World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
United raidar olika instances Varje kväll, från 1900-0600. igår var det UBRS och Stratholme Baron runs. Idag är det Lbrs(för nyckeln) och Scholo tror jag...

Coolt, själv lirar man på Burning Blade (fett buggad server), börjar ha uppemot 15-20 lvl 60 nu så det börjar bli dags att ordna upp lite raids. Vi försökte oss på Stratholme för typ en vecka sen, vi fick ihjäl Master Cannoneer killen och jag vann roll på plate boots
Blev dock ägda av en dålig pull när vi skulle ta nästa "boss", kom väl 7-8st lvl60 elites och sprang över oss

Var tänkt att vi skulle raida Azshara igår men servern va alldeles för instabil för att ens försöka, så det får bli en annan gång. Hoppas att Typhoon droppar ;>

Visa signatur

"damn, those bitches represent"

Permalänk
Medlem

snälla finns det ingen helmet som gömmer Night elfs öron? så fult när jag just nu har Green iron helmet .. ser ut som jag har 4 horn :/

Permalänk

du kan alltid gömma hjälmen (hatar den hjälmen) i interface options

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iller
Visa elctron i sverige skall vad jag har förstått inte fungera att betala med.

Har du läst det nånstans? Visa electron e ju annars inget kort man betalar över internet med.. Men det är konstigt att Blizzard har det som betalningsalternativ i så fall.

Blev själv förvånad när jag skapade kontot med electron..

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VitoC
Har lite bekymmer med var jag ska questa nu.
Är level 37. är nere i STV, har gjort alla quests i rebel camp / hemet nessigwary. Inklusive alla elite quests.
.....
Så någon som har en ide om var jag ska questa?

Testa andra områden runt din lvl;
http://wow.allakhazam.com/Level_Chart.html

Alterac Mountains
Arathi Highlands
Badlands
Stranglethorn Vale
Swamp of Sorrows

Det finns mobs runt 37 i badlands också, men inte så många quests för dem.

Tänk också på att ju högre upp du kommer i lvl desto mer grind blir det och mindre questande. Visst finns det quests, men eftersom det tar så mycket längre tid att gå upp i lvl så räcker inte questen till, utan man får grinda.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lassh
hmm när polarn drack en potion så försvann buffen när han gick in i stealth, annars hade jag inte brytt mig så värst mkt.

Jag kör rogue med herbalism/alchemy och kör i stort sett konstant med minst en buff, och jag har bara tappat buff från scrolls, aldrig från potions.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Testa andra områden runt din lvl;
http://wow.allakhazam.com/Level_Chart.html

Alterac Mountains
Arathi Highlands
Badlands
Stranglethorn Vale
Swamp of Sorrows

Det finns mobs runt 37 i badlands också, men inte så många quests för dem.

Tänk också på att ju högre upp du kommer i lvl desto mer grind blir det och mindre questande. Visst finns det quests, men eftersom det tar så mycket längre tid att gå upp i lvl så räcker inte questen till, utan man får grinda.

om jag fattar rätt?.. kan jag vara Un'Goro Crater på level 45+

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Nej, Ungoro är ett 51+ ställe imo. de Flesta mobsen är runt 52-55 där.

Permalänk
Medlem

vänta till 50

Permalänk
Medlem

jo jag trodde det med men tolkade hans sida..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Druider... nån som vet om de är något att ha i PvP på lvl 60?

Sen vilke gear ska dom ha...? int +sta? Sen vet jag ej vilket vapen de vanligen ska ha... staff? mace? nån som kan tipsa lite..

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem

dom är JÄVLIGT bra o pvp om man kan dom ska du veta!
Har en kompis som ni ser på screens (FS) han är då fan en av de bästa och mest användbara spelare jag vet, både i PvE och PvP!

Permalänk
Medlem
Citat:

dom är JÄVLIGT bra o pvp om man kan dom ska du veta!
Har en kompis som ni ser på screens (FS) han är då fan en av de bästa och mest användbara spelare jag vet, både i PvE och PvP!

hmm... vi får ordna så att jag o fs möts nån gång... kan inte låta "en av de bästa spelare jag vet" leva

Permalänk

Skulle vara kul med lite 3vs3 eller liknande mot United i Gurubashi Arena ikväll?

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II

Permalänk
Medlem

Fs.. det var ju han som var typ lvl 45 2 dagar efter release..

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem

jag e på... korize, skicka pm via swec till mig (ingulf in-game ^^) lr likeunigo (sorath in-game) så ordnar vi nåt...

om ni vågar dvs...

golem: var väl Timmi som ledde ett tag? iaf under min hillsbrad tid, blev en del skojiga dueler när han var 38 och jag 32

Permalänk
Medlem

ingulf ras/klass/lvl?

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem

gå in på United.wow eller ravencrest ( På Irc) och pma någon från united, jag är inte council, så jag bestämmer inte...

Permalänk
Medlem

nej men du kan påverka polare :), behöver inte vara hela guilden, räcker om fs o du kommer

Permalänk
Medlem

Hehe, tyvärr så kan inte jag spela just nu/idag, min brorsa sitter och laddar hem massa filmer, så jag har runt 15 sec delay, inte roligt då

Permalänk
Medlem

jooo kom igen, din ping påverkar inte pvp ^^

edit: du kommer förlora vilket som ändå menar ja

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jo jag trodde det med men tolkade hans sida..

Den är inte helt perfekt, men en hänvisning till ungefärliga nivåerna.
Un'Goro är högre level än 45-50 så det är fel.

Btw, för quests på lvl 37 är Desolace och Dustwallow March också lämpliga. Glömde kopiera dem i det tidigare inlägget.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Den är inte helt perfekt, men en hänvisning till ungefärliga nivåerna.
Un'Goro är högre level än 45-50 så det är fel.

Btw, för quests på lvl 37 är Desolace och Dustwallow March också lämpliga. Glömde kopiera dem i det tidigare inlägget.

Jo, jag har funderat lite på descolace, men tycker områderna på den andra ön är så tråkiga, har iofs inte varit överallt.. Men jag trivs ändå mycket bättre i eastern kingdoms!
Som när jag startade min night elf priest, så stack jag till elwynn forrest direkt jag blivit level 10. fast det kanske bara är jag som inte gillar kalindor eller vad den sidan heter?

Permalänk
Medlem

Går wow att betala via PayPal?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VitoC
Jo, jag har funderat lite på descolace, men tycker områderna på den andra ön är så tråkiga, har iofs inte varit överallt.. Men jag trivs ändå mycket bättre i eastern kingdoms!
Som när jag startade min night elf priest, så stack jag till elwynn forrest direkt jag blivit level 10. fast det kanske bara är jag som inte gillar kalindor eller vad den sidan heter?

Kalimdor ÄR skitråkigt, ja:P

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
ingulf ras/klass/lvl?

Lvl 60 Tauren Shaman. Har sett honom springa runt ibland.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
ingulf ras/klass/lvl?

tauren shaman 60, därför jag känner för att möta en druid

edit: äh vilken slowpoke jag är

Permalänk
Medlem
Citat:

Nej, Ungoro är ett 51+ ställe imo. de Flesta mobsen är runt 52-55 där.

47-60+ Iofs, men visst... det är jobbigt när man är level 48 själv och blir påtagen av elite-ödlorna medans man dödar annat...

Permalänk
Medlem

just det, screenade ju en grej igår

lvl37-42 chars.. de hade gankat sinestra och tazzer innan, så jag bestämde mig för att komma och hjälpa dom med questen. Som ni ser så är det ganska många så jag ville inte kämpa mig i onödan mot dom, men medans vi satt och vilade så gick en warrior fram och slog på mig... jaa.. antar att han inte blev poppis bland polarna ^^

får det till 10st, så jag tog 8st själv iaf

edit: ajaj, skall minska lite på bilden, hangon
edit2: döne, full size på http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/slakt1.jpg

Permalänk
Medlem

Ville bara säga: ÄNTLIGEN MOUNT!
Fick låna dom tio sista gulden (kram Kuso )

Visa signatur