World of Warcraft - tråd #2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pluxor
Hur får man tag på Ice Barbed Spear? Dom har ju ändrat så att man inte ska döda korrak längre. Vilket quest ska jag ta och vart hittar jag det?

Tror att man får det om man lyckas döda generalen

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk

Gött, får stå i kö i 10 minuter, kommer in, dödar 2 mobs, disconnect, kö i 10 minuter till, dödar 2 mobs, disconnect, kö i 10 minuter, dödar 2 mobs, disconnect, GER UPP!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa

vi kör fasta priser på alla items, den som har mest som vill ha den får itemen för utsatt pris.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup

Vi kör

Raidledaren.
Min 25 max 150 place you bids /w me

typ

Då om EN har laggt

74p och en annan 90p

Så vinner han som la 90p dom för 75p

Lägger dom samma points typ

150 och 150 så rollar vi

name1 name2
/random 1-2

Vinner 2an så får han dom för 150p

Fullkomligt värdelöst om ni frågar mig. Man tänker ju "Jag vill ha saken så billigt som möjligt, men jag kan lägga hur mycket som helst om det gäller". Om man alltid får saken till utsatt pris har man ALLTID skitmycket DKP. Med vårat system får man avgöra hur mycket saken är värd egentligen. Sen att alla rogues är helt jävla tokiga och biddar typ 300DKP för Nightslayer Cover är väl deras problem. Men att man inte ens har någon aning om hur mycket den andra bjuder är ju bara efterblivet :confused:.

Permalänk

Hur löser jag dethär problemet?
http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/wut.JPG
Min dator startades om av någon anledning just när jag skulle gå in i gnomeregan, och när jag kom tillbaka stog det:
You are dead, och det såg ut sådär.. kan inte röra mig eller något :sadface:

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Snacka med GM.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Jag hittade två grymt snygga UIn.

och http://www.kug-raid.com/screenshots/TUI-pimp2.jpg

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson

http://i9.photobucket.com/albums/a94/piratesean/interface.jpg

sett det förut, riktigt äckligt tycker jag. lär dra riktigt mycket cpu

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Undrade bara vilken del e bäst att farma nu i Dire Maul efter forrors compendium of dragon slaying, efer att dom fixa så man inte kunde studdsa ner på kanen i east?

Permalänk
Medlem

Värt att byta tail/enchant mot Minning/engineering som 53 warlock?
PvPar mest ^^

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Hej jag har bara en fråga. De närmaste dagarna har min Latency varit hög över 2500ms hela tiden. Jag har frågat min ISP de säger det inte ska vara några problem.

Jag undrar är det bara jag som har det hära problemet?? Och finns det kanske nån lösning att fixa det??

Kan även säga att min ping i andra spel är bra då ligger den mellan 50-100 hela tiden

Visa signatur

hehehehe

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janss0n
Undrade bara vilken del e bäst att farma nu i Dire Maul efter forrors compendium of dragon slaying, efer att dom fixa så man inte kunde studdsa ner på kanen i east?

Farma west och ta Warpwood och Magister sen ut å resetta igen.

Förövrigt fan va less man blir när man planerat hela dagen efter MC-raiden och så kommer man inte me i raiden för att officerarna strular till det och raiden blir full innan man hinner få en invite..=/

Nåväl fick iaf min Dark Iron Helm gjord.

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Farma west och ta Warpwood och Magister sen ut å resetta igen.

Förövrigt fan va less man blir när man planerat hela dagen efter MC-raiden och så kommer man inte me i raiden för att officerarna strular till det och raiden blir full innan man hinner få en invite..=/

Nåväl fick iaf min Dark Iron Helm gjord.

trädet kan inte droppa forors längre, inte första ogre guarden i north heller

Permalänk
Medlem
Citat:

Den första där skulle man inte tacka nej till

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mackan86
trädet kan inte droppa forors längre, inte första ogre guarden i north heller

Vart är bäst att farma för foror's då?

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Vart är bäst att farma för foror's då?

Kanske kunde skrivit det i förra inlägget men iaf så borde dm east vara bäst, innan patchen iaf, vet inte om man fortf kan det. Kunde man iaf ta 5bossar på runt 20-30mins. Jag fick min bok från hunter bossen i West om du ville veta

Permalänk
Medlem
Citat:

Kanske kunde skrivit det i förra inlägget men iaf så borde dm east vara bäst, innan patchen iaf, vet inte om man fortf kan det. Kunde man iaf ta 5bossar på runt 20-30mins. Jag fick min bok från hunter bossen i West om du ville veta

Tackar

Wee, älska söndagar, ~1000 ms :]

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk

Hur mycket honor får man egentligen av att heala i AB som priest? Känns lite lönlöst ibland...

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Citat:

Kan man nånstans se vilka addons de använder eller hur de programmerat scripten? Kanske finns det tom templates?

Permalänk
Medlem

http://www.mmmkay.se/torrents/wow/WoW_Parachute_Lagg.torrent

Roligt med 500ms+ latency.
Undrar när dom ska fixa detta och ifall man får någon ersättning.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Hur mycket honor får man egentligen av att heala i AB som priest? Känns lite lönlöst ibland...

Har ni grupp äre juh samma sak då den fördelas iaf. Annars vet jag inte om dom inplanterat healing som honorfördelning än, om inte kommer det snart.

Permalänk

Hallå,är sugen att börja lira wow nu men jag kan i stortsätt inte ett skit om det,men jag har spelat små mmorpg spel som t ex Flyff osv
kan man börja med wow ändå om man inte vet något om det?
några polare spelar det och enligt dem tycker de att det är sk*t kul,men kan jag lära mig grunderna om jag spelar varje dag i 1 månad?

Visa signatur

~

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KalleJ
Hallå,är sugen att börja lira wow nu men jag kan i stortsätt inte ett skit om det,men jag har spelat små mmorpg spel som t ex Flyff osv
några polare spelar det och enligt dem tycker de att det är sk*t kul,men kan jag lära mig grunderna om jag spelar varje dag i 1 månad?

Det är inte alls svårt att lära sig
Tar typ en timme sen så kan man grunderna ^^
Den enda som kräver lite mer skicklighet är pvp och lite svårare instancer men det tar en tag innan man kommer till det

Permalänk
Citat:

tror du vi som spelar nu blev födda med wow skills? Någon timme så har du känslan i spelet.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gelantious
http://www.mmmkay.se/torrents/wow/WoW_Parachute_Lagg.torrent

Roligt med 500ms+ latency.
Undrar när dom ska fixa detta och ifall man får någon ersättning.

haha Det där påminer om mitt lagg har dock 2500ms

Visa signatur

hehehehe

Permalänk

då blir det att inhandla wow ,vilka servrar spelar ni på?
har hört att det ska vara flest svenskar i shattered hand.

Visa signatur

~

Permalänk
Medlem

Kör inte på Shattered Hand utan välj en rekommenderad server så gör du världen bättre för alla (köer osv).

Själv spelar jag på Darksorrow.

Visa signatur

Yoink...

Permalänk
Citat:

Tips 1. Välj low populated server.
Tips 2. Välj en server utan svenskar. ( de är bara så löjligt jobbiga)
Tips 3. ja du....:)

Finns en del svenskar på Shattered hand, spelar där själv. Men nu är jag äntligen med i en guild där det inte snackar massa svenska hela tiden när det finns folk som inte fattar svenska i guildet.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Va fasen varför kan inte Warpwood droppa forors längre och var har du läst det?

East går inte farma längre sen de fixat så man inte kan hoppa ner på kanten längre..:(

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Tips 1. Välj low populated server.
Tips 2. Välj en server utan svenskar. ( de är bara så löjligt jobbiga)
Tips 3. ja du....:)

1. Kul att lira på "tom" server...
2. Är inte du svensk? 0:
3. Bra tips.

/me vill också veta vart Mackan86 läst att Warpwood inte kan droppa Foror's längre...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

ja inhandla, men välj inte shatterd hands. VI har redan tillräkligt med folk

får stå i kö i flera minut ibland för att komma in. Rekordet för mig är 40mininnan jag kom in