Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
Jag är vid Frost gate.. Någon som känner för att assistera mig ? heter "Jannis Menarno" och befinner mig i district 1.

Jag kan komma med. Fast det kanske är lite sent nu, eller? (tänkte om du redan gått in i det)

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)

Permalänk
Medlem

Nejdå jag är kvar och väntar.. vad heter du ?

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Vad är det för skillnad , mellan only charakter pvp och roleplaying charaker , det enda jag vet är att man lvl:ar på Rl , men vad går det hela ut på ?

Visa signatur

i´am the creator of jet.....

Permalänk
Medlem

Någon som vet var man får tag på linen cloth? Vill inte behöva punga upp en massa pengar för det.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Inkorgen
Adda mig i guilden: Drummel Dorf

Kan inte adda dig eftersom du är med i /inbjuden till ett annat guild

Permalänk
Medlem

Bjud in oss i guilden.
Jag: Elizai Tildir
DOAshn: Aemoth Tildir

Visa signatur

DOAshn ♥

Permalänk
Sötast

8 inbjudningar skickade varav 2 accepterade

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
8 inbjudningar skickade varav 2 accepterade

Skickat till mig? Har fått en erbjudan men namnet låter lite konstigt, Guardians of Faith. Ni heter inte så va?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yarre
Någon som vet var man får tag på linen cloth? Vill inte behöva punga upp en massa pengar för det.

Antingen betala eller om man har en väldig tur när man kör salvage på någonting och får en ett rare item.

Inget att vänta på dock, har aldrig fått något rare från salvage, det är pröjsa som gäller tyvärr.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plupp
Antingen betala eller om man har en väldig tur när man kör salvage på någonting och får en ett rare item.

Inget att vänta på dock, har aldrig fått något rare från salvage, det är pröjsa som gäller tyvärr.

Hur mycket är rare items värda? Har fått en från salvage, kanske kan sälja eller byta till sig linen för det. Lump of Charcol var min rare som jag har hittat, värt något?

Permalänk
Medlem

Det vet jag faktiskt inte, tror inte spelet varit ute tillräckligt längre för att marknaden för rare items ska ha blivit stabil.
Du får pröva dig fram om du vill sälja det antar jag.

Visa signatur

[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Mmm fast egentligen, pengar går alltid att få tag på, såna här saker är kanske svårare, bäst att spara tills man förstår bättre värdet av den, eller nyttan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Du vet att man måste använda det fyra gånger dyrare salvädj paketet för att få rare items va?

Visa signatur

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yarre
Skickat till mig? Har fått en erbjudan men namnet låter lite konstigt, Guardians of Faith. Ni heter inte så va?

jo

Tips till alla :

Jag gillar att ha iallfall en liten social nivå i guildet och gärna en hög...
så att prata lite då och då eller ens svara på sitt "välkommen" är inte helt emot reglerna

Permalänk
Medlem

Opps, tänkte kolla vad det var för guild men tyckte meddelandet var så konstigt som var skickat så jag förutsätte att det var något flummo som bara tryckt på lite invite här och där Du kan gärna skicka till mig igen om du har tid och viljan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trojan1313
Du vet att man måste använda det fyra gånger dyrare salvädj paketet för att få rare items va?

Ja.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja.

[långt uppbehåll]...bra.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trojan1313

Visste inte ens att det fanns olika. hur funkar det då? Om man använder den dyrare på ett som inte ger rare item funkar det ändå? I så fall måste man i förväg veta om prylen ger något rare. Verkar riskfyllt.

Har ett problem. Har inte lyckats med det första mission i Fort Ranik. Har iofs bara testat det med NPCs då min dator har krashat lite tidigare. Vet att man ska leta efter en kille för att fixa katabulterna men har inte sett röken av honom. Någon som har något bra tips?

Permalänk
Avstängd

är detta ett bra spel för att börja sitt MMORPG spelande med ??

Visa signatur

jag gillar glass!!!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nela04

tja. det e ju halvt om halvt mmorpg. det e inte så "grindigt" heller. utan mre rollspelande

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Om det är möjligt att bli inbjuden så känner jag mig mogen för guilden.
Behöver lite hjälp, har inte kommit igång riktigt.

Elk Stalker
Level 6
Ranger/Mesmer

Tack på förhand.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nela04

Det är mitt första MMORPG eller CORPG som det egentligen är så varför inte. Det kostar inte så mycket att testa i varje fall.

Permalänk
Medlem

finns det inga guild missions? hade varit fett kul

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

så där nu ska jag inte va i något guild så adda

The Plummer- Monk/Necromancer

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spelabanjo
Har ett problem. Har inte lyckats med det första mission i Fort Ranik. Har iofs bara testat det med NPCs då min dator har krashat lite tidigare. Vet att man ska leta efter en kille för att fixa katabulterna men har inte sett röken av honom. Någon som har något bra tips?

Bakom katapulten, som det står en grön(eller någon annan färg) skimmrande charr, där står den lilla gubben.

Visa signatur

"If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to stort it out themselves." -- Douglas Adams

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aaargh
Bakom katapulten, som det står en grön(eller någon annan färg) skimmrande charr, där står den lilla gubben.

Hmm vad jag vet så finns det fler men jag kanske bara har tittat på trasiga. Det blir ett försök till ikväll. Någon annan som ska göra den snart?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spelabanjo
Hmm vad jag vet så finns det fler men jag kanske bara har tittat på trasiga. Det blir ett försök till ikväll. Någon annan som ska göra den snart?

Alltså det finns bara en katapult som du ska laga och den finns vid lägret, laga den.
Men det finns också en katapult som du använder efteråt men den behöver du inte laga.

Edit
Jag kan hjälpa dig om du vill om du spelar på europa servrarna, säg bara till om du vill ha hjälp och vilket distrikt du är i.

Visa signatur

"If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to stort it out themselves." -- Douglas Adams

Permalänk
Medlem

Är det möjligt att byta sitt secondary proffession?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Droogie
Är det möjligt att byta sitt secondary proffession?

ja

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Hur kommer detta företag att klara sig? Jag menar, hur överlever dem utan att ta månadsavgift? Låter lite suspect >_<

Visa signatur

P4 2.0 GHz@2.26 GHz | GF6600GT Core 500 MHz@580 MHz Mem 900 MHz@1135 MHz | 1 GB pc2700 <<Lite kuriosa bara: Ping eller mer korrekt latency är en storhet, ms är enheten. Spänning är också en storhet medan volt är enheten. Tänk vad skoj det skulle låta om du sa: "Hörru höj upp kilometer per timmen va!" (Brun hårig sjuk sköterska)>>