World of Warcraft - tråd #2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem

Totalt värdelöst vapen. CoH ger dimishing returns, det som är så jävla kasst.

Vad betyder det? :S

Permalänk
Medlem

lol ^^ jag loggar online nu idag, ser att jag har mail, kollar mailet och detta är vad som är i lådan

*Edit* Ursäkta för den något stora bilden

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ehm vad snackar du om? Proccen? :0 Är ju inte direkt därför man tar vapnet...

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

du kan ju inte säga så, då det är ett av dom bästa vapnen utanför raid instanser.

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

för gudsskull! sluta förknipa vanliga quest/rep-rewards med end-game-raid-instancers drop. alla har INTE tillgången till att gå till MC/BWL/ZG/whatever!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
lol ^^ jag loggar online nu idag, ser att jag har mail, kollar mailet och detta är vad som är i lådan http://img490.imageshack.us/img490/600/wowscrnshot10230512492...

hehe najs kanske lite lite när du har en sån där bra mainhand iofs ...

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BAM
hehe najs kanske lite lite när ud har en sån där bra mainhand iofs ...

hehe kanske det ^^

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk

Vad är diminishing returns eller vad det är?

Aldrig fattat :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Vad är diminishing returns eller vad det är?

Aldrig fattat :S

tex, om en mage polymorphar så funkar det x antal gånger innan den blir immune, samma med frost shock hur länge den slowar och hur många den slowar x antal gånger, samma med stuns. etc

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

va fan blir lite less på min DW Warrior nu :/
ibland så missar man ju typ 50-70% av alla jävla slag, vilket i sin tur betyder att man är död.

kommer hitt chansen gå upp eller kommer man missa lika mycket även då man är högre lvl?

edit: som t.ex. på senaste mobben, en Scalding Elemental i Thousand Needles, jag lvl 27 mobben är lvl 26. På en fight som varade i 39.9 sec har jag en dps på 18.1 och detta seulterade i att jag dog igen

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Avstängd

kanske du har ny vapen som du ska träna upp i skill?

alltså typ axe onehand 32/110

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
kanske du har ny vapen som du ska träna upp i skill?

alltså typ axe onehand 32/110

nja, dw måste ha mycket hit chans,

rool, blir bättre senare

Visa signatur

Permalänk

japp om man är dual weald så måste man bereda sig på att man kan missa otroligt mycket men sen kan du också få många critar i rad också, tror mitt rekort ligger på 6-7 critticals i rad.
som sagt ovan, DW ska ha mycket chance to hit

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

jahopp så man måste se till att hitta lite chanse on hitt gear då

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av {SWEC}Rool82
jahopp så man måste se till att hitta lite chanse on hitt gear då

du behöver inte göra det men det är bra att ha, jag har inte ett enda item som ger det och jag klarar mig finnemang. så som jag tycker så handlar det bara om att ha rage för det känns som om man träffar oftare om man sätter en instant attack/spell imellan alla slagen.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
lol ^^ jag loggar online nu idag, ser att jag har mail, kollar mailet och detta är vad som är i lådan http://img490.imageshack.us/img490/600/wowscrnshot10230512492...

Vad är det för addon som du har för party och dig själv?. Står humanoid och det där, ser fint ut

Permalänk
Medlem

Phasio vad heter addonen så du får den texten i dina chat fönster??

Visa signatur

🎮 ⇢ R7 5800X3D • MSI B450 Gaming Pro Carbon • 64 GB Vengeance LPX • Sapphire Nitro+ 7900 XT
⌨️ ⇢ AKB Vero • Mekanisk Fjell
🖱 ⇢ DeathAdder V3 Pro • Xlite V2
🔈 ⇢ DT 1990 Pro • HD6XX • JDS Labs Element 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Varje gång han gör sådan (AoE) knockback förlorar Warriors skit mycket aggro sen ligger Warlocks/Mages på och får mer o mer aggro tills slut runt ~20% kommer han att gå till dom eftersom warriors har knappt något aggro kvar.

Vi hade alltid problem med att en mage/warlock fick aggro så hela raidet dog.. till slut sa vi att dom inte ska överDPSa eftersom dom inte har något som feint eller vanish/fade.. Så säg till att dom inte ska överdpsa och ta många pauser under striden

Problemet var mest att en dps klass fick agro, och efter det fick allla healers agro fram tills de alla var döda följt av en wipe.

Permalänk
Medlem

Raiztlin: Det är perl
Zmutch: FonTabulous

Visa signatur

Permalänk
Medlem

tack

Visa signatur

🎮 ⇢ R7 5800X3D • MSI B450 Gaming Pro Carbon • 64 GB Vengeance LPX • Sapphire Nitro+ 7900 XT
⌨️ ⇢ AKB Vero • Mekanisk Fjell
🖱 ⇢ DeathAdder V3 Pro • Xlite V2
🔈 ⇢ DT 1990 Pro • HD6XX • JDS Labs Element 3

Permalänk

Grrr, tar år att få reputation med Stormpikes, har bara fårr 2000 på 1 timme..

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
Grrr, tar år att få reputation med Stormpikes, har bara fårr 2000 på 1 timme..

det är mycket.

Visa signatur
Permalänk

Sliter ut mig när jag teleporterar mig fram och tillbaka ed looten, synd att reputationen man får från looten delas på alla inne i BGn, det var bättre förr när den som lämnade in fick all reputation. Men på höstlovet kommer jag att bo inne i AV, jag måste få min TUF.

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

Wohoo! vår guild fick ner lucifron för första gången idag!

Vi gjorde också 2 försök på magmadar, andra försöket var bäst, fick ner honom till 64%. men sen måste vi sluta pga uber lagg...

Loot av luci: http://www.thottbot.com/?i=27745 http://www.thottbot.com/?i=37419 http://www.thottbot.com/?i=27113

Edit: Guilden heter Odium Aeternum o vi spelar på Ravencrest.

Permalänk
Medlem

Vilket konstigt system för DKP ni verkar ha. Om man inte vet vad dom andra tänker bjuda så har man ju ingen suck vad man ska ta. Då MÅSTE man ju alltid lägga alla sina DKP så fort man vill ha något. Vi kör så att man bjuder i raidchatten och håller på tills alla utom en har lagt sig.

Permalänk
Medlem

Verkar smidigare att köra så att den med mest dkp som vill ha itemen får den, än att whispra bidds eller bidda i raidchannel osv... Fast vad vet jag

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Vilket konstigt system för DKP ni verkar ha. Om man inte vet vad dom andra tänker bjuda så har man ju ingen suck vad man ska ta. Då MÅSTE man ju alltid lägga alla sina DKP så fort man vill ha något. Vi kör så att man bjuder i raidchatten och håller på tills alla utom en har lagt sig.

vi kör fasta priser på alla items, den som har mest som vill ha den får itemen för utsatt pris.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec

Vi kör

Raidledaren.
Min 25 max 150 place you bids /w me

typ

Då om EN har laggt

74p och en annan 90p

Så vinner han som la 90p dom för 75p

Lägger dom samma points typ

150 och 150 så rollar vi

name1 name2
/random 1-2

Vinner 2an så får han dom för 150p

Permalänk
Medlem

Hur får man tag på Ice Barbed Spear? Dom har ju ändrat så att man inte ska döda korrak längre. Vilket quest ska jag ta och vart hittar jag det?

Permalänk

lite små jobbigt med lagget på servrarna nu