Permalänk
Medlem

billigt eller vad?

Visa signatur

Stationär: R9 5950X - B550-F GAMING WIFI II - 2x16GB DDR4 3600MHz CL16 - Radeon RX 9070 XT - Fury Renegade 2TB + 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - Samsung LC49RG90
Bärbar: MacBook Pro 14 M3
Mobil: Apple iPhone 16

Permalänk

Jävligt bra om man vill bygga en budgetdator och spela lite äldre spel

Visa signatur

a64 3500+ 1gig RAM corsair (2x512 dualch.) dfi infinity mobo. gainward 6800U pcie

Permalänk
Medlem

hela helsike!! lätt

Permalänk

Är det mycket bättre än mitt x600pro ?, tex i bf 2, wow osv?

Permalänk
Medlem

skrev dem fel pris eller?

Visa signatur

Stationär: Ubuntu GB DQ6 P35 | Q6600 | 4GB ram Corsair 2*2gb 800mhz (3.5gb) |1tb SATA + 500gb SATA + 250gb SATA | Sparkle 9800gt Passiv
Laptop: Lenovo 3000 v200 | Ubuntu |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dominator
Är det mycket bättre än mitt x600pro ?, tex i bf 2, wow osv?

ja det är det om dom inte har skrivit fel så tycker jag att du ska slå till

Visa signatur

Stationär: R9 5950X - B550-F GAMING WIFI II - 2x16GB DDR4 3600MHz CL16 - Radeon RX 9070 XT - Fury Renegade 2TB + 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - Samsung LC49RG90
Bärbar: MacBook Pro 14 M3
Mobil: Apple iPhone 16

Permalänk

Nu är det beställt i alla fall

Permalänk
Medlem

Vill oxå men e inte säker... kanske säger dem att det stod fel o vill att man ska köpa för full pris.

EDIT,

Kan ha den i linux eller nåt sånt

EDIT 2

Såg att det var pci-e...

Visa signatur

Stationär: Ubuntu GB DQ6 P35 | Q6600 | 4GB ram Corsair 2*2gb 800mhz (3.5gb) |1tb SATA + 500gb SATA + 250gb SATA | Sparkle 9800gt Passiv
Laptop: Lenovo 3000 v200 | Ubuntu |

Permalänk

Ifall det vill ta ett högre pris så är det väll bara att ångra sig?

Permalänk
Medlem

men fyfan! Det där kanske blir ett temporärt kort, i väntan på ett bättre. Vad blir det med frakt ?!

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk

Fattas nog en 1:a framför 219...

Permalänk

skitsamma om dom skrivit fel, lägg det i korgen o gå till kassan o genomför köpet...det är ju deras ansvar att dom sätter rätt pris

skulle dom ha gjort fel och du inte får nåt kort har du ju inte förlorat nåt ändå

Visa signatur

a64 3500+ 1gig RAM corsair (2x512 dualch.) dfi infinity mobo. gainward 6800U pcie

Permalänk
Medlem

Köpte de 2 sista grabbar!

Hoppas de levererar bara... skulle kanske varit större chans om jag förskottsbetalade, men men...

Ser att folk säljer sånna för 1000:- på blocket osv

Permalänk
Medlem

Beställt 3st men tror inte att jag får några då det billigaste kortet som jag kan hitta på Buggy kostar >1600:- http://buggy.no-ip.com/sok.php?f%5B%5D=Alla&k%5B%5D=Grafikkor... men om jag får dom så blir jag glatt överaskad isf.

Permalänk
Medlem

Kostar ca. 300 med frakt.
Det kan vara smart att ta ett screenshot på kortet och kvittot, det gjorde iaf. jag så kan dom inte säga att dom inte har gjort något fel.

Permalänk
Medlem

d e rätt bra kort, har ett sånt i min bärbara, fast det är nog bättre än det, kostade typ 4ggr så mycke iaf

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk

Jag förskottsbetalade , är det större chans att det levererar det för de priset då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag förskottsbetalade , är det större chans att det levererar det för de priset då?

ja har du förskottsbetalat kan dom inte göra nånting åt det, däremot om du väljer postförskott så kan dom ändra priset, men då har du också rätt att välja att inte hämta ut det, brukar vara så iaf.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem
Citat:

Nope då dom inte är tvungna att leverera till ett uppenbart lågt pris vilket man kan säga att detta är men sen om dom levererar ändå det är upp till dom det.

Permalänk
Medlem

Man kan bara känna sig säker ifall man fått leveransbekräftelsen med det priset... då är företaget skyldigt att leverera.

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk
Medlem

Ska bli kul att se vad som händer då jag mailat företaget om att priset är felaktigt + att jag vill annulera ordern.

Sen är företaget inte skyldigt att leverera även om man fått orderbekräftelse vad jag vet.

Permalänk
Medlem

Detta står på deras sida, angående köpvillkor -> Vid eventuella felaktigheter i t ex angivande av pris, leveranstid etc. förbehåller vi oss rätten att korrigera detta i efterhand.

Så chansen att få kortet till detta pris, är nog inte stor.

Visa signatur

ASUS ROG Strix X570-E Gaming...AMD Ryzen 7 5800X3D...Hyte Y60
Corsair Vengeance LPX 64GB (2x32GB) 3600MHz CL18...Sapphire Radeon RX 7900XT Nitro+
LG 34'' UltraGear 34GN850...Logitech MX Keys S...Logitech MX Master 3S...Corsair RM850x
Samsung 990 PRO 2TB M.2 + WD BLACK SN850X 4TB M.2...Filserver - WD Gold 6TB x 4 + Seagate IronWolf PRO 8TB x 2

Permalänk
Medlem

Såg samma sak i Orderbekräftelsen: Vid eventuella felaktigheter i t ex angivande
av pris, leveranstid etc. förbehåller vi oss rätten att korrigera detta i efterhand.

Tråkigt tycker jag:(

Permalänk

Är det någon som fått något svar? Såg nu att kortet var borttaget från hemsidan..

Permalänk
Medlem

Har inte fått nått svar ifrån dem...men beställde 1 kort..

Permalänk
Medlem

Fick detta svar på min mail:
---------------------
Hej!

Tack för påpekandet! Din order är nu avbokad.

---------------------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olirc
Ska bli kul att se vad som händer då jag mailat företaget om att priset är felaktigt + att jag vill annulera ordern.

Sen är företaget inte skyldigt att leverera även om man fått orderbekräftelse vad jag vet.

Får jag bara fråga varför du gjorde så?

Permalänk

Det var lite dumt mot oss andra, du kunde ju varit tyst om priset i alla fall

Permalänk
Medlem

Några personer kanske får kortet till priset iaf.
Kollade just min mail och såg till min förvåning ett leverans besked med det låga priset. Jag hade dock skickat ett mail tidigare om avbeställning så hade fått svar på detta också där det stod att dom ahde gjort ett misstag och skulle återkalla paketet.

Permalänk
Medlem

HAH!

Jag har fått leveransbesked jag också, med kollinr.

Synd att jag inte beställde fler.

olirc ----->