Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malmedahl
Hm vet inte riktigt hur du räknar men jag tycker 11173 är mer iaf.

fick du de original??

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carlsson86
fick du de original??

Nej men att jämföra med poängen som statueras på en vara ett företag säljer är väl inte att ta som en ett verkligt resultat.

Fråga intel om deras Flaggskepp till processor ger de bästa poängen i spel/Benchmarks.
Tror man på det så är man den människan som köper dammsugare för 30000:- av en dörrförsäljare.

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malmedahl
Nej men att jämföra med poängen som statueras på en vara ett företag säljer är väl inte att ta som en ett verkligt resultat.

Fråga intel om deras Flaggskepp till processor ger de bästa poängen i spel/Benchmarks.
Tror man på det så är man den människan som köper dammsugare för 30000:- av en dörrförsäljare.

verkligt resultat... förklara hur du menar där??

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk
Medlem

vad har du för kylning på nordbryggan?

Permalänk
Medlem

ohh nästan samma system som kommer till mig snart, fast där e en A64 3200+ winchester processor, 2* Asus 6800GT kort ingen vattenkylning och 2*512 OCZ rev2 minnen sen bara 2*250gb hdd å en 74gb raptor, riktigt nice bygge!

Permalänk
Medlem

villken storletk har du på slangarna ?? 1/2 eller 3/8??

Permalänk
Medlem

Har du flickvän/fru???

Visa signatur

jag är lyckligare än du. Jag är bra på poker...

Permalänk
Medlem

Har läst tråden från början till slut och det har varit väldigt intressant, starkt att inte tappa humöret när det ställs en hel del idiotfrågor...om och om igen.

Hoppas det nya chassit blir schysst.

Visa signatur

I7 4790k - Asus Z97 A - Palit Gtx 1070 JS - 16GB ram - 620 GB SSD - 2TB WD Black - Asus 24" 144hz

Permalänk

najs....

Visa signatur

viNyL^ / cMon @ IRC

Permalänk
Medlem

Bygger du den för att använda den till nått speciellt eller för att det var kul att bygga bara?

Sen tycker jag att det är dålig stil av er som frågar vad han eller andra för den delen med tjänar osv..men det lär ni er med åren;)

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk
Medlem

Händer det nåt malmedahl? Har du mycket skola?
Vore kul att se fler bilder på kompressorkylningen.

Skulle du kapa av ett chassi och modifiera så att kompressorn fick en snyggare burk?

Visa signatur

[Core2Duo E6600][Corsair XMS2 6400 2GB][Asus P5B WiFi-AP][Asus ATI Radeon X1950XT]

Permalänk

Hur funkar det med Modekortet? Det är väl ett ASUS SLI A8N, hört att många haft problem med det, men det kanske funkade för dig:P

Annars har du schysstaste systemet:) N1C3

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carlsson86
verkligt resultat... förklara hur du menar där??

Han menar vell att inte företagen brukar vara ärliga med vad dom skriver.
Antagligen så har dom dragit till lite extra poäng.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

blir alltid lika glad när jag ser din hatt speglas i "vad-fan-det-nu-heter-som-kyler-cpun"

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk
Medlem

ja, endel har pengar :/

Visa signatur

[color="blue"]DET HETER CCFL, INTE NEON[/color].Neon är en ädelgas och används inte i en DATOR.
Har du försökt att söka? :)

Permalänk
Medlem

Hahaha så kul att se alla as som verkligen gräver efter någonting att stilla sin avundsjuka med.

Jag är mest imponerad av själva bygget, och inte komponenterna i sig. Riktigt hantverk. Mer bilder

Visa signatur

Acer 3820TG | Samsung 840pro 250Gb | Dell U2311H
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam.

Permalänk
Medlem

hm, jag har aldrig monterat ett chassi, men vill köpa ett, fast det jag sett i trådne verkar vara way to hard för mig :S nått bra sätt att börja på? btw, nice!!!

Permalänk
Medlem

Varit kul att följa tråden Malmedahl, du har givit mig en del inspiration till mitt egna bygge. "keep up the good work" som de brukar säga.. Hoppas på att få se fler byggen av dig i framtiden

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NineFour
blir alltid lika glad när jag ser din hatt speglas i "vad-fan-det-nu-heter-som-kyler-cpun"

HAHA!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Varit kul att följa tråden Malmedahl, du har givit mig en del inspiration till mitt egna bygge. "keep up the good work" som de brukar säga.. Hoppas på att få se fler byggen av dig i framtiden

Det kommer att komma mer bilder o prylar på/i datorn om ett tag, har hur mycket att göra som helst det senaste men det kommer...
Hav tålamod

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Medlem

Vad sägs om fyra styckna sonna skulle sitta rätt bra på din väg.
http://product.samsung.com/cgi-bin/nabc/product/b2c_product_d...

Permalänk
Medlem

Vad är det för vattenblock du använder på grafikkorten?

Permalänk
Medlem

bilder!!!

Visa signatur

[color="blue"]DET HETER CCFL, INTE NEON[/color].Neon är en ädelgas och används inte i en DATOR.
Har du försökt att söka? :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zWeaX
bilder!!!

Kunde inte sagt det bättre själv ;D

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk

ha ha, grabben har typ världen coolaste dator förutom tangentbordet:D

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lon Höppö

Kanske inte coolaste men det bekvämaste o bästa. Hängt med sedan 70 talet

Visa signatur

i7 o sånt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lon Höppö

Gillar man sitt gamla tgb så gör man de, jag väljer mig gamla Compaq kul-mus från 96-98 framför MX510 (som jag spelar med

*Edit (eftersom det inte går att skirva ett till inlägg så.)

Men Malmedahl att du inte skaffar ett par: http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=SATA-05A

eller är det kanske föör overkill

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Medlem

nice bygge.. men har inte kommit så mkt på senaste?? kanske en update skulle inte suttit fel.?

Permalänk
Medlem

Grabben med guldbyxorna?

Visa signatur

Moddning är beroendeframkallande.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mog3t
nice bygge.. men har inte kommit så mkt på senaste?? kanske en update skulle inte suttit fel.?

Det kommer men som sagt har lika lite att göra som ni har tålamod

Visa signatur

i7 o sånt

Permalänk

600 watt är INTE 0.6 gigawatt utan 0.6 KILOWATT.

Ville bara rätta dig

Visa signatur

Vän av ordning.