Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

sprängs datorn om man....

YO

går datorn sönder om man har olika kylpasta? har lite kvar sen förr, har skrapat av de mesta, men lite kvar fortfarande...skall dra på ny nu och måste veta om de går sönder eller nåt.

Permalänk
Medlem

hehe nej det går ej sönder men försök ta väck all gammal pasta ta t-röd på bommul o ta väck de me så blir det fint..sen på me de nya

Visa signatur

Stationär: Mob: ASUS PRIME Z690-P D4 > CPU: i7 12700K 3.6 GHz > Minne: Corsair 32GB DDR4 3600Mhz > GPU: Asus GTX 3060 TI STRIX OC > PSU: Corsair RM1000x > HDD: 2x Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem

det enda som händer är väl att den inte kyler lika bra, men jag tror inte att den går sönder om du blandar, inget jag skulle rekomendera iaf.

Visa signatur

# MSI MAG Forge 100M Temp Chassi # MSI MAG 650W 80 Plus # MSI MPG B550 GAMING PLUS # AMD Ryzen 5 5600X @ 4.9GHz + CO # Be Quiet Pure Rock 2 FX ARGB # Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3200 (2X8GB) # PowerColor Fighter AMD Radeon RX 6650 XT 8GB GDDR6 # WD BLACK SN770 1TB SSD PCIe Gen4 NVMe # AOC 24" LED IPS 165HZ #

Permalänk
Medlem

hur får man bort den gamla då?

Permalänk
Medlem

med nån kemiskren sprit.. tex Isopropylalkohol.. finns på apoteket!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

räcker de inte med att jag bara skrapar bort det med ett kreditkort?

Permalänk

Kemiskt ren bensin kostar, vad, 20 spänn? Jag skulle inte rekommendera dig att "skrapa" med någonting.

Permalänk

Skrapa inte! Ta t-röd på en bomullstuss.

Förresten så fungerar det med två olika sorters kylpasta, men jag skulle iaf byta till ny.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM

Permalänk
Medlem
Permalänk

Jag tog bort det med papper och lite vatten och såg till att det var riktigt torrt efteråt, fungerar utmärkt.