Permalänk

Äh jag har faktiskt tagit det lungt,min fru villa se mig lite mer.Så det har inte blivit något gjort på ett par dar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vi vill se elite modda , vi vill se elite modda ,, KTGWU , o BTW , när blir nästa update ?

Permalänk

Det kommer det kommer,har lovat tjejen att ta det lungt ett par dar till

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Visst är dom goa , dom små liven

Permalänk

Eftersom mitt lackande av fronten gick åt helvete,får inte stå inne pga av barnen,så jag fick damm å skit i lacken.Har försökt 2 gånger nu på balkongen.Så jag skiter i lacken.AV en händelse så var jag på Bauhause (Stavning?)å hittade jag detta dc-fix.Ja visa tycker väl att detta ser för djävligt ut,fast det gör inte det i verkligheten:)

Hittade lite lister på jobbet

Här har jag tagit latex i fogarna

Sen målade jag fogarna med hammarlack silver,så att det skulle se lött ut eller möjligt svetsat

Här är bygget utan kommentarer

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Elite Brutal Modd!

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk

fetnajs .. en RIKTIG plåtburk hehe

Permalänk
Inaktiv

Motgångar är det som gör projektet lyckat i slutet! Gillar det.

Permalänk

ja jag hoppas att det blir bra till slut.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jävlar vad nice. Om jag får uttrycka mig så"!

Visa signatur

Rasmus Lindell
Webmaster

Permalänk
Medlem

Detdär med durkplåtsimitationen blev jävligt fett.

Hoppas du fortsätter i samma stil

Kutgw

Visa signatur

Nuvarande setup: Antec P182, E8400, HD4850, EP35-DS4, HX-520, 4GB XMS2, SpinPoint F1 1TB, SpinPoint F1 250GB

Foto: D80+MB * 50/1,8 * 24/2,8 * 11-16/2,8 * 18-70/3,5-4,5 * 70-200/2,8

Permalänk
Medlem

Vart ligger Kunze? Och vart köpte du nätet?

Visa signatur

-Att diskutera säkerhet med en Applefrälst är som att övertyga en religiös person med vetenskap, det går inte - André Rickardsson @2010

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gekko
Vart ligger Kunze? Och vart köpte du nätet?

Det heter kuntze(jag skrevfel i tråden)
Affären ligger här!
Besöksadress: Lindhagensgatan 76
Postadress: Box 120 79
102 22 Stockholm
Telefon: 08-657 90 00
Fax: 08-657 98 20
info@kuntze.se

nätet köpte jag på http://www.hifikit.se/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Utomordentligt, förträffligt, eminent, extraordinärt vackert.

Permalänk
Medlem

hur går det med bygget?

jaevligt nice bygge för övrigt! gillar durkplåten

Visa signatur

Värre än så här kan det inte bli, sa pessimisten.
Jorå, sa optimisten.

Permalänk

Jo då det kommer fler bilder,har tagit lite lungt bara.Fastnat med nfs underground 2 å doom3 ett tag nu:D

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
Jo då det kommer fler bilder,har tagit lite lungt bara.Fastnat med nfs underground 2 å doom3 ett tag nu:D

'Haha även mäster moddare har fel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skyblue
'Haha även mäster moddare har fel

Han har inte fel, det är bra spel. Men jag gissar att du tänkte på "brister/svagheter"

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Citat:

*bilder*

I min STEREO tidning (Den heter STEREO) så byggde de ett par feta PA högtalare som de klädde med dc-fix.

Jag gillade det inte då och jag gillar det inte nu. Men i övrigt är det ett fint bygge på min ära!

Permalänk
Medlem

"då var han igång igen"

hoppas du inte ska i väg på fömånga lan med de där "lilla" chassit

Visa signatur

skriva kan jag läsa kan jag, men bra de får du bedöma själv. står bara upp till en sak och de är att jag är LAT.
Gigabyte P35 DS4 || Intel E6750 || Corsair XMS2 Xtreme 4096MB || Xfx 9800Gt || 4250Gb Hdd 2x2Tb 1x250Gb || Corsair VX550w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frantic
Han har inte fel, det är bra spel. Men jag gissar att du tänkte på "brister/svagheter"

Tänkte och tänkte, det var det jag menade.

Permalänk

Update 15/05 05 kl 19.41

Tänkte även att skruvhuvuderna skulle se ut som om dom vore svetsade

Ville ha nåt att klä botten och toppen invändigt med.Tittade på ljuddämpningsmatrial på nätet men tyckte att det inte var värt pengarna.Så jag åkte till coop forum i Rotebro.Där hittade jag detta 1,5cm tjocka liggunderlaget i gummi.Hmm tänkte jag passar ju perfekt hem till bygget.
Så här kommer det att bli

Satte även i fronten så att plåten i lyser igenom,utan att det blir svart bakomgallret

Här finns byggloggen utan en massa kommentarer

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Snyggt! Kommer det att bli vattenkylning i denna me? eller ska du bara ha 55 diskar?

Permalänk

Vattenkylning blir det ju självklart.Å 2 diskar;) Det kommer bilder på det senare när jag fått det att se ut som jag vill.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Update 15/05 05 kl 19.41

http://www.elitemodd.com/Galleri%20bilder/30%20-%20Dualtronic...

De va juh en liten fin vatten tank du hade där

Måste säga att ja e djupt imponerad på "fake" lodet.. Tyckte de såg så riktigt fett ut.. Keep it up:up:

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

Den "svetsade" fogen ser grymt bra ut !

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk

ja jag försöker att få det så bra som möjligt,det är svårt att få det att se exakt ut som i verkligheten

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

ja jag försöker att få det så bra som möjligt,det är svårt att få det att se exakt ut som i verkligheten

"Verkligheten"?

Visa signatur

Rasmus Lindell
Webmaster

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rüllen
"Verkligheten"?

?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Rüllen undrar nog vad som ska se exakt ut som i verkligheten.
Jag skulle tippa på "svetsfogarna" som du fått komplimanger om.
Måste jag också göra då det på bilderna faktiskt ser ut som du hårdlödit ihop plåtarna.

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.