Permalänk

Uppladdning

Vart är det man kan ladda upp på för sida för att sedan kunna länka in den?

Som man kan lägga upp en film på (wmv)

Permalänk
Medlem
Permalänk

är det så svårt att söka???
gå in på google och sök exempelvis på "image host".
ett annat svenskt alternativ är upl.silentwhisper.net

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superjoppe
är det så svårt att söka???
gå in på google och sök exempelvis på "image host".
ett annat svenskt alternativ är upl.silentwhisper.net

Joppe, jag får väl ta och ursäkta så enormt mycket när jag inte tänkte på det, men alla är väl perfekta kan jag tro. Forumet är väl till för att man kan få hjälp i, om jag inte tänkte helt fel när jag reggade mig?

Blir bara trött på sånna som snäser sina svar som man vore en idiot.

Permalänk
Gäst

Re: Uppladdning

Citat:

Ursprungligen inskrivet av TungRuffel
Vart är det man kan ladda upp på för sida för att sedan kunna länka in den?

Som man kan lägga upp en film på (wmv)

Lånar tråden lite.
Du har lite fler här som en användare nämner.

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=46333...

Permalänk
Citat:

Joppe, jag får väl ta och ursäkta så enormt mycket när jag inte tänkte på det, men alla är väl perfekta kan jag tro. Forumet är väl till för att man kan få hjälp i, om jag inte tänkte helt fel när jag reggade mig?.

http://forum.sweclockers.com/regler.php

Innan du postar
För att undvika att samma frågor och diskussioner upprepas om och om igen:
§2.1 Läs den F.A.Q. som finns i varje forum innan du ställer frågor.
§2.2 Använd sökfunktionen. Din fråga kan mycket väl redan vara ställd och besvarad av någon annan.

Så ja, du tänkte nog helt fel när du reggade dig. Detta är inte ett forum för frågor som redan diskuterats +10 ggr.

Citat:

Själv blir jag trött på folk som ställer frågor utan att först själv söka. Eller ännu värre, de folk som blir arga på en när man ber dem använda sökfunktionen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superjoppe
http://forum.sweclockers.com/regler.php

Innan du postar
För att undvika att samma frågor och diskussioner upprepas om och om igen:
§2.1 Läs den F.A.Q. som finns i varje forum innan du ställer frågor.
§2.2 Använd sökfunktionen. Din fråga kan mycket väl redan vara ställd och besvarad av någon annan.

Så ja, du tänkte nog helt fel när du reggade dig. Detta är inte ett forum för frågor som redan diskuterats +10 ggr.

Själv blir jag trött på folk som ställer frågor utan att först själv söka. Eller ännu värre, de folk som blir arga på en när man ber dem använda sökfunktionen.

Att skriva; är det så svårt att söka??? Tycker jag e otrevligt o mycket onödigt att skriva.. Om du ska vara bror duktig så skriv det på ett fint sätt hur det ligger till o gärna svaret på hans fråga.. Då lär han förstå hur det fungerar o han kommer gilla dig för du svarade på hans fråga...

Permalänk
Medlem
Citat:

Joppe, jag får väl ta och ursäkta så enormt mycket när jag inte tänkte på det, men alla är väl perfekta kan jag tro. Forumet är väl till för att man kan få hjälp i, om jag inte tänkte helt fel när jag reggade mig?

diskussionsforum, inte supportforum men vi kanske har olika tolkningar på det.. hursomhelst så är det faktiskt inte dumt att prova google och forumets sökmotor först, särskillt när första träffen på google ger dig svar

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Nu är ni lite hård mot grabben.
Hur skall han veta att han skall söka på "image host" ? Han kanske inte är så insatt.
Jag tycker hans fråga var rätt ok.

Kolla nästan hela hårdvaru-delen på forumet...till största delen är det ett "supportforum". Ser inget fel i det.

Visa signatur

Workstation: i9-13900K @ 6.1 GHz - Asus Z790 ProArt - G.Skill 6400MHz 2x32 GB - Asus TUF 4080 16 GB
Samsung 990 Pro MVMe 1 TB - Kingston Renegade MVMe 4 TB - Samsung 990 Pro NVMe 4TB
ASUS ROG Strix Aura 1000W - EK-Nucleus AIO CR360 - LianLi O11 Dynamic EVO
LG 38GL950G - Sound Blaster Katana V2X Soundbar - Corsair RGB Strafe - G-Wolves Sköll
Server: i7-6700K @ 4.2GHz - Asus Maximus VIII - Corsair DDR4 4x16 GB - Samsung 950 MVMe 256GB - Samsung EVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JD
Nu är ni lite hård mot grabben.
Hur skall han veta att han skall söka på "image host" ? Han kanske inte är så insatt.
Jag tycker hans fråga var rätt ok.

Kolla nästan hela hårdvaru-delen på forumet...till största delen är det ett "supportforum". Ser inget fel i det.

Han kan söka på.
"Image Upload"
Upload Image
Upload site osv osv.
Upload Host

Man får använda det lilla som finns innuti ens kranie ibland faktist

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus