CS laggar, vad är fel?

Permalänk
Medlem

CS laggar, vad är fel?

Ja ännu en CS tråd som ni SweCare gillar :D. Iaf CS har börjat lagga på sista tiden vet inte om jag har skrivit ngt knepigt i consolen men det kvittar vad jag har för cl_updaterate och cl_cmdrate iaf. Har hygglig ping och 100 fps, vet inte vad det är för fel för det är inte lite det laggar.

Någon som har ngn aning om vad felet är? Eller någon som kan skriva några kommandon i consolen jag kan prova med?

Permalänk
Medlem

www.fragbite.com hade nog varit lämpligare,eller t.o.m _söka_ på http://www.fragbite.com/?content=search
Där borde det mesta finnas.

Visa signatur

Intel e6400 @ 3200mhz@1,55v - Asus P5B - ATi x1800GTO - 2Gb DDR2 - 1,2Tb - Corsair HX520W@Antec Solo.Quiet!.Viewsonic 37" LCD.
3dMark05: 8165p.

Permalänk
Medlem

rate 25000?

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."

Permalänk
Medlem

Re: CS laggar, vad är fel?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av w00gie
CS har börjat lagga

Citat:

Ursprungligen inskrivet av w00gie
Har hygglig ping

Laggar det eller inte?
Om du har bra ping anser jag inte att det laggar. Kollat choke/loss och sådant?
"net_graph3" tror jag det är.

Och folk klagar på att man inte söker på Swec, undra hur Fragbite har det...

Permalänk

Xerbee: *Garva*

Som rutinerad "publicfjant", community och serveransvarig på www.xzite.nu (nere för databasfixande, men vi har runt 800 medlemmar, 3 servrar och jävligt kul ihop) tillbringar jag en del tid med att läsa info på fragbite, och de får gånger jag vågat mig in i forumet blir jag helt jävla chockad över hur många fjortisar det egentligen bor i vårt avlånga land.

All the best.

Permalänk
Medlem

Re: Re: CS laggar, vad är fel?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Laggar det eller inte?
Om du har bra ping anser jag inte att det laggar. Kollat choke/loss och sådant?
"net_graph3" tror jag det är.

Och folk klagar på att man inte söker på Swec, undra hur Fragbite har det...

Lagga kanske är fel ord kom jag på. Hacka då? Vet inte vad man ska säga men liksom hackar fram. Vad ska man ha på choke/loss? och vad e normalt att ha på in/out?

Permalänk

Har du telia 0,5 Mbit? Jag fick massor med fryslagg när jag hade det sedan bytte jag till 2 Mbit och har inte fått fryslagg än

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HypreMann
Har du telia 0,5 Mbit? Jag fick massor med fryslagg när jag hade det sedan bytte jag till 2 Mbit och har inte fått fryslagg än

Har 2 Mbit. Men verkar funka någorlunda bra, verkar bara vara 1 server som det hackar på nu.

Permalänk
Medlem

ex_interp 0.1