World of Warcraft - tråd #2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
vart hittar ja dessa fina fåglar?

i deadwind

lille7, ger reputation med thorium brotherhood

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

jo jag har varit och kollat men ser inga.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Märkte igår att en Dagger Rogue gör fan mycket mera skada än mig på bossar men inte på trashmobs.. Så jag tänkte ut en special Build

För Trash
[Claw of the Black Drake]

För bossar
[Gutgore Ripper]

http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/rogues/talents.ht...

Håller just nu på att testa men men kan inte köra seiöst eftersom testar det i Tyr's Hand

Permalänk
Medlem
Citat:

jo jag har varit och kollat men ser inga.

vandra

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
vandra
http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/deadwind.JPG

okej thx.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz
Har inte min EoD än, så inte gjort det questet än, men skaffa massa stratholme holy water, heal-pots, se till att vara fullt buffat, skaffa spirit-pot från BL, oil of immolation som gör att man gör skada till allt runt om, skaffa rammsteins bolts från strat, använd flash heal rank 5 och en två ranks lägre renew än max så du inte slösar så mycket mana, lägg INGEN tid på spells som gör skada på skeletten, använda holy-water oil of imolation och ramsteins shielda dig möjligtvis och jag hoppas verkligen inte att du ens försöker som shadow-priest, alla våra shadow-priests har respeccat full holy enbart för det questet och sen tillbaka igen efteråt

har speccat för att få holy nova bara till det här.

har inte ramstein eller vatten men jag har oil of imolation och crystal spire, och sne holy nova var 30 sekund.

har lyckats med 4 vågor.

i början dog jag själv alltid nu dör dom istället -.-

föresten om någon annan prälle healar MIG så failar det eller hur?

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Har börjat lira shaman nu och undrar vad ja ska satsa mina talents på, nån som har något bra tips?

Permalänk
Medlem

Najs fick en epic och undrar hur mkt man kan få för den ungefär..

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=1443

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8500| Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096mb | HD 4870@CrossFireX | Gigabyte GA-X48-DS4 | Corsair TX750W | WD 640gb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av byvall
Najs fick en epic och undrar hur mkt man kan få för den ungefär..

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=1443

800 ~

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av barf
Har börjat lira shaman nu och undrar vad ja ska satsa mina talents på, nån som har något bra tips?

Kör 31/12/8 och tycker det funkar riktigt bra..

http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/shaman/talents.ht...

Visa signatur

Athlon64 3400+ 1mb cache | 2*512mb Kingston | Asus K8N-E Deluxe | Leadtek Geforce6800GT@Ultra | Antec Sonata 380W True Power

Permalänk
Medlem

[Chromatically Tempered Sword]
106 - 198 Damage Speed 2.60
(58.5 damage per second)
+14 Strength
+14 Agility
+7 Stamina

Sägs att en har fått en 1600dmg crit med SS .. med detta svärdet.. även bildbevis :/

Högsta jag fått är 1010 med min fist :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Death
Kör 31/12/8 och tycker det funkar riktigt bra..

http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/shaman/talents.ht...

enchancement är bättre för grinding

downup, vi har en rogue med det och maladath han gör duglig skada

Visa signatur

Permalänk

Vad är det som är skumt med mitt wow? Titta till vänster och i mitten av bilden, alla är som offline men egentligen online, sen så finns den alltid där även om jag inte är i en grupp.!!:

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
[Chromatically Tempered Sword]
106 - 198 Damage Speed 2.60
(58.5 damage per second)
+14 Strength
+14 Agility
+7 Stamina

Sägs att en har fått en 1600dmg crit med SS .. med detta svärdet.. även bildbevis :/

Högsta jag fått är 1010 med min fist :/

Avrättade en grabb med det svärdet igår, förlorade ungefär 5%hp. Var väl bara han som inte visste hur man använder det. Men det är fint, det är det

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem
Citat:

Vad är det som är skumt med mitt wow? Titta till vänster och i mitten av bilden, alla är som offline men egentligen online, sen så finns den alltid där även om jag inte är i en grupp.!!:

Blir sådär när du installar nurfed och inte laddar om, för nurfed använder ju inte blizzards inbyggda bars osv...

Skriv '/console reloadui' så ska det laddas om och sen ska du inte ha det problemet längre

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Blir sådär när du installar nurfed och inte laddar om, för nurfed använder ju inte blizzards inbyggda bars osv...

Skriv '/console reloadui' så ska det laddas om och sen ska du inte ha det problemet längre

okej. Men kommer den att fu*** upp mina inställningnar osv? För är i ZG just nu och inte kul om jag måste börja ställa in allt igen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

okej. Men kommer den att fu*** upp mina inställningnar osv? För är i ZG just nu och inte kul om jag måste börja ställa in allt igen.

Nja, jag behövde inte det iaf. Har fått göra det med CT_mod förut när jag hade hela det, men inte med nurfed iaf... Dock så blir det ju en liten fördröjning, så gör det inte mitt under en bossfajt bara

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Nja, jag behövde inte det iaf. Har fått göra det med CT_mod förut när jag hade hela det, men inte med nurfed iaf... Dock så blir det ju en liten fördröjning, så gör det inte mitt under en bossfajt bara

hehe okej Gör det efter vi dödat första bossen, vi fick nyss ner henne till 13% sen dog vi pga. alla momber som kom på oss

EDIT: WOHO HON DOG!! Vi fick henne.. 3 pers dog bara

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

momber?

Och fick precis nyckel till UBRS nyss

Permalänk
Medlem

BLIR TOKIG!

har failat precis i slutet på 2 st försök nu.

jävla skitquest =(

sista wave är det tror jag kommer enomrmt många peasants.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Avstängd

du borde vara glad för du har epic classquest..inte många class har det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
du borde vara glad för du har epic classquest..inte många class har det

Men alla klasser ska väl få till slut? Gått rykten om att druider ska få nästa patch t ex...

Men jo, präster ska vara glada över att ni ens har epic quests ;]

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Druider har inte ens fått sin "lvl50-quest" än.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Druider har inte ens fått sin "lvl50-quest" än.

Som sagt, rykten, finns ju en möjlighet att dom får både lvl50-quest och epic quest nästa patch, vem vet

Visa signatur

Permalänk
Medlem

var får man icebarbed spear nu då :S ?

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plexx
var får man icebarbed spear nu då :S ?

tror det har att göra med att vinna AV

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Suck..en till ninjalooter i burning legion

En masterlooter gav mainhand dal rend till en vän.

Rogue som vann roll har krol blade redan så ML gav main dal rend till annan rogue som är med samma guild som ML är i.

Permalänk
Medlem
Citat:

Rogue som vann roll har krol blade redan så ML gav main dal rend till annan rogue som är med samma guild som ML är i.

http://img481.imageshack.us/img481/4012/ninjaloot16qw.th.jpg

Vilken idiot...Jag spelar på Burning Legion också.
Hoppas man slipper något sånt där när jag är i random group.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem
Citat:

http://img481.imageshack.us/img481/4012/ninjaloot16qw.th.jpg

har varit med om något liknande... http://www.thottbot.com/?i=18954 droppade av gandling
jag hade stormshroud chest, den andra roguen hade någon grön chest med 17 i stam och agi

jag vann rollen... båda gångerna, då började han klaga typ: omg he got better than me already give it to me.
master lootern bestämde sig för att ge den till honom

Permalänk
Medlem

Vi gör UBRS 5-man nu. Vi dödade precis The Beast, whipade första försöket. På väg till drakki nu