Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Hårddisken verkar helt hmm hmm

Permalänk
Medlem

Hårddisken verkar helt hmm hmm

Ja nu e det så har en NY 200gb Seagate HDD i min dator.
hade problem innan med att bränna med din ikopplad men det löste jag för typ 10 min sen :P.
Men nu e det så att HDD går på 100 % eller nått.. om man känner på den så e det typ full fart och på mina andra 2 hdd så e detmer lugna gatan.
Skulle exempel packa upp en kompis lumpar film som jag har hjälpt till o fixa med i 2 veckor nu och när jag skulle göra detta så ja efter 25sek upp packnign hade den inte ens kommit till 2%. e så att jag har packat ihop den till typ 80 rar filer bara för att spara utrymme plus att han skall lätt få den då han bor i luleå av alla ställen i sverige

frågan e typ ..
varför i hela världen sån skillnad ?..
packade upp den för 5 timmar sen och då efter 20 sek hade den kommmit 15-20 % redan.. wft ...
Hårddisken kan la inte vara pajj heller ?.. vad tusan kan då vara felet? .. hjälper en reboot ?.. vodoo ritual?.. svära lite ord ?..
skall testa o öppna några av programmen jag har där inne för att jobba med grafik. Jobbar som grafiker nämligen och gör mycket bilder och filmer i flash... dom tar oxå nu 10000 år att starta.. ännu en gång wtf.. :/

hellp......

Permalänk
Medlem

Kolla om den är i UDMA2 läge eller iaf DMA if possible eller nåt. Inte PIO.

Högerklicka på den här dator, egenskaper, hårdvara, "device manager" (har engelska), IDE/ATA, primary, transfer mode.

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |