängelse. Tror du att de blir glada om de får se att deras röda plexi innehåller en katt??!!

Visa signatur

[Core2Duo E6600][Corsair XMS2 6400 2GB][Asus P5B WiFi-AP][Asus ATI Radeon X1950XT]

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Men.. Nej!.. det var min vind och mitt plexi..

Permalänk

hmmm ja då får man väl inget annat än att be om ursäkt att jag kapade upp din skiva:)

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Om du lessnar på den här datorn kan du förresten alltid bara rycka ur komponenterna o ställa den i första bästa lekpark.. bra klätterställning..

Permalänk
Avstängd

varför?

Visa signatur

think I did it accidentally on purpose – Michel Kelso – that 70’s show!
Nu har feministerna gått för långt!

Permalänk
Medlem

Jag har inte läst vad alla har skrivit, men jag tycker att bygget är vackert :)!
Du borde bygga en "dörr" till CD-läsarna, dom passar inte in

Visa signatur

Tjo :o -.-

Permalänk

Så nu har jag börjat att få ordning på fläktkontrollen.

Det ska sitta 4 rattar*2fläktar på varje.Totalt 8 fläktar.men den löds nog inte förräns i morgon
det kommer att sitta vita dioder på insidan,så att den lyser upp lite.

(Snygga ben )

Visa signatur
Permalänk

börjat pilla lite med dina rattar

Permalänk
Medlem

Håriga ben Men ontopic Det ser fint ut!

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dark_luna
http://fullmoon.no-ip.org/temp/rattis.jpg

börjat pilla lite med dina rattar

Vad för trimpotar har du använt?

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erkaa^
Vad för trimpotar har du använt?

Tyvärr så är jag dålig på löda,så jag tackar Dark_luna för att han hjälper mig.Så vill ni veta nåt så ska ni igentligen ta det med honom.Han läser här lite då och då.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Just därför jag citerade honom... Men tar det via pm...

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erkaa^
Just därför jag citerade honom... Men tar det via pm...

okej förlåt då!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

okej förlåt då!

Nä då ingen fara

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nej herr Elite , nu jag se lite eldragning , det är _igentligen_ det jag är intreserad av , men det här cassit , lr ska ja säga Fängelset , kommer att bli succse , KTGWU : Keep The Good Work Up