Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem

vad är det man kollar på en spirit? har sett "o spirit 34" är det resen eller vad kollar man på ? =>

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem

FCR och mana brukar vara viktigast.

Permalänk

[O] Enigma & Wizardspike

Visa signatur

~Hell Yeah~

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
Skills och eq?

Dream tiara, Dream pala sköld, Coh dusk, Lightsaber ( ska bytas ut ), Draculs, T-goods, Treks, HL, Raven, 20str ring

Maxat Zeal, Hs, Conviction, Lightning res, och lite i synergyn till zeal :S.. fast jag gjorde lite fel där men aja.. det duger

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Medlem

Har lite saker att ge bort, bland annat Waterwalk och Sandstorm. Säg till om ni vill ha. SCL

*Onix_mattias

EDIT:

Har inga saker kvar nu. Men jag behöver en SoJ, ger 2 ist för den.

Permalänk
Medlem

Oenna, vad för stats på din enigma och vad behöver du?

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem

gjorde cta nyss.. 2 bo, tråkigt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ja har en natures peace ring och det skulle vara bra om någon vet vad den e värd

Permalänk
Medlem

Ungefär en Pul runa. Väldigt bra att använda den när man ska leta Des keys Nihlathak kan inte använda Corpse Explosion då.

Permalänk
Medlem

har en amu som ger +3 to fire skills..dock inget mer. /w *myrus

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk

Fan helt omöjligt att byta till sig något :). Är det här värt något hcl?

Permalänk
Medlem

Det ända jag kan se något värde i är Coroneten. Men hur mycket vet jag inte eftersom jag aldrig lirat på hc.

Permalänk
Medlem

hej! någon som möjligtvis har lust att ge bort lite saker? fick för mig att installera diablo men till min besvikelse hade min barbar med fullt IK-set gått ur

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

vad tusan betyder detta ?

http://img197.imageshack.us/my.php?image=screenshot0237ab.jpg

Visa signatur

Gammal

Permalänk
Medlem

hur ser en bra build ut till en paladin nu för tiden?

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947

Permalänk
Medlem

@Keefa. Det betyder att någon har sålt en soj till NPC på samma ip server ( kan inte förklara så bra men aja ) som ditt game du gjorde är på... Efter ett tag så kanske en till person säljer en soj till npc på samma ip.. och till slut när tillräckligt många har sålts så dyker Über Diablo upp

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
hej! någon som möjligtvis har lust att ge bort lite saker? fick för mig att installera diablo men till min besvikelse hade min barbar med fullt IK-set gått ur

Kör du Softcore ladder? Har kanske något jag kan ge bort. Kan kolla senare.. skriv ditt acc så kan jag skriva om jag hittar något.

Permalänk
Medlem

Finns det något bra forum där man kan genomföra ingame trades på europa ladder server?

Visa signatur

Goose!

Permalänk
Medlem

aha ok tack shift 0

Visa signatur

Gammal

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Kör du Softcore ladder? Har kanske något jag kan ge bort. Kan kolla senare.. skriv ditt acc så kan jag skriva om jag hittar något.

du har PM

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är det ingen som spelar diablo längre? Den här tråden är rätt död... Hade tänkt börja lira lite nu igen, suget kommer alltid tillbaks vid jul

Permalänk
Medlem

spelade lite nyss igen...längesen sist om någon vill ha en viper 25 så äre bara hojta till..gratis altså ;P

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0bb1t
Är det ingen som spelar diablo längre? Den här tråden är rätt död... Hade tänkt börja lira lite nu igen, suget kommer alltid tillbaks vid jul

Jo, började nyligen lira (ladder). Lite trist då jag inte känner många som lirar samt att man inte har några saker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shift-0
@Keefa. Det betyder att någon har sålt en soj till NPC på samma ip server ( kan inte förklara så bra men aja ) som ditt game du gjorde är på... Efter ett tag så kanske en till person säljer en soj till npc på samma ip.. och till slut när tillräckligt många har sålts så dyker Über Diablo upp

Haha, det betyde det inte alls. Man behöver inte sälja sojs för att han ska komma. Kommer ihåg när jag fick upp det första gången. Gick ut å frågade i chatten. Det var då dom sa att Über Diablo skulle komma, å undra om gamet var kvar. Snabb som jag var hann jag joina innan gamet försvan. Så efter en timme kom han, min första soj!

Visa signatur

PC: Gammal skit :)
Foto: Canon 350D ||Canon 28-105/3.5-4.5 || Canon 18-55/3.5-5.6 || Canon 50/1.8

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vendin
Nice Paladin i Hel:
Pre recuired: Might - 1lvl, Blessed Aim - 1lvl, Concentration - 1lvl, Smite - 1lvl, charge - 1lvl, Holy bolt - 1lvl, blessed Hammer - 1lvl,

Sedan ska man ha:
Fanaticism - 20lvl
Sacrifice - 15lvl
Zeal - 10lvl
Holy Shield - 20lvl
Defiance - 20lvl

Denna kombination ger dig en Paladin med mycket bra skydd pga, holyshield och Defiance som ger bonus till den skillen, Sätt Zeal på vänster musknapp så man använder den som attack hela tiden och Sacrifice som ger bonus till den, Senda Fanaricism som Ger bonus till atack speed och damage på högra knappen så den är activ hela tiden. Nu har jag bara kommit till level 78 eller nånting sånt så man kan ju bygga på med mer skillpoints på Zeal och Sacrifice för mer skada.

Jag kör med en sådan paladin på Battlenet och det funkar skit bra, har Griswolds armor på han och en sköld med typ 150deffence:(, när jag sedan gör holeyshield kommer jag upp i över 11.000 deffense:) Aja hoppas någon tar åt sig och bygger en sån fin paladin;)
www.d2skills.com <- Usefull:)

fan va nice, var ett par år sedan jag lirade D2, men blev sugen på att testa din build nu
vad för stats ska man sätta? har ju ändrats en hel del sen sist. Str, Dex, Vit, mp?

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av appoc2013
fan va nice, var ett par år sedan jag lirade D2, men blev sugen på att testa din build nu
vad för stats ska man sätta? har ju ändrats en hel del sen sist. Str, Dex, Vit, mp?

Nästan allt på vit

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marshmallow
Nästan allt på vit

Beror helt på EQ

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem

är en 4 soc flail och en 4 soc armor något av värde?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Om armorn inte är superior så är den inte värd något. Flailen får du kanske en Lem för

Så du har börjat lira igen?

Permalänk
Medlem

jodå

edit:

edit: någon som vill ha en viper 25 mot 10 pgs ? minst 3 gröna >P

Visa signatur